یوان چین برای مدت کوتاهی به بالاترین حد خود در 1/1/2 هفته رسید و سپس به قرمز سقوط کرد.

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یک اسکناس یوان چین در این عکس تصویری دیده می شود 31 مه 2017. رویترز/توماس وایت/تصویر/عکس فایل/عکس فایل شانگهای (رویترز) – همزمان با تشدید محدودیت‌های شهرهای چین در برابر شیوع فزاینده کووید و افزایش فشار بر اقتصاد، یوان برای مدت کوتاهی در برابر دلار به بالاترین سطح 1-1/2 هفته گذشته

کد خبر : 273791
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
یوان چین برای مدت کوتاهی به بالاترین حد خود در 1/1/2 هفته رسید و سپس به قرمز سقوط کرد.

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس یوان چین در این عکس تصویری دیده می شود 31 مه 2017. رویترز/توماس وایت/تصویر/عکس فایل/عکس فایل

شانگهای (رویترز) – همزمان با تشدید محدودیت‌های شهرهای چین در برابر شیوع فزاینده کووید و افزایش فشار بر اقتصاد، یوان برای مدت کوتاهی در برابر دلار به بالاترین سطح 1-1/2 هفته گذشته رسید و پس از ظهر روز پنج‌شنبه تمام سودهای خود را پس داد.

یوان این هفته یک ترن هوایی را پشت سر گذاشت و در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین حد خود در 15 سال گذشته سقوط کرد و پس از آن، در یک روز پس از آن، معامله‌گران و شرکت‌های محتاط برای انحلال موقعیت‌های بلند دلاری رقابت کردند و به پایین‌ترین حد خود در 15 سال اخیر رسید. واحد محلی را پشتیبانی کنید

قبل از باز شدن بازار در روز پنجشنبه، بانک خلق چین (PBOC) نرخ میانی را 7.1570 در هر دلار تعیین کرد که 68 پیپ محکم تر از ثابت قبلی 7.1638 است.

معامله گران و تحلیلگران گفتند که نقطه میانی مطابق با پیش بینی های بازار بود و به طور موثر قیمت های نقدی را به نرخ راهنمایی رسمی نزدیک کرد. تثبیت روز پنجشنبه 3 پیپ قوی تر از برآورد رویترز از 7.1573 بود.

کریستوفر وونگ، استراتژیست FX در بانک OCBC در یادداشتی گفت: نقطه میانی رسمی “به تثبیت احساسات کمک کرد و این دیدگاه را مجدداً تأیید کرد که تعدیل بی‌نظم یا یکباره شدید آن چیزی نیست که سیاستگذاران چینی می‌خواهند.”

قیمت هر دلار در 7.1632 باز شد و در یک نقطه به بالاترین سطح 7.16 تقویت شد که قوی‌ترین سطح از 18 اکتبر بود. اما تا ظهر، در 7.2165، 455 پیپ یا 0.6 درصد ضعیف‌تر از پایان جلسه قبلی، دست به دست شد.

“در حالی که به نظر می رسد فروش وحشتناک در RMB و دارایی های چین به پایان رسیده است، ما انتظار داریم که نقطه CNH و CNY در کوتاه مدت وارد حالت معاملات دامنه ای بین 7.1 و 7.3 شود و حرکت USD و همچنین به روز رسانی نقشه راه سیاست چین تحت عنوان کن چئونگ، استراتژیست ارشد آسیایی FX در بانک میزوهو، گفت: رهبری جدید محرک کلیدی برای RMB خواهد بود.

برخی از معامله گران و تحلیلگران گفتند که احساسات یوان در اوایل روز همچنین از انتظارات فزاینده بازار مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا موضع تهاجمی خود در مورد افزایش نرخ بهره را کاهش دهد، تقویت شد، که باعث عقب نشینی دلار شد.

