یورو تحت فشار در میان ترس از رکود

[ad_1] یورو در بحبوحه ترس از رکود فزاینده تحت فشار و تحت برابری در برابر دلار باقی می ماند، اما ارز واحد منطقه یورو فردا زمانی که نتایج تولید ناخالص داخلی ایالات متحده منتشر می شود، کمی تسکین خواهد یافت. پیش بینی می شود تولید ناخالص داخلی اولیه سالانه برای سه ماهه دوم در سطح

کد خبر : 245957
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
یورو تحت فشار در میان ترس از رکود

[ad_1]

یورو در بحبوحه ترس از رکود فزاینده تحت فشار و تحت برابری در برابر دلار باقی می ماند، اما ارز واحد منطقه یورو فردا زمانی که نتایج تولید ناخالص داخلی ایالات متحده منتشر می شود، کمی تسکین خواهد یافت.

پیش بینی می شود تولید ناخالص داخلی اولیه سالانه برای سه ماهه دوم در سطح منفی 0.8 درصد در مقابل منفی 0.9 درصد قبلی باشد. سوال این است که آیا رکود فنی در ایالات متحده حل خواهد شد و تا سه ماهه سوم ادامه خواهد داشت؟ اگر آخرین ارقام شاخص مدیران خرید (PMI) قابل ارائه باشد، این احتمال وجود دارد که رشد منفی در بزرگترین اقتصاد جهان در کوتاه مدت ادامه یابد.

S&P Composite PMI برای ایالات متحده از 47.7 در ژوئیه به 45 در ماه آگوست سقوط کرد که نشان دهنده انقباضات بیشتر در بخش های مهم تولید و خدمات است. خدمات بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی به تولید ناخالص داخلی کلی در ایالات متحده است. خدمات حرفه ای، علمی و فنی به تنهایی 975.1 میلیارد دلار به بهره وری در سال 2020 اضافه شده است.

هنگامی که این بخش تحت تاثیر تورم قرار می گیرد و شروع به انقباض می کند، تنها رهایی از فدرال رزرو جنگ طلب ممکن است اقدامات مالی مانند کاهش مالیات و کنترل قیمت باشد. تاکنون، با توجه به اینکه بدهی ملی ایالات متحده در ابتدای سال جاری به بالای 30 تریلیون دلار رسیده است، شواهد کمی مبنی بر اینکه سیاست گذاران مالی ایالات متحده در حال انجام اقدامات هماهنگ برای جلوگیری از رکود شدید هستند، وجود دارد. با این حال، از آنجایی که خطرات رشد انباشته می شود، این ممکن است در سه ماهه چهارم تغییر کند.

در اواخر امروز، گزارش سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده برای ماه ژوئیه در دستور کار معامله گران دلار است. اجماع فعلی بازار برای انقباض از 2 درصد در ژوئن به 0.6 درصد در ژوئیه است و هرگونه تحول نزولی یا صعودی غیرمنتظره می تواند جفت ارز دلار را به حرکت درآورد.

معامله گران فارکس باید برای به روز رسانی های بانک مرکزی گزارش شده توسط رسانه های پوشش دهنده سمپوزیوم جکسون هول که از امروز آغاز می شود، آماده باشند. با حضور روسای بانک مرکزی و دیگر مقامات مالی از سرتاسر جهان، اظهارات رسانه ای مقامات برجسته بانکی می تواند بازارهای ارز را به حرکت درآورد.

پربیننده ترین سخنرانی در سمپوزیوم بانکداری شامل سخنرانی های جروم پاول، رئیس فدرال رزرو است. انتظار می‌رود بانک مرکزی حتی در پس‌زمینه رکود اقتصادی و کاهش آهسته تورم، لفاظی‌های جنگ طلبانه را حفظ کند.

آخرین مورد در دستور کار ما برای رویدادهای تجاری با پرچم قرمز، گزارش فروش خانه در انتظار ایالات متحده است که اواخر امروز منتشر شد. انتظار می رود نتیجه جولای در سطح 0.8 درصد در مقایسه با منفی 8.6 درصد در ژوئن باشد و معامله گران می توانند در هر نتیجه غیرمنتظره ای به ارزش دلار قیمت گذاری کنند.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.