ین پس از آغاز به کار اوئدا با فشار کوتاه مدت مواجه شد

[ad_1] قیمت USD/JPY، نمودارها و تجزیه و تحلیل: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید پیشینه اساسی USD/JPY به نظر می رسد ین پس از روی کار آمدن کازوئو اوئدا به عنوان رئیس جدید بانک ژاپن، با فشار فروش فوری مواجه خواهد شد. زمزمه ها در مورد تغییر سیاست

کد خبر : 344266
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
ین پس از آغاز به کار اوئدا با فشار کوتاه مدت مواجه شد

[ad_1]

قیمت USD/JPY، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی USD/JPY

به نظر می رسد ین پس از روی کار آمدن کازوئو اوئدا به عنوان رئیس جدید بانک ژاپن، با فشار فروش فوری مواجه خواهد شد. زمزمه ها در مورد تغییر سیاست احتمالی توسط فرماندار آینده ادامه دارد، با این حال اظهارات وی در کنفرانس مطبوعاتی افتتاحیه خود چنین امیدهایی را برای آینده نزدیک به آتش کشیده است.

رئیس جدید بانک مرکزی بر تعهد خود برای پایبندی به سیاست های پولی تسهیل کننده در حال حاضر تاکید کرد زیرا تورم به هدف 2 درصدی بانک مرکزی آمریکا نرسیده است یا هیچ ثباتی از خود نشان نداده است. این تعجب خاصی ندارد زیرا اوئدا نظرات مشابهی را در طول جلسات تأیید خود با هرگونه تغییر در سیاست احتمالاً در اواخر سال انجام داده بود. بسیاری از خوش بینی ها در مورد تغییر سیاست از این واقعیت ناشی می شود که اوئدا اولین فرماندار بخش خصوصی پس از ماکوتو اوسامی در سال 1964 است در حالی که او همچنین اولین اکونومیست است که به عنوان فرماندار منصوب می شود.

پس از این اظهارنظرها، ین در کوتاه مدت با چشم انداز بدی همراه با بهبود مستمر روحیه به دنبال مشکلات بخش بانکی مواجه خواهد شد که احتمالاً USDJPY به پیشرفت خود ادامه می دهد. چشم‌انداز میان‌مدت و بلندمدت ین با بررسی سیاست تسهیل پولی در حال انجام و همچنین بازنگری‌های احتمالی در سیاست کنترل منحنی بازده همچنان امیدوارکننده است، اما انتظار می‌رود که تا حد زیادی در ماه ژوئن رخ دهد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله USD/JPY

با نگاهی به آینده در زمینه اقتصادی، امروز برخی از سخنرانان فدرال رزرو داریم و بقیه هفته، CPI ایالات متحده و دقایق فدرال رزرو فردا را مورد توجه قرار می دهد.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

چشم انداز فنی

از منظر فنی، USD/JPY دیروز بالاتر از یک منطقه حمایتی کلیدی در اطراف دستگیره 134.00، بالاترین قیمت جدید را چاپ کرده است. به دلیل اینکه شاخص دلار آمریکا در آستانه انتشار اطلاعات فردا در ایالات متحده تحت فشار فروش قرار گرفته است، امروز در حال کاهش هستیم.

با توجه به اینکه یک بالاترین قیمت جدید چاپ شده است، شانس عقب نشینی باقی می ماند، با این حال این احتمالاً به بسته شدن شمع روزانه امروز و همچنین داده های خارج از ایالات متحده در فردا بستگی دارد. ما در حال حاضر در حال معامله بر روی MA 50 و 100 روزه هستیم و الگوی متقاطع طلایی نیز تنظیم شده است، که اشاره به یک حرکت صعودی بالقوه دارد. شکستن و بسته شدن بالاتر از سطح 134.00 مقاومت کلیدی را در اطراف سطح 135.70 و MA 200 روزه در دسته 137.00 را در کانون توجه قرار می دهد.

اصول و نکات فنی هر دو به قدردانی بیشتر از این جفت در کوتاه مدت اشاره دارند. با این حال، توجه به داده‌های فردای ایالات متحده که می‌تواند در صورت کاهش تورم کمتر از حد انتظار و احتمال افزایش احتمالی فدرال رزرو در ماه مه، کلیدی در کار باشد، همچنان مهم است.

USD/JPY نمودار روزانه – 11 آوریل 2022

image2.png

منبع: TradingView

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.