یورو برای دومین بار در 20 سال گذشته به زیر دلار کاهش می یابد، قدرت گرین بک به بزرگترین افزایش هفتگی از مارس 2020 منجر می شود – اخبار مالی بیت کوین

دلار آمریکا در مقایسه با هزاران ارز فیات در سراسر جهان بسیار قوی بوده است و این هفته، یورو پس از برابری با دلار در اواسط جولای، برای دومین بار در 20 سال گذشته به زیر دلار آمریکا سقوط کرد. بر اساس داده‌های کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، تندی اخیر دلار منجر به بزرگترین افزایش

کد خبر : 245169
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
یورو برای دومین بار در 20 سال گذشته به زیر دلار کاهش می یابد، قدرت گرین بک به بزرگترین افزایش هفتگی از مارس 2020 منجر می شود – اخبار مالی بیت کوین


دلار آمریکا در مقایسه با هزاران ارز فیات در سراسر جهان بسیار قوی بوده است و این هفته، یورو پس از برابری با دلار در اواسط جولای، برای دومین بار در 20 سال گذشته به زیر دلار آمریکا سقوط کرد. بر اساس داده‌های کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، تندی اخیر دلار منجر به بزرگترین افزایش هفتگی از مارس 2020 تاکنون شده است.

دلار آمریکا افزایش یافت، یورو سقوط کرد سهام، فلزات گرانبها، و کریپتوها کاهش می یابند

در روز دوشنبه، میانگین صنعتی داوجونز 400 واحد کاهش یافت، زیرا نگرانی‌های تورمی همچنان بر وال استریت حاکم است. چهار شاخص عمده سهام – NYSE، نزدک، داو و اس اند پی 500 – همگی صبح (EST) را در مقایسه با افزایش هفته گذشته با رنگ قرمز شروع کردند. بازارهای طلا و نقره این هفته فشار نزولی را احساس کردند زیرا ارزش هر دو فلز گرانبها در صبح دوشنبه کاهش یافت. علاوه بر این، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز نیز 1.4 درصد کاهش یافته است و کمی بالاتر از مرز 1 تریلیون دلار است.

یورو برای دومین بار در 20 سال گذشته به زیر دلار کاهش می یابد، قدرت گرین بک به بزرگترین افزایش هفتگی از مارس 2020 منجر شده است.
شاخص ارز دلار آمریکا (DXY) در 22 اوت 2022.

در آغاز هفته، یورو برای دومین بار در 20 سال گذشته به زیر دلار آمریکا سقوط کرد. در زمان نگارش این مقاله، دو ارز فیات دقیقاً با همان مقدار معامله می‌شوند، اما یورو در اوایل صبح دوشنبه (EST) به 0.99 دلار کاهش یافت. کاهش ارزش یورو و رسیدن به برابری با دلار نیز در 12 ژوئیه 2022 اتفاق افتاد، زمانی که دلار به 1.0098 افزایش یافت. در روز دوشنبه 22 آگوست، شاخص دلار (DXY) همچنان در 108.711 قدرت خود را نشان می دهد.

یورو برای دومین بار در 20 سال گذشته به زیر دلار کاهش می یابد، قدرت گرین بک به بزرگترین افزایش هفتگی از مارس 2020 منجر شده است.
ارزش یورو طبق آمار گوگل در 22 اوت 2022، ساعت 11:15 صبح (EST).

رویترز گزارش می دهد که کاهش یورو در 22 اوت به دلیل بحران انرژی و نفتی است که اروپا از زمان آغاز جنگ اوکراین و روسیه با آن دست و پنجه نرم می کند. در همین حال، رویترز همچنین داده‌های ناشی از CFTC را کاهش داد و این اعداد نشان می‌دهد که “مدت خالص دلار آمریکا به بالاترین میزان از اوایل مارس 2020 رسیده است.” بسیاری بر این باورند که تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد و فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره و انقباضات پولی ادامه دهد، دلار آمریکا قوی خواهد ماند.

ضرب و شتم املاک و مستغلات چین باعث شده است که بانک مرکزی به دلیل ترس از افزایش نرخ صندوق های فدرال ایالات متحده، نرخ ها را کاهش دهد.

علاوه بر دلار قوی و جنگ در اروپا، اقتصاد چین با یک بحران بزرگ املاک و مستغلات دست و پنجه نرم کرده است. اوایل این هفته، زنجیره‌ای از تئاترهای زنجیره‌ای در China Cineworld نشانه‌هایی از ضعف مالی را نشان داد و حدس زده می‌شد که این شرکت نزدیک به ورشکستگی است. روز دوشنبه، بانک مرکزی چین برای کاهش فشارهای اقتصادی، نرخ وام معیار و نرخ مرجع وام مسکن را کاهش داد.

با دلار قوی، شاخص‌های اصلی وال استریت در قرمز، طلا و نقره نزول، و اقتصاد کریپتو در حال سقوط است، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این ترس ناشی از افزایش بعدی نرخ بهره فدرال رزرو است. با این حال، پس از اینکه بانک مرکزی ایالات متحده در ماه گذشته نرخ وجوه فدرال را 75 واحد پایه (bps) افزایش داد، برآوردهای جمع آوری شده توسط رویترز نشان می دهد که فدرال رزرو ممکن است در این ماه نرم تر باشد.

در این گزارش توضیح داده شده است: «بر اساس نظرسنجی رویترز، فدرال رزرو آمریکا در بحبوحه انتظارات به اوج رسیدن تورم و نگرانی‌های فزاینده رکود، نرخ بهره را در ماه سپتامبر 50 واحد افزایش خواهد داد.»

برچسب ها در این داستان

املاک چین، دلار، اقتصاد، یورو، یورو، فدرال رزرو، افزایش فدرال رزرو، امور مالی، بازارهای مالی، گرینبک، شاخص های اصلی، نرخ وام مسکن، کاهش نرخ، سهام، جنگ اوکراین و روسیه، دلار آمریکا، دلار آمریکا، وال استریت

نظر شما در مورد تقویت دلار آمریکا و کاهش یورو به زیر ارزش دلار چیست؟ نظر شما در مورد مسائل کلان اقتصادی که گریبانگیر بازارهای مالی امروز شده است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.