یورو در برابر دلار آمریکا به برابری می رسد، در حالی که شاخص دلار به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسیده است – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] هشت روز پیش، یورو در برابر دلار آمریکا به پایین ترین سطح خود رسید و سه شنبه گذشته به 1.028 دلار در هر واحد رسید. این هفته، واحد پول رسمی 19 کشور عضو اتحادیه اروپا برای اولین بار در 20 سال گذشته در برابر دلار آمریکا برابری کرد. یورو در برابر دلار آمریکا به

کد خبر : 228769
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
یورو در برابر دلار آمریکا به برابری می رسد، در حالی که شاخص دلار به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسیده است – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

هشت روز پیش، یورو در برابر دلار آمریکا به پایین ترین سطح خود رسید و سه شنبه گذشته به 1.028 دلار در هر واحد رسید. این هفته، واحد پول رسمی 19 کشور عضو اتحادیه اروپا برای اولین بار در 20 سال گذشته در برابر دلار آمریکا برابری کرد.

یورو در برابر دلار آمریکا به برابری رسید، گرینبک در برابر سبدی از ارزهای فیات افزایش یافت

اگرچه در دهه شصت هدف اتحادیه اروپا بود که یک ارز فیات مستقل برای اتحادیه اروپا معرفی کند، یورو تا اول ژانویه 1999 معرفی نشد. در ابتدا، یورو به صورت مجازی معرفی شد و توسط در سال 2002 اسکناس و ضرب سکه شروع به گردش کردند. نزدیک به 24 سال بعد، یورو در برابر دلار آمریکا وضعیت خوبی ندارد و ارز مستقل اتحادیه اروپا در روز سه شنبه 12 ژوئیه برابر با دلار آمریکا شد.

یورو در برابر دلار آمریکا به برابری رسید، در حالی که شاخص دلار به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسید.
نرخ مبادله EUR/USD در 13 جولای 2022.

اتحادیه اروپا به دلیل کاهش پولی که در بحبوحه همه گیری کووید-19 و جنگ اوکراین و روسیه رخ داد، از تورم قابل توجهی رنج می برد. قبل از جنگ، اتحادیه اروپا حدود 40 درصد از گاز اتحادیه اروپا را از صادرکنندگان روسی تامین می کرد. دلار آمریکا در چند وقت اخیر تقاضای قابل توجهی داشته است زیرا ارز فیات به یک افزایش یافته است بالاترین سطح 20 ساله در برابر سبدی از ارزهای فیات در روز چهارشنبه.

یورو در برابر دلار آمریکا به برابری رسید، در حالی که شاخص دلار به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسید.
شاخص دلار آمریکا (DXY) در 13 جولای 2022.

هفته گذشته آلمان اولین کسری تجاری کالاهای خود را در سه دهه اخیر نشان داد. تحلیلگران تصور اینکه اوضاع در منطقه یورو می تواند در آینده نزدیک بهبود یابد دشوار است. استراتژیست های ساکسو بانک در ژوئیه گفتند: «با توجه به ماهیت صادرات آلمان که به قیمت کالا حساس است، تصور اینکه تراز تجاری می تواند در چند ماه آینده به طور قابل توجهی بهبود یابد، با توجه به کاهش پیش بینی شده در اقتصاد منطقه یورو دشوار است. 12.

یورو در گذشته برابر با دلار آمریکا بوده است، زیرا ارز فیات با نرخ برابری دلار در سال 2002 مطابقت داشت، همان سالی که اسکناس ها و سکه های یورو منتشر شدند. در زمان نوشتن این مقاله، نرخ مبادله یورو در برابر دلار آمریکا 0.9998 دلار است. در حالی که یورو در این هفته سقوط کرد، شاخص دلار آمریکا ضربه خورده است 108.56 دلار، ارزشی که از اکتبر 2002 مشاهده نشده است. علیرغم رکورد تورم در ایالات متحده، دلار آمریکا در مقایسه با اکثر ارزهای فیات که امروز در سراسر اقتصاد جهانی در گردش هستند، بسیار قوی بوده است.

برچسب ها در این داستان

19 اقتصاد، آمریکا، دلار، بانک مرکزی اروپا، تورم ECB، اقتصاد، اقتصاد، اتحادیه اروپا، اقتصاد اتحادیه اروپا، تورم اتحادیه اروپا، یورو، یورو، اقتصاد اروپا، اتحادیه اروپا، ارزهای فیات، گرین بک، تورم، برابری، دلار آمریکا، اقتصاد ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا تورم، دلار، برابری دلار

نظر شما در مورد رسیدن یورو به برابری دلار آمریکا در این هفته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.