[FRX/]

علاوه بر این، شرکت‌ها معمولاً تقاضای یوان بیشتری برای پرداخت‌های مختلف در پایان سال دارند.

به گفته برخی معامله‌گران ارز، خانوارها و شرکت‌ها پس از دریافت چنین تبدیل‌هایی برای قیمت‌های بهتر، شروع به تسویه دریافت‌های FX خود کرده‌اند، زیرا این تبدیل‌ها می‌تواند حمایت بیشتری برای واحد محلی ایجاد کند.

به گفته برخی تحلیلگران، با این حال، اقتصاد در حال مبارزه به احتمال زیاد به فشار بر یوان ادامه خواهد داد.

آلوین تان، رئیس استراتژی آسیا در RBC Capital Markets، گفت: «روند صعودی میان مدت (به دلار/یورن) با توجه به مشکلات اقتصادی چین همچنان پابرجاست، اما مقامات به تلاش خود برای مدیریت این حرکت ادامه خواهند داد.

اقتصاد در سه ماهه سوم با سرعتی بیش از پیش‌بینی‌شده بهبود یافت، اما احیای قوی‌تر در بلندمدت با محدودیت‌های مداوم COVID-19، رکود عمیق املاک و خطرات رکود جهانی به چالش کشیده خواهد شد.

چین روز پنجشنبه سومین روز متوالی از بیش از 1000 مورد جدید ابتلا به کووید را در سراسر کشور گزارش کرد، آماری متوسط ​​در مقایسه با ده‌ها هزار مورد در روز که شانگهای را در اوایل سال جاری وارد یک قرنطینه کامل کرد، اما برای ایجاد محدودیت‌ها و محدودیت‌های بیشتر در سراسر کشور کافی است. کشور.

شهرهایی از ووهان در مرکز چین تا شینینگ در شمال غربی محدودیت‌های کووید-19 را دوبرابر می‌کنند، ساختمان‌ها را مسدود می‌کنند، مناطق را قفل می‌کنند و میلیون‌ها نفر را در تلاش برای توقف گسترش شیوع بیماری‌ها به دردسر می‌اندازند.

در یکی دیگر از نشانه های نگران کننده، داده ها نشان می دهد که سود شرکت های صنعتی بزرگ در دوره ژانویه تا سپتامبر با سرعت بیشتری کاهش یافته است.

در اواسط روز، قیمت جهانی به 109.769 رسید، در حالی که هر دلار 7.2313 معامله می شد.

بازار یوان در ساعت 0401 GMT:

نقطه خشکی:

مورد فعلی تغییر قبلی

نقطه میانی PBOC 7.157 7.1638 0.10%

نقطه یوان 7.2165 7.171 -0.63٪

واگرایی از 0.83٪

نقطه میانی*

تغییر نقطه YTD -11.94٪

تغییر نقطه از سال 2005 14.69٪

تجدید ارزیابی

شاخص های کلیدی:

مورد فعلی تغییر قبلی

تامسون 0.0

رویترز/HKEX

شاخص CNH

شاخص دلار 109.769 109.7 0.1

*واگرایی نرخ مبادله دلار/یوآن. عدد منفی نشان می دهد که یوان نقطه ای قوی تر از نقطه میانی معامله می شود. بانک خلق چین (PBOC) به نرخ ارز اجازه می دهد تا 2 درصد از نرخ میانی رسمی که هر روز صبح تعیین می کند، افزایش یا کاهش یابد.

بازار CNH در خارج از کشور

تفاوت جریان ابزار

از خشکی

یوان نقطه ای فراساحل * 7.2313 -0.20٪

فراساحل 7.077 1.13%

غیر قابل تحویل

فوروارد **

* حق بیمه برای نقطه دریایی بیش از خشکی

** شکل نشان دهنده تفاوت با نقطه میانی رسمی PBOC است، زیرا فورواردهای غیرقابل تحویل با نقطه میانی تسویه می شوند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.