یورش مقامات فرانسوی به 5 بانک بزرگ به اتهام پولشویی و کلاهبرداری مالی – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] روز سه‌شنبه، مقامات فرانسوی به پنج بانک بزرگ واقع در پاریس و اطراف آن، از جمله Societe Generale، BNP Paribas، HSBC، Natixis، و Exane Bank BNP به اتهام پولشویی و کلاهبرداری مالی یورش بردند. به گفته سخنگوی دفتر دادستانی مالی فرانسه (PNF)، تحقیقات اولیه در مورد چهار بانک فرانسوی و یک بانک بین‌المللی در

کد خبر : 339719
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۰۰
یورش مقامات فرانسوی به 5 بانک بزرگ به اتهام پولشویی و کلاهبرداری مالی – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

روز سه‌شنبه، مقامات فرانسوی به پنج بانک بزرگ واقع در پاریس و اطراف آن، از جمله Societe Generale، BNP Paribas، HSBC، Natixis، و Exane Bank BNP به اتهام پولشویی و کلاهبرداری مالی یورش بردند. به گفته سخنگوی دفتر دادستانی مالی فرانسه (PNF)، تحقیقات اولیه در مورد چهار بانک فرانسوی و یک بانک بین‌المللی در پایان سال 2021 آغاز شد.

طرح Cum-Ex در مرکز تحقیقات. Societe Generale دخالت در حملات را تایید کرد

در بحبوحه بحران بانکی که این صنعت را در ایالات متحده و خارج از آن گرفتار کرده است، مقامات اجرایی فرانسه روز سه شنبه به دفاتر چندین بانک بزرگ از جمله HSBC، Societe Generale، BNP Paribas، Natixis و Exane حمله کردند. دفتر دادستانی PNF خاطرنشان کرد که این حملات به ظن پولشویی و کلاهبرداری مالی انجام شده است.

PNF در بیانیه ای گفت: «عملیات جاری، که نیاز به چندین ماه آماده سازی داشته است، توسط 16 قاضی تحقیق و بیش از 150 مامور تحقیق انجام می شود. این حملات به یک طرح آربیتراژ سود سهام ادعایی معروف به شیوه‌های «cum-cum» یا «cum-ex» مرتبط است. این عمل شامل تقسیم سود سهام به طور موقت به منظور اجتناب از مالیات بر سود سهام است.

بر اساس گزارش ها، این روش توسط مشتریان ثروتمند بانک ها برای اجتناب از مالیات بر حساب های سود سهام استفاده می شود. PNF همچنین فاش کرد که شش دادستان آلمانی در این پرونده دخیل بودند. PNF و دادستان های همکار معتقدند که تقلب ادعایی 108 میلیارد دلار برای دولت ها هزینه داشته است. بر اساس گزارش CNBC، Societe Generale تنها مؤسسه مالی بود که این حملات را تأیید کرد. سخنگوی سوسیته جنرال به تلگراف گفت که این بانک “بخشی از تحقیقات است”.

برچسب ها در این داستان

اتهامات، بحران بانکی، bnp paribas، cnbc، طرح Cum-Ex، حساب های سود سهام، داوری سود سهام، اروپا، بانک Exane، موسسه مالی، دادستان مالی، کلاهبرداری مالی، اتهامات کلاهبرداری مالی، تقلب، مقامات فرانسوی، دادستان های آلمان، دولت ها، HSBC ، بین المللی، قضات تحقیق، تحقیق، بانک های بزرگ، پولشویی، Natixis، حملات اداری، پاریس، پاریس فرانسه، PNF، دادستان، حمله، سوسیته جنرال، سوء ظن، فرار مالیاتی، مالیات، مشتریان ثروتمند

نظر شما در مورد کلاهبرداری 108 میلیارد دلاری توسط پنج بانک بزرگ چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Kiev.Victor / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.