ین ژاپن به پایین ترین حد یک هفته اخیر رسید، کیوی پس از داده های تورم NZ جهش کرد.

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار نیوزیلند در این تصویر دیده می شود 2 ژوئن 2017. رویترز/توماس وایت/تصویر 2/2 توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – در حالی که معامله گران چشم انداز نرخ آمریکا را ارزیابی کردند، ین ژاپن در برابر دلار نامناسب به پایین ترین حد یک هفته اخیر رسید، در

کد خبر : 376704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
ین ژاپن به پایین ترین حد یک هفته اخیر رسید، کیوی پس از داده های تورم NZ جهش کرد.

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار نیوزیلند در این تصویر دیده می شود 2 ژوئن 2017. رویترز/توماس وایت/تصویر

2/2

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – در حالی که معامله گران چشم انداز نرخ آمریکا را ارزیابی کردند، ین ژاپن در برابر دلار نامناسب به پایین ترین حد یک هفته اخیر رسید، در حالی که پس از افزایش نرخ تورم بالاتر از حد انتظار که چشم انداز کاهش سیاست ها را بیشتر کرد، ارز نیوزلند برای مدت کوتاهی افزایش یافت. .

دلار پس از گزارش مختلط خرده‌فروشی در یک شب، با کاهش پیش‌بینی‌های رشد فروش در ماه ژوئن در حالی که مصرف‌کنندگان هزینه‌های خود را در جاهای دیگر افزایش دادند یا حفظ کردند، توانست افزایش یابد، که به انعطاف‌پذیری مصرف‌کننده اشاره می‌کند که احتمالاً اقتصاد را در مسیر رشد ثابت نگه می‌دارد.

در برابر سبدی از ارزها، دلار آمریکا از پایین ترین سطح 15 ماهه خود در جلسه قبل بازگشت و شاخص آن در معاملات آسیایی در حدود 100 ثابت ماند.

تینا تنگ، تحلیلگر بازار در CMC Markets گفت: «(داده‌ها) خرده‌فروشی انعطاف‌پذیر است و من فکر می‌کنم این به این دلیل است که رشد دستمزد ایالات متحده همچنان قوی است.

ین ژاپن با کاهش اندکی به 139.41 در هر دلار رسید.

رئیس بانک مرکزی ژاپن، کازوئو اوئدا، روز سه‌شنبه گفت هنوز فاصله‌ای برای دستیابی به هدف تورم ۲ درصدی بانک مرکزی وجود دارد که نشان‌دهنده عزم او برای حفظ سیاست‌های پولی فوق‌العاده سست در حال حاضر، بر خلاف تجاوزگری در سایر بانک‌های مرکزی بزرگ است. .

دلار کاهش شدید خود را نسبت به هفته گذشته در پی کاهش نرخ تورم آمریکا که کمتر از حد انتظار بود، متوقف کرد که منجر به قیمت گذاری معامله گران در اوج قریب الوقوع نرخ های فدرال رزرو شد.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز انتظار دارند که فدرال‌رزرو در نشست سیاست‌گذاری آتی خود در ماه جاری، با شرط‌بندی اکثریتی که به چرخه انقباض پولی فعلی بانک مرکزی پایان می‌دهد، نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد.

در سراسر اقیانوس اطلس، سیاست‌گذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) نیز لحن ضعیف‌تری را در مورد چشم‌انداز نرخ بهره اتخاذ می‌کنند، به طوری که کلاس نات، عضو شورای حاکمیتی در مصاحبه‌ای در روز سه‌شنبه گفت که بانک مرکزی اروپا به‌دقت نشانه‌هایی از کاهش تورم در ماه‌های آینده را بررسی خواهد کرد. برای جلوگیری از تشدید سیاست های بیش از حد.

یورو آخرین بار در سطح 1.1222 دلار ثابت بود که از اوج 17 ماهه جلسه قبل 1.1276 دلار فاصله داشت.

استرلینگ 1.3016 دلار را پیش از انتشار آمار تورم انگلیس در روز چهارشنبه خریداری کرد.

جین فولی، رئیس استراتژی فارکس رابوبانک، گفت: «چسبندگی معیارهای تورم در بریتانیا به‌ویژه با معیارهای قیمتی در منطقه یورو و ایالات متحده در تضاد است که در حال کاهش بوده‌اند.

«اگر اقتصاد بریتانیا انعطاف‌پذیر باقی بماند، ما انتظار داریم که (پوند) به انتظارات جنگ‌طلب در مورد سیاست (بانک انگلستان) واکنش خوبی نشان دهد.

با این حال، اگر خطرات رکود در بریتانیا افزایش یابد، ممکن است پوند به کاهش نرخ افزایش نرخ بازگردد، زیرا سرمایه‌گذاران از پس‌زمینه کلی اقتصادی بریتانیا می‌ترسند و موقعیت‌های طولانی (پوند) خود را کاهش می‌دهند.

داده‌های روز چهارشنبه نشان داد در نیوزیلند، تورم مصرف‌کننده در سه‌ماهه دوم کمی بالاتر از انتظارات بود که باعث افزایش کوتاهی در نرخ شد زیرا معامله‌گران انتظارات مربوط به زمانی که بانک مرکزی نیوزلند ممکن است کاهش نرخ نقدی خود را آغاز کند، کاهش داد.

پس از جهش بیش از 0.6 درصدی به 0.6315 دلار پس از انتشار، آخرین 0.25 درصد ضعیف تر در 0.6258 دلار بود.

“در حالی که تورم “کمتر” است، با هیچ تصوری “کم” نیست. نکته مهم این است که معیارهای تورم اصلی همچنان در نرخ های حدود 6٪ به کار خود ادامه می دهند و برخی در واقع در سه ماهه ژوئن افزایش یافته اند.” Satish Ranchhod، اقتصاددان ارشد در Westpac در نیوزیلند گفت.

این نشان دهنده قدرت پایدار در فشارهای قیمتی است.

دلار استرالیا آخرین بار با 0.4 درصد کاهش به 0.6786 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.