یوان ، ارزهای خطرآمیز افزایش ارزش دلار پس از مذاکرات چین و آمریکا توسط رویترز

© رویترز. عکس فایل: چهار هزار دلار آمریکا توسط یک بانک در حال شمارش ارز در بانکی در وست مینستر ، کلرادو در 3 نوامبر 2009 شمارش می شود. REUTERS/ریک ویلکینگ نویسنده: ریتویک کاروالیو لندن (رویترز)-دلار روز جمعه کاهش یافت زیرا ارزهای حامی رشد به دنبال افزایش یوان چین به بالاترین سطح یک هفته اخیر

کد خبر : 102602
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
یوان ، ارزهای خطرآمیز افزایش ارزش دلار پس از مذاکرات چین و آمریکا توسط رویترز



© رویترز. عکس فایل: چهار هزار دلار آمریکا توسط یک بانک در حال شمارش ارز در بانکی در وست مینستر ، کلرادو در 3 نوامبر 2009 شمارش می شود. REUTERS/ریک ویلکینگ

نویسنده: ریتویک کاروالیو

لندن (رویترز)-دلار روز جمعه کاهش یافت زیرا ارزهای حامی رشد به دنبال افزایش یوان چین به بالاترین سطح یک هفته اخیر رسیدند ، زیرا اخبار مبنی بر اینکه جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا و شی جین پینگ ، رئیس جمهور چین برای اولین بار در هفت ماه گذشته صحبت کردند. به

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که بایدن و شی “یک بحث گسترده و استراتژیک” داشتند ، از جمله مناطقی که منافع و ارزش ها در آن همگرا و واگرا هستند. یک مقام ارشد آمریکایی به خبرنگاران گفت که این گفتگو بر روی مسائل اقتصادی ، تغییرات آب و هوا و COVID-19 متمرکز شده است.

پس از انتشار این خبر ، یوان 0.2 درصد افزایش یافت و از سطح کلیدی 6.50 یوان در سطح دلار به 6.4387 رسید – بالاترین رقم از 3 سپتامبر.

استراتژیست های ING در یادداشت صبح خود برای مشتریان گفتند: “ما شاهد انتشار اخبار بودیم و هرگونه بهبود/تنظیم مجدد شگفت انگیز در روابط ایالات متحده و چین می تواند از آستانه اصلی 6.50 دورتر شود.”

“چنین حرکتی به طور معمول برای ارزهای چرخه ای مثبت و برای دلار کمی منفی است – بنابراین پیکان رو به پایین ما در دلار امروز.”

دلار استرالیا 0.35 درصد افزایش یافت و به 0.7392 دلار رسید و این هفته 0.7 درصد کاهش یافت. دلار نیوزلند نیز با حرکت یوان تقویت شد و تقریبا نیم درصد افزایش یافت و به 0.7141 دلار رسید. هر دو ارز زمانی تمایل دارند که احساس ریسک مثبت باشد.

ین ژاپن 0.2٪ در برابر دلار از دست داد و به 109.97 ین رسید در حالی که هنوز در میانه محدوده خود در دو ماه گذشته سرگردان بود.

روابط بین ایالات متحده و چین از اولین تماس شی و بایدن در ماه فوریه سخت بوده است. طرفین تقریباً دائماً به یکدیگر حمله می کنند ، اغلب با حملات عمومی عمیق ، تحریم مقامات و اتهامات عدم رعایت تعهدات بین المللی.

این ارز دیجیتال که معامله دلار را در برابر شش همتای اصلی خود اندازه گیری می کند ، 0.1 درصد در روز 92.421 کاهش یافت ، اگرچه هنوز برای 0.35 weekly افزایش هفتگی در مسیر است.

دلار آمریکا از فروش هفته گذشته ناشی از حقوق و دستمزد عقب نشینی کرد ، زیرا تعدادی از مقامات فدرال رزرو اعلام کردند که احتمال دارد امسال نیز کاهش قیمت وجود داشته باشد.

میشل بومن ، رئیس فدرال رزرو ، روز پنجشنبه گفت که گزارش ضعیف نیروی کار در ماه اوت ، بانک مرکزی ایالات متحده را از مسیر خارج نمی کند.

جمعه گذشته ، پس از اینکه داده ها نشان داد اقتصاد ایالات متحده کمترین مشاغل را برای هفت ماه ایجاد کرده است و احتمال کاهش قریب الوقوع برنامه خرید دارایی فدرال رزرو را کاهش داد ، شاخص دلار به پایین ترین سطح از 3 آگوست رسید.

داده های روز پنجشنبه نشان داد که تعداد آمریکایی هایی که درخواست های جدیدی را برای دریافت مزایای بیکاری ارائه می دهند هفته گذشته به کمترین میزان در نزدیک به 18 ماه گذشته رسید و شواهد بیشتری را نشان می دهد که رشد شغل به دلیل کمبود نیروی کار به جای کاهش تقاضا برای کارگران ، مانع رشد شغل شده است.

مارک مک کورمیک (NYSE 🙂 ، رئیس استراتژی FX در TD Securities ، در یادداشتی تحقیقاتی خود نوشت: “به نظر می رسد فدرال رزرو در اواخر سال جاری کاهش می یابد ، این امر با نظرات اخیر این هفته تأکید شده است.”

با این حال ، حتی با توجه به این که سیاست پولی در سطح جهانی کمتر سازگار است ، شرایط مالی بسیار شل باقی می ماند ، که این امر “چقدر فضای لازم برای راه اندازی دلار را در بر می گیرد و از فروش تجمعات حمایت می کند”.

یورو در روز جمعه با 0.1 درصد افزایش به 1.1838 دلار رسید که این هفته 0.35 درصد کاهش یافت.

پس از آنکه بانک مرکزی اروپا اعلام کرد خرید اوراق قرضه اضطراری را در سه ماه آینده ، همانطور که انتظار می رفت ، کاهش می دهد ، واحد پولی کمی حمایت یک شبه دریافت کرد.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.