یورو بولز با خستگی در زیر سطح 1.1100 مبارزه می کند

[ad_1] قیمت یورو/دلار آمریکا، نمودارها و تجزیه و تحلیل: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید بیشتر بخوانید: پیش بینی هفتگی نفت خام: نفت به دنبال بهبودی بیشتر به دلیل رکود و نگرانی های تقاضا است پیشینه اساسی EUR/USD EURUSD امروز صبح به دنبال اوپن اروپا که بالاتر از

کد خبر : 356969
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۱۹
یورو بولز با خستگی در زیر سطح 1.1100 مبارزه می کند

[ad_1]

قیمت یورو/دلار آمریکا، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: پیش بینی هفتگی نفت خام: نفت به دنبال بهبودی بیشتر به دلیل رکود و نگرانی های تقاضا است

پیشینه اساسی EUR/USD

EURUSD امروز صبح به دنبال اوپن اروپا که بالاتر از سطح روانشناختی 1.1000 هفته گذشته بود، افزایش یافت. گاوهای یورو کمی خسته به نظر می رسند و سطح 1.1100 در حال حاضر مانعی بسیار دور از خود نشان می دهد.

روز جمعه با NFP مثبت و به دنبال آن نرخ بیکاری قوی و درآمد ساعتی رو به رشد، نتایج مثبت بیشتری را برای بازار کار ایالات متحده به همراه داشت. علیرغم اینکه فعالان بازار داده از تعدیل انتظارات خود برای نشست ژوئن فدرال رزرو خودداری کردند. ممکن است تصور شود که تغییر بزرگ‌تری در احتمالات برای نشست ژوئن انجام شود، اما به نظر می‌رسد که توجه ممکن است به این موضوع معطوف شود که آیا ایالات متحده می‌تواند از رکود جلوگیری کند یا نه به اوج نرخ مورد انتظار فدرال رزرو ایالات متحده. البته، مسیر افزایش نرخ و نرخ اوج کلیدی باقی خواهند ماند، اما به نظر می رسد فعالان بازار پس از نشست هفته های گذشته فدرال رزرو، توجه خود را به جای دیگری معطوف داشته باشند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

شاخص اعتماد سرمایه گذاران Sentix منطقه یورو صبح امروز با نظرسنجی انجام شده بین 4 و 6 می منتشر شد. با وجود اینکه شاخص نشان دهنده افت در کل نیست، تصویر زیبایی نیست، شاخص کلی اقتصادی برای منطقه یورو 4.4 واحد از دست می دهد و به سطح -13.1 واحد می رسد و بخش بزرگی از سیگنال های کاهش ماه های گذشته را از بین می برد. شاخص انتظارات به پایین‌ترین سطح خود از دسامبر 2022 رسید و در ماه مه به 19.0- رسید از -13.0 در آوریل. بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد اقتصاد نشانه‌هایی از خستگی را نشان می‌دهد در حالی که به نظر می‌رسد بهبود اقتصادی «پر زحمت» سال 2023 به پایان رسیده است. این گزارش همچنین نگرانی های مشترکی را در مورد اینکه ایالات متحده شروع به نشان دادن نشانه هایی از ضعف اقتصادی کرده است در حالی که در زمینه بین المللی، هیچ منطقه اقتصادی نمی تواند به طور مثبت برجسته شود، به اشتراک گذاشته شده است. موضوع رکود تورمی قریب الوقوع است و خطرات رکود جهانی بار دیگر در حال افزایش است. علیرغم این گزارش ضعیف، EURUSD همچنان بدون توجه به افزایش قیمت در حدود 1.1050 در حالی که به سمت بازار باز ایالات متحده پیش می رویم، باقی مانده است.

image1.png

منبع: Sentix

داده های اقتصادی و رویدادهای مخاطره آمیز پیش رو

همانطور که هفته جدید را آغاز می کنیم، هنوز رویدادهایی با ریسک بالا در پیش داریم. با این حال، امروز با وجود چند سخنران بانک مرکزی و داده های ایالات متحده، در جبهه تقویم نسبتاً ضعیف است.

ما برخی از داده های موجودی عمده فروشی و بررسی افسر وام را داریم. نظرسنجی افسر وام با توجه به اینکه معمولاً فعالان بازار توجه زیادی به آن نمی‌کنند بسیار جالب است، اما با توجه به نگرانی‌های جاری در اطراف بانک‌های منطقه‌ای ایالات متحده، این ممکن است جالب باشد. هر گونه تأثیر این نظرسنجی بر روی احساسات ریسک می تواند EURUSD را در حالی که تلاش می کند تا بالاتر را نشان دهد، کاهش دهد.

image2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از دیدگاه فنی، EURUSD در حالی که در یک کانال صعودی معامله می شود، در یک روند صعودی گسترده تر باقی می ماند. بسیار شبیه به اقدام قیمتی که از نوامبر 2022 تا اوایل فوریه 2023 دیده بودیم، جایی که EURUSD در یک کانال صعودی راه پله‌های بالاتری را طی کرد.

هندل 1.1000 هفته گذشته ثابت ماند زیرا گاوهای یورو خسته به نظر می رسند. ما شاهد سومین تلاش برای کنترل 1.1100 در چند هفته بودیم که EURUSD از زمان پذیرش بالای سطح روانشناختی 1.1000 نتوانسته است ادامه دهد. این جفت ممکن است به یک کاتالیزور برای تسهیل روند صعودی بیشتر نیاز داشته باشد، چیزی شبیه به آمار تورم ایالات متحده در اواخر این هفته.

در حال حاضر، باید توجه زیادی به علامت 1.1100 داشته باشیم، با رد دیگری در اینجا به احتمال زیاد دوباره آزمایش مجدد علامت 1.1000 را شاهد باشیم. شکست 1.1000 سطح 1.0950 و 1.0900 را در کانون توجه قرار می دهد. شکست و پذیرش بالای 1.1100 ممکن است شاهد صعودهای بالای کانال در اطراف علامت 1.1190 باشد که در مارس 2022 بالاترین نوسان بود.

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه – 8 مه 2023

منبع: TradingView

دانش تجارت پایه

بررسی آموزشی DailyFX

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.