یورو، دلار آمریکا و ین افزایش یافت زیرا S&P رتبه روسیه را به “ناخواسته” کاهش داد

[ad_1] یورو، دلار آمریکا، ین، روسیه، اوکراین، تحریم ها، S&P – نکات گفتگو: در حالی که قدرت های غربی تحریم ها علیه روسیه را افزایش می دهند، یورو سقوط می کند S&P رتبه اعتباری روسیه را به “ناخواسته” کاهش داد و مودیز نیز به دنبال آن است دلار استرالیا کاهش یافت، ین و فرانک در

کد خبر : 172293
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۹
یورو، دلار آمریکا و ین افزایش یافت زیرا S&P رتبه روسیه را به “ناخواسته” کاهش داد

[ad_1]

یورو، دلار آمریکا، ین، روسیه، اوکراین، تحریم ها، S&P – نکات گفتگو:

  • در حالی که قدرت های غربی تحریم ها علیه روسیه را افزایش می دهند، یورو سقوط می کند
  • S&P رتبه اعتباری روسیه را به “ناخواسته” کاهش داد و مودیز نیز به دنبال آن است
  • دلار استرالیا کاهش یافت، ین و فرانک در معاملات بدون ریسک افزایش یافتند

پس از قدرت های غربی، یورو در معاملات باز هفتگی سقوط کرد و بیش از 1 درصد در برابر دلار ضد ریسک و ین ژاپن کاهش یافت. تحریم ها علیه روسیه را به شدت تشدید کرد آن را به خاطر حمله به اوکراین مجازات کند. ممنوعیت نسبی استفاده نهادهای روسی از سیستم مکاتبات بانکی سوئیفت، با مسدود کردن چشمگیرتر دارایی های بانک مرکزی روسیه همراه شد.

این اقدامات به طور چشمگیری دسترسی روسیه به سیستم مالی جهانی را مختل می کند و CBR را از دفاع از روبل در حال سقوط و همچنین قطع خریدهای فرامرزی و تامین مالی دولت را ناتوان می کند. رتبه اعتباری روسیه بلافاصله توسط S&P Global Ratings با استناد به تحریم‌های «قوی» به «آشغال» کاهش یافت. سرویس سرمایه گذاری مودیز – یکی دیگر از آژانس های رتبه بندی برتر – روسیه را برای کاهش رتبه مورد بررسی قرار داد.

اشتهای ریسک به طور قابل درک سقوط کرد زیرا بازارها با عدم اطمینان در مورد آینده آینده دست و پنجه نرم کردند. کرون نروژ و کرون سوئد با توجه به نزدیکی کشورهای خود به بحران و همچنین زیان های بسیار زیادی متحمل شدند. موقعیت در اقتصاد منطقه. دلار استرالیا و نیوزیلند حساس به احساسات مشابه نیز کاهش یافت.

یورو، دلار آمریکا و ین افزایش یافت زیرا S&P رتبه روسیه را به

USD، CHF، JPY در مقابل AUD، EUR – cهارت ایجاد شده با TradingView

یک دوشنبه آرام در پایگاه داده های اقتصادی آسیا-اقیانوسیه کمک چندانی به ایجاد اختلال در روند کاهش ریسک ندارد. قیمت‌های آتی Bellwether S&P 500 نزدیک به 2 درصد کاهش می‌یابد که حاکی از یک روحیه وحشتناک است. به نظر می رسد که چگونه بازارها از اینجا پیش می روند تقریباً به طور کامل به سرفصل های مرتبط با اوکراین بستگی دارد. در حالی که پس زمینه وخیم به نظر می رسد، معامله گران باید مراقب تنش زدایی در افق باشند.

بحران روسیه و اوکراین ممکن است به سرعت پایان یابد و بازارها به سمت بالا حرکت کنند

مانند قبلا ذکر شد، درگیری کنونی شباهت زیادی به جنگ 2008 روسیه و گرجستان دارد. پس از آن نیز، مسکو به دنبال قرار دادن در یک منطقه حائل بین خود و یک کشور مرزی شوروی سابق بود که چشمانش به سمت‌بندی مجدد با غرب بود. اینکه روسیه به جای تسخیر زیرساخت‌های نظامی اوکراین را ویران کرده است، نشان می‌دهد که قصد ندارد بماند، بلکه از تلاش کیف برای بازپس‌گیری لوهانسک و دونتسک پس از خروج جلوگیری می‌کند.

به نظر می رسد حمله به اوکراین گسترده تر (یعنی خارج از منطقه شرقی دونباس) – از جمله پایتخت اوکراین، کیف – در این روایت قرار می گیرد. روسیه به چیزی نیاز دارد که در مذاکرات با غرب پس از توافق آتش بس، دست از کار بکشد. مانورهای فعلی آن، آن را برای خروج از تجارت و کاهش تنش برای کاهش تحریم‌ها، مشروط به توافق دوجانبه برای مذاکره لوهانسک و دونتسک «بعدها» تنظیم می‌کند.

به نظر می رسد چنین نتیجه ای حداقل در کوتاه مدت برای همه طرف های درگیر قابل قبول باشد. مسکو مناطق حائل خود را خواهد داشت (در حال حاضر)، کیف قادر خواهد بود با تهاجم روسیه بدون از دست دادن قدرت مقابله کند، و غرب می تواند به طور قابل اعتمادی ادعا کند که پوتین بدون دخالت نظامی ناتو با موفقیت عقب رانده شد. با شکل گیری چنین سناریویی، اشتهای ریسک ممکن است به سرعت بازگردد.

منابع معاملاتی FX

— نوشته شده توسط ایلیا اسپیواک، سر آسیای بزرگ در DailyFX.com

برای ارتباط با ایلیا از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @IlyaSpivak در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.