ین نزدیک به بالاترین حد در 7 ماه گذشته با نزدیک شدن به BOJ توسط رویترز سقوط کرد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می‌شوند که در 16 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر نوشته تام وستبروک سنگاپور (رویترز) – دلار در روز سه‌شنبه از پایین‌ترین سطح چند ماهه خود عقب نشینی کرد، در حالی که ین نزدیک به بالاترین حد هفت

کد خبر : 307631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۵:۱۲
ین نزدیک به بالاترین حد در 7 ماه گذشته با نزدیک شدن به BOJ توسط رویترز سقوط کرد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می‌شوند که در 16 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر

نوشته تام وستبروک

سنگاپور (رویترز) – دلار در روز سه‌شنبه از پایین‌ترین سطح چند ماهه خود عقب نشینی کرد، در حالی که ین نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه خود قرار داشت زیرا سرمایه‌گذاران نفس خود را برای تغییر سیاست بالقوه در بانک مرکزی ژاپن حبس کردند.

یورو روز دوشنبه به 1.0874 دلار به بالاترین سطح 9 ماهه رسید، اما آخرین بار در حدود 1.0830 دلار بود.

ین در روز دوشنبه در طول ساعات آسیایی به بالای 127.22 در هر دلار رسید، قبل از اینکه در طول یک جلسه کاهش تعطیلات در ایالات متحده کمی کاهش یافت و در حدود 128.40 نشست.

با توجه به اینکه بازار بازدهی 10 ساله را بالاتر از سقف تعیین شده توسط بانک ژاپن (BOJ) 0.5 درصدی در روزهای جمعه و دوشنبه و میزان خرید اوراق قرضه به بالاتر از سقف تعیین شده توسط بانک ژاپن (BOJ) در روزهای جمعه و دوشنبه، تغییر یا پایان دادن به کنترل منحنی بازده ژاپن ایجاد می کند. دفاع از آن شروع به ناپایدار به نظر می رسد.

گزارش هفته گذشته روزنامه نیز انتظارات را برای تغییر ایجاد کرده است، بنابراین معامله گران منتظر واکنش تند هستند حتی اگر BOJ حرکتی انجام ندهد. ین هفته گذشته 3 درصد در برابر دلار افزایش یافت و نوسانات ضمنی یک هفته ای دلار/ین به بالاترین حد خود از مارس 2020 رسیده است.

تونی سایکامور، تحلیلگر کارگزاری IG Markets می‌گوید: «بازار با این داستان بسیار سخت کار کرده است و به دنبال پیگیری است.

او سه احتمال اصلی را می بیند: عدم تغییر سیاست، تغییری شبیه به حرکت در ماه دسامبر برای گسترش باند هدف 10 ساله بازده، و کنار گذاشتن کامل کنترل منحنی بازده، که دومی احتمالاً شدیدترین واکنش بازار را به همراه خواهد داشت.

او گفت: “ین بالاتر می رود، بازده اوراق قرضه دولتی ژاپن بالاتر می رود و بازده جهانی بالاتر می رود.”

در این میان، تجارت ارز خارجی ممکن است تحت تأثیر داده های اقتصادی چین در حدود ساعت 02:00 GMT باشد، که انتظار می رود ضعیف باشد، داده های نیروی کار بریتانیا، درآمد ایالات متحده و ارقام تورم کانادا.

قیمت از پایین ترین سطح هفت ماهه 101.77 یک روز پیش برگشت و در 102.28 نگه داشت. پوند با 1.2288 دلار به بالاترین حد خود از اواسط دسامبر رسید و آخرین قیمت آن 1.2199 دلار بود.

انتظار می‌رود رشد سالانه تولید ناخالص داخلی چین برای سه ماهه چهارم تنها 1.8 درصد گزارش شود، بنابراین هرگونه غافلگیری صعودی می‌تواند از ارزهایی که در معرض تجارت قرار دارند، مانند .

دلار استرالیا در روز دوشنبه به بالاترین حد خود در پنج ماه اخیر کمی بالای 0.70 دلار رسید و آخرین بار در 0.6972 دلار ثابت بود. دلار نیوزیلند در 0.6394 دلار نگه داشته شد. [AUD/]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.