یوروسیستم به دنبال ارائه‌دهندگان نمونه اولیه راه‌حل‌های پرداخت برای یورو دیجیتال – مالی بیت‌کوین نیوز است

[ad_1] مرجع پولی منطقه یورو، یوروسیستم، به دنبال جذب شرکت‌های مالی است که مایل به توسعه راه‌حل‌های اولیه برای یورو دیجیتال هستند. این طرح قرار است امسال یک «تحریر نمونه‌سازی اولیه» برای آزمایش تراکنش‌های پشتیبان توسعه‌یافته توسط تنظیم‌کننده انجام شود. Eurosystem برای انتخاب ارائه دهندگان Front-End برای پروژه یورو دیجیتال در چارچوب تحقیقات در حال

کد خبر : 201083
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
یوروسیستم به دنبال ارائه‌دهندگان نمونه اولیه راه‌حل‌های پرداخت برای یورو دیجیتال – مالی بیت‌کوین نیوز است

[ad_1]

مرجع پولی منطقه یورو، یوروسیستم، به دنبال جذب شرکت‌های مالی است که مایل به توسعه راه‌حل‌های اولیه برای یورو دیجیتال هستند. این طرح قرار است امسال یک «تحریر نمونه‌سازی اولیه» برای آزمایش تراکنش‌های پشتیبان توسعه‌یافته توسط تنظیم‌کننده انجام شود.

Eurosystem برای انتخاب ارائه دهندگان Front-End برای پروژه یورو دیجیتال

در چارچوب تحقیقات در حال انجام در مورد انتشار احتمالی ارز دیجیتال یورو، یوروسیستم قصد دارد آزمایشی را انجام دهد که از جمله اهداف دیگر، تراکنش‌های سرتاسری را با ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، بانک مرکزی اروپا (بانک مرکزی اروپا) آزمایش می‌کند. ECB) قبل از آخر هفته اعلام کرد.

این مرجع متشکل از بانک مرکزی اروپا و بانک‌های مرکزی اعضای منطقه یورو، به دنبال طرف‌هایی است که علاقه‌مند به ارائه نمونه‌های اولیه برای آزمایش‌ها هستند. تراکنش‌ها از نمونه اولیه خود شروع می‌شوند و از طریق رابط به قسمت پشتی پردازش می‌شوند، هر دو توسط Eurosystem توسعه یافته‌اند.

از ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، بانک‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط دعوت شده‌اند تا به‌عنوان ارائه‌دهنده پیشانی راه‌حل‌های فنی طراحی‌شده برای تسهیل پرداخت‌های دیجیتالی یورو شرکت کنند. آخرین مهلت برای درخواست آنها 20 می است. تمرین نمونه سازی قرار است در ماه اوت آغاز شود و ممکن است تا سه ماهه اول سال 2023 ادامه یابد.

در این اطلاعیه به تفصیل، هدف جمع آوری مجموعه ای از ارائه دهندگان فرانت اند است که یوروسیستم با آنها در توسعه نمونه های اولیه با کاربر همکاری خواهد کرد. این مرجع از شرکت کنندگان بالقوه دعوت می کند تا موارد استفاده از نمونه های اولیه خود را توضیح دهند. سپس تعداد محدودی از ارائه‌دهندگان، حداکثر پنج ارائه‌دهنده یوروسیستم، انتخاب خواهند شد.

آنها قراردادهایی را با مقامات مالی منطقه یورو امضا خواهند کرد و انتظار می رود که توسعه نمونه اولیه را سازماندهی کنند. در طول این فرآیند، ارائه‌دهندگان می‌توانند بازخورد خود را در مورد رابط Eurosystem و زیرساخت‌های back-end، از جمله با ارائه الزامات داده خاص برای پشتیبانی از یک مدل تجاری خاص، به اشتراک بگذارند.

پروژه راه اندازی نسخه دیجیتالی ارز مشترک اروپایی در اکتبر سال گذشته وارد مرحله تحقیقاتی خود شد. در ماه فوریه، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کمیسیون اروپا در حال برنامه‌ریزی برای پیشنهاد لایحه‌ای است که پایه‌های قانونی این ارز را در اوایل سال آینده تعیین می‌کند. فابیو پانتا، یکی از اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا، اخیرا اعلام کرد که این بانک تلاش های خود را بر یورو دیجیتال متمرکز کرده است.

برچسب ها در این داستان

بک‌اند، بانک‌ها، CBDC، بانک مرکزی، ارز، ارز دیجیتال، یورو دیجیتال، ECB، یورو، سیستم یورو، تمرین، آزمایش، پیش‌فرض، مرجع پولی، ارائه‌دهندگان پرداخت، نمونه اولیه، تنظیم‌کننده، راه‌حل‌ها، آزمایش‌ها، آزمایش‌ها

آیا انتظار دارید ابتکارات دیگری برای آزمایش پلت فرم دیجیتال یورو در آینده نزدیک انجام شود؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.