ین در بحبوحه شروع هفته با ریسک پایین، بر وضعیت حاکم است

[ad_1] آنچه باید در روز سه شنبه 26 آوریل بدانید: اگرچه سهام ایالات متحده توانستند در ساعات پایانی تجارت ایالات متحده بهبودی چشمگیر داشته باشند، نیروی غالب در بازارهای FX در روز دوشنبه جریان های مخاطره آمیز باقی ماند و معامله گران از نگرانی های مربوط به قرنطینه چین به عنوان محرک اصلی یاد کردند.

کد خبر : 198372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۲۳
ین در بحبوحه شروع هفته با ریسک پایین، بر وضعیت حاکم است

[ad_1]

آنچه باید در روز سه شنبه 26 آوریل بدانید:

اگرچه سهام ایالات متحده توانستند در ساعات پایانی تجارت ایالات متحده بهبودی چشمگیر داشته باشند، نیروی غالب در بازارهای FX در روز دوشنبه جریان های مخاطره آمیز باقی ماند و معامله گران از نگرانی های مربوط به قرنطینه چین به عنوان محرک اصلی یاد کردند. در بحبوحه عقب نشینی شدید بازده اوراق قرضه جهانی در حالی که معامله گران چشم انداز رشد جهانی را مورد ارزیابی مجدد قرار دادند در بحبوحه خطر فزاینده تعطیلی گسترده تر دومین اقتصاد بزرگ جهان، ین امن حساس به نرخ ارز بهترین ارز G10 بود.

USD/JPY دوباره به منطقