یوان چین در برابر گرینبک به کاهش ارزش خود ادامه می دهد، بحران املاک و مستغلات 2 دهه ریسک انباشته را نشان داد – اخبار بیت کوین

[ad_1] ارزش پول ملی چین، یوان، طی چند ماه گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است زیرا در نیمه اول سال 2022 در برابر دلار آمریکا 8 درصد کاهش یافته است. ارز فیات چین در حال حاضر ضعیف ترین ارز در برابر دلار آمریکا است. دو سال. در میان کاهش ارزش یوان، چین از

کد خبر : 247000
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
یوان چین در برابر گرینبک به کاهش ارزش خود ادامه می دهد، بحران املاک و مستغلات 2 دهه ریسک انباشته را نشان داد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

ارزش پول ملی چین، یوان، طی چند ماه گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است زیرا در نیمه اول سال 2022 در برابر دلار آمریکا 8 درصد کاهش یافته است. ارز فیات چین در حال حاضر ضعیف ترین ارز در برابر دلار آمریکا است. دو سال. در میان کاهش ارزش یوان، چین از یک بحران قابل توجه املاک و مستغلات رنج می برد زیرا بخش مسکن چین در حال فروپاشی است.

یوان چین در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد 2 سال گذشته رسید، PBOC نرخ ها را برای تقویت نقدینگی کاهش داد

اقتصاد جهانی این روزها خوب به نظر نمی رسد و تقریباً در هر کشوری در سرتاسر جهان شکاف ها شروع به خودنمایی می کنند. در این هفته در حالی که دلار آمریکا و روبل روسیه قوی هستند، یوان چین در برابر دلار آمریکا ضعیف بوده است و بیش از دو سال گذشته است. در زمان نگارش این مقاله، یوان 6.86 در برابر دلار معامله می شود، یا سطوحی که از اوت 2020 ثبت نشده است. البته، بانک مرکزی این کشور، بانک خلق چین (PBOC)، تلاش کرده است تا یوان و چین را تقویت کند. اقتصاد

کاهش ارزش یوان چین در برابر گرین‌بک ادامه دارد، بحران املاک و مستغلات 2 دهه ریسک انباشته را نشان داد
CNY/USD – نمودار 1 روزه در 26 اوت 2022.

کمتر از یک هفته پیش امروز، بانک مرکزی بانک مرکزی نرخ بهره بانکی کشور را از 2.1 درصد به 2 درصد کاهش داد. علاوه بر این، PBOC نرخ تسهیلات وام یک ساله را از 2.85 درصد به 2.75 درصد کاهش داد. در آن زمان، بانک مرکزی چین توضیح داد که این اقدامات برای «حفظ نقدینگی معقول و کافی در سیستم بانکی» انجام شده است. کابینه چین همچنین بسته سیاست هزینه‌ای جدید را منتشر کرد که هدف آن دوبرابر کردن هزینه‌های زیرساختی است. پس از کاهش نرخ بهره بانک مرکزی، اقتصاددانان ING در یادداشتی خطاب به سرمایه گذاران نوشتند که کاهش 2.1 تا 2 درصدی نرخ بهره بانک مرکزی PBOC “نزولی” تلقی شد.

در 22 اوت، PBOC دوباره نرخ های وام خاص را کاهش داد، زیرا نرخ اولیه وام پنج ساله را از 4.45 درصد به 4.30 درصد کاهش داد. بانک مرکزی چین نیز نرخ اولیه یک ساله را از 3.70 درصد به 3.65 درصد تغییر داد. همان روز، آتیلا ویدنل، تحلیلگر بازار و مدیر عامل Navigate Commodities در یادداشتی به سرمایه گذاران توضیح داد که کاهش نرخ بهره بانک مرکزی در هفته قبل واکنش مثبت زیادی نداشته است.

ویدنل نوشت: «توسعه پولی/محرک تازه به عنوان «شلاق زدن یک اسب مرده» بیهوده تلقی می‌شد، با توجه به اینکه اقتصاد چین به شدت نیازمند بازگشت مصرف‌کنندگان به خیابان‌ها برای خرج کردن پول است.

تأثیر دومینو از مسائل املاک و مستغلات چین، سازمان دیده بان FX به چندین بانک چینی درباره فروش تهاجمی رنمینبی هشدار داد

بر اساس گزارش های بی شماری که در سرتاسر وب پراکنده شده است، مشکلات اقتصادی چین و یوان ضعیف ناشی از مشکلات نگران کننده املاک و مستغلات این کشور است. ژیرونگ او، نویسنده ارشد اقتصاد و نویسنده theconversation.com توضیح می‌دهد که بخش املاک و مستغلات چین یک “بازار مسکن به طور سنتی قوی” است، اما این روزها این بخش توسط یک “بحران تامین مالی” گسترده خفه شده است. اثرات دومینو منجر به امتناع خریداران ملکی از پرداخت وام مسکن شده است، در حالی که وام های ساخت و ساز و توسعه در کشور بیش از حد تمدید شده است.

نویسنده theconversation.com معتقد است: «سیل اخیر اعتصابات وام مسکن توسط خریداران مسکن در سراسر چین، خطری را که در بازار در دو دهه گذشته انباشته شده است، آشکار کرده است. ژیرونگ او همچنین خاطرنشان می کند که اعتصابات در ابتدا با شکست اورگراند آغاز شد اما از آن زمان مانند یک بیماری سرایت کرده است. هنگامی که اورگراند شروع به شکستن درز کرد، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، تاکید کرد که وضعیت اورگراند “خانه ای از کارت” است.

در همین حال، وضعیت یوان بسیار دلخراش بوده است زیرا کاهش اخیر ارزش پول باعث شده است که چند بانک چینی با تثبیت نرخ نقطه‌ای خشکی، افت را محدود کنند. مگابانک های چینی و PBOC درک می کنند که تضعیف یوان باعث نوسانات بازار می شود و عدم اعتماد به ارز رسمی چین باعث تسریع خروج سرمایه می شود.

دو روز پیش، رویترز گزارش داد که ناظر FX این کشور به بانک‌های مختلف هشدار داده است. رویترز در 24 آگوست توضیح داد: «تنظیم کننده ارز چین روز چهارشنبه با چندین بانک تماس گرفت تا به آنها در مورد فروش تهاجمی ارز چین هشدار دهد.»

برچسب ها در این داستان

آتیلا ویدنل، نرخ بانک معیار، خروج سرمایه، بانک های چینی، پول چین، یوان چین، یوان چین، اثرات دومینو، اقتصاد، وضعیت اورگراند، ارزهای فیات، امور مالی، بحران مسکن، بخش مسکن، کالاهای ناوبری، PBOC، نرخ های کاهشی PBOC، رنمینبی , رابرت کیوساکی, theconversation.com, USD, یوان به دلار, Zhirong Ou

نظر شما در مورد کاهش اخیر ارزش یوان چیست؟ نظر شما در مورد مشکلات وام مسکن که کشور در حال حاضر با آن مواجه است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.