یوان چین در برابر دلار آمریکا کاهش می یابد زیرا قرنطینه های کووید بر احساسات تأثیر می گذارد

[ad_1] یوان چین، USD/CNH، RBA، کووید، کالاها، چشم انداز فنی – نکات گفتگو پس از اینکه معامله گران آمریکایی سهام را کنار گذاشتند، بازارهای آسیا-اقیانوسیه با افزایش ارزش دلار مواجه هستند تصمیم نرخ RBA برای بازارهای APAC متمرکز است زیرا قرنطینه های چین بر احساسات تأثیر می گذارد USD/CNH تقریبا 1% افزایش یافت زیرا واگرایی

کد خبر : 274834
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۵۰
یوان چین در برابر دلار آمریکا کاهش می یابد زیرا قرنطینه های کووید بر احساسات تأثیر می گذارد

[ad_1]

یوان چین، USD/CNH، RBA، کووید، کالاها، چشم انداز فنی – نکات گفتگو

  • پس از اینکه معامله گران آمریکایی سهام را کنار گذاشتند، بازارهای آسیا-اقیانوسیه با افزایش ارزش دلار مواجه هستند
  • تصمیم نرخ RBA برای بازارهای APAC متمرکز است زیرا قرنطینه های چین بر احساسات تأثیر می گذارد
  • USD/CNH تقریبا 1% افزایش یافت زیرا واگرایی RSI روند صعودی گسترده تر را در معرض خطر بالقوه قرار می دهد.

چشم انداز سه شنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا-اقیانوسیه پیش از تصمیم بانک مرکزی استرالیا برای نرخ گذاری در ساعت 03:30 UTC، به نظر می رسد برای باز شدن مختلط آماده باشند. انتظار می رود RBA نرخ رسمی نقدی خود را 25 واحد افزایش دهد، اما شانس افزایش بیشتر، خطر صعودی را برای دلار استرالیا ایجاد می کند. معامله گران نرخ نسبت به احتمال 14 درصد برای یک حرکت بزرگتر می بینند. چنین حرکتی با داده های تورم سه ماهه سوم استرالیا که هفته گذشته منتشر شد، حمایت می شود که نشان دهنده افزایش قوی تر از حد انتظار 7.3 درصدی نسبت به سال قبل است.

نفت خام WTI روز دوشنبه نزدیک به 2 درصد کاهش یافت. بر اساس گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA)، تولید نفت آمریکا در ماه اوت به 11.975 میلیون بشکه در روز (bdp) افزایش یافت. این بالاترین رقم از مارس 2020 است. طبق گزارش ها، دولت بایدن در حال بررسی مالیات های بادآورده بر بزرگترین تولیدکنندگان نفت ایالات متحده است و سود بی سابقه آنها را هدف قرار می دهد که عمدتاً به سهامداران بازگردانده شده است، چیزی که آقای بایدن از آن انتقاد کرده است. با این حال، با توجه به فضای سیاسی کنونی، بعید است که این اتفاق بیفتد.

چین روز یکشنبه نزدیک به 3000 مورد ابتلا را گزارش کرد و مقامات دولتی محلی را در چندین شهر بزرگ به منظور افزایش اقدامات مهار ویروس، که شامل کلان شهرهای گوانگژو، ژنگژو و شانگهای می‌شود، هدایت کرد. اوایل این هفته، اداره ملی آمار چین (NBS) از انقباض فعالیت های تولیدی و خدماتی در ماه اکتبر خبر داد. یوان چین پس از کاهش در ساعات معاملاتی ایالات متحده و اروپا، بالاتر از 7.3 در برابر دلار معامله می شود.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

پس از خروج مسکو از قرارداد غلات دریای سیاه، به دلیل حمله اوکراین به ناوگان دریای سیاه خود، که بنا بر گزارش ها از پهپادهای هوایی و کشتی های آبی بدون سرنشین استفاده می کرد، قیمت گندم در شیکاگو کمی بیش از 6 درصد افزایش یافت. با وجود این حرکت، آتی گندم در ماه منفی باقی ماند. روسیه بار دیگر محاصره بندر را اعمال نکرده است، که ممکن است جریان کالاها را ادامه دهد، اگرچه ممکن است بیمه‌گران نسبت به پذیره‌نویسی محموله‌ها محتاط باشند.

نیوزیلند شاهد افزایش 3.8 درصدی مجوزهای ساختمانی در ماه سپتامبر نسبت به ماه گذشته بود که نشانه ای دلگرم کننده برای کاهش عرضه مسکن است. بر اساس گزارش S&P Global، PMI نهایی تولید استرالیا در ماه اکتبر از مرز 52.7 عبور کرد. کره جنوبی قرار است امروز به روز رسانی PMI خود را ارائه کند و تحلیلگران انتظار دارند که رقم اکتبر از 55.1 به 54.9 کاهش یابد. تراز تجاری هند در ماه اکتبر جلسه APAC را به پایان خواهد رساند.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

فارکس برای مبتدیان

چشم انداز فنی یوان چین

USD/CNH نزدیک به 1% افزایش یافت و به بالای سطح 7.3 معامله شد و افزایش چند ماهه جفت ارز در اکتبر را افزایش داد. با مقاومت کمی از اقدامات قبلی قیمت در راه خود، صعودی بیشتر محتمل به نظر می رسد. با این حال، یک واگرایی نزولی در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که حرکت صعودی ممکن است در حال کاهش باشد. پسوند 161.8 درصدی فیبوناچی از حرکت اوج سپتامبر/کم اکتبر در میان روند صعودی گسترده تر روی میز است.

نمودار روزانه USD/CNH

نمودار usdcnh

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.