یورو، پوند و دلار آمریکا و سیاست پولی امروز در کانون توجه قرار دارند

[ad_1] معامله گران فارکس با سه سخنرانی قدرتمند بانک مرکزی توسط روسای بانک مرکزی اروپا، BoE و فدرال رزرو یک روز کامل را در پیش دارند. ارزهای USD، GBP و EUR ممکن است بر اساس سیگنال های مقامات بانک مرکزی حرکت کنند. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در حال مبارزه با فشارهای تورمی در ایالات

کد خبر : 196417
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
یورو، پوند و دلار آمریکا و سیاست پولی امروز در کانون توجه قرار دارند

[ad_1]

معامله گران فارکس با سه سخنرانی قدرتمند بانک مرکزی توسط روسای بانک مرکزی اروپا، BoE و فدرال رزرو یک روز کامل را در پیش دارند. ارزهای USD، GBP و EUR ممکن است بر اساس سیگنال های مقامات بانک مرکزی حرکت کنند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در حال مبارزه با فشارهای تورمی در ایالات متحده است و سخنرانی او ممکن است سرنخ های بیشتری در مورد حمایت از افزایش 0.5 یا 0.75 درصدی نرخ بهره در نشست ماه مه بانک مرکزی ارائه دهد. از طرف دیگر، رشد تولید ناخالص داخلی و مشاغل در ایالات متحده در حال حاضر قوی است.

هر گونه لفاظی جنگ طلبانه بیشتر ممکن است دلار امن را تقویت کند. این ارز اخیرا در برابر همتایان خود در میان چشم انداز نرخ های بهره بالاتر در ایالات متحده افزایش یافت.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در بحبوحه رویدادهای ژئوپلیتیکی در اروپای شرقی، با احتمال کاهش رشد در منطقه یورو همراه با افزایش تورم مواجه است. انتظار می رفت بانک مرکزی اروپا در سه ماهه سوم انقباضات پولی را آغاز کند، اما رویدادهای اقتصادی و ژئوپلیتیکی بانک مرکزی را درگیر کرده است و سیاست گذاران پولی را در موقعیت دشواری قرار داده است که در برابر بادهای مخالف، مسیری منفی را حفظ کنند.

آنچه با بیلی، فرماندار BoE مواجه می شود، دشمن هر سیاست گذار پولی است – بالاترین نرخ تورم در 30 سال اخیر. نرخ تورم در ماه مارس به دلیل فشار صعودی ناشی از قیمت‌های نقطه‌ای بالای نفت خام به 7 درصد رسید و قیمت‌های مصرف‌کننده را بسیار فراتر از نرخ تورم هدف 2 درصد رساند.

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تحلیل بنیادی هستید؟ برای وبینارهای Admirals ثبت نام کنید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

گزارش سود بازار سهام

سرمایه گذاران قرار است در مورد نتایج سه ماهه اول چندین شرکت بورسی با سرمایه بزرگ بیشتر بشنوند. Nextera Energy Inc امروز گزارش Q1 خود را به همراه AT&T و Blackstone منتشر می کند.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.