یوان چین در بالاترین سطح از ژوئن در شی ، تماس بایدن توسط بلومبرگ قرار گرفت

[ad_1] © رویترز. یوان چین از ماه ژوئن در تماس با باید ، با بالاترین سطح بسته شد (بلومبرگ) – یوان چین در حال نزدیک شدن به قوی ترین بسته خود در نزدیک به سه ماه اخیر است ، زیرا تماس بین شی جین پینگ و همتای آمریکایی وی امیدواری ها را برای بهبود روابط

کد خبر : 102959
تاریخ انتشار : جمعه 10 سپتامبر 2021 - 9:15
یوان چین در بالاترین سطح از ژوئن در شی ، تماس بایدن توسط بلومبرگ قرار گرفت

[ad_1]


© رویترز. یوان چین از ماه ژوئن در تماس با باید ، با بالاترین سطح بسته شد

(بلومبرگ) – یوان چین در حال نزدیک شدن به قوی ترین بسته خود در نزدیک به سه ماه اخیر است ، زیرا تماس بین شی جین پینگ و همتای آمریکایی وی امیدواری ها را برای بهبود روابط بین دو کشور افزایش داد.

واحد پول چین تا 0.2 درصد افزایش یافت و به 6.4446 دلار در هر دلار رسید که این بالاترین سطح بسته از 16 ژوئن به شمار می رود. تحریک این سود ، گزارشی بود که شی با پنج شنبه شب تلفنی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صحبت کرد و طی آن دو کشور قول دادند اگرچه رهبر آمریکا از مذاکرات بن بست اخیر ابراز ناامیدی کرد ، اما به طور منظم ارتباط برقرار می کرد.

این افزایش قیمت می تواند یوان را از محدوده محدود 1.3 درصدی که از اواسط ماه ژوئن در آن بسته شده بود ، خارج کند. با وجود احیای مجدد موارد کووید و سرکوب پکن بر بزرگترین شرکت های فناوری این کشور ، به دلیل رویکرد محتاطانه مقامات در تسهیل سیاست ها و ورود سرمایه به بازارهای خشکی ، ارز چینی همچنان مقاوم است.

ژو هائو ، اقتصاددان در Commerzbank AG (OTC) می گوید: “این گفتگو باید در کوتاه مدت به بهبود احساس خطر کمک کند.” در آینده نزدیک ، “اینکه آیا افزایش ارزش یوان ادامه خواهد داشت عمدتا به تحرکات دلار بستگی دارد.”

به گفته رسانه های دولتی چین ، شی در این گفتگو گفت که روابط چین و آمریکا باید به مسیر درست بازگردد. این دومین تماس بین رهبران بود و در حالی صورت می گیرد که روابط به طور فزاینده ای خصمانه می شود. این گفتگو توسط بایدن پس از آن آغاز شد که جلسات مقامات کابینه وی و همتایان چینی در ماه های گذشته بی نتیجه ماند.

بهای معادل 0.13 stronger در 6.4475 تا 12:02 بعد از ظهر در شانگهای معامله شد ، در حالی که ارز دریایی 0.14 rose افزایش یافت. به گفته معامله گران ، برخی از بانک های بزرگ چینی پس از جهش یوان در میان تیترهای اصلی این خبر ، دلار را خریداری کردند که این امر به تسهیل روند صعودی کمک کرد. آنها خواستند نامشان فاش نشود زیرا آنها مجاز به صحبت با رسانه ها نیستند.

یوان از ابتدای ماه ژوئن به سختی حرکت کرده است ، زیرا در سه ماهه دوم در پی کاهش ارزش دلار 1.5 درصد جهش کرد. بی ثباتی یک ماهه یوان خشکی برای چهارمین روز به پایین ترین سطح در بیش از دو سال اخیر کاهش یافت و این نشان می دهد که معامله گران انتظار دارند ارز ثابت بماند.

به گفته کلادیو پیرون ، سرپرست استراتژی ارز و ارزهای خارجی آسیا در بانک آمریکا (NYSE 🙂 سنگاپور وی افزود: این ارز تا پایان سال به 6.60 کاهش می یابد ، سطحی که از اواخر سال 2020 دیده نشده است.

یانشی تان ، استراتژیست ارزی در بانکداری مالایا در سنگاپور ، می گوید: “نشانه هایی از تمایل برای پیشبرد گفتگوهای دوجانبه در مسیری جدی تر می تواند برای یوان و ارزهای منطقه ای مثبت باشد.” اما اتاق هرگونه پیشرفت بیشتر “می تواند بدون ترجمه قابل تشخیص تر به تغییرات سیاست محدود شود.”

© 2021 بلومبرگ LP

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت لزوماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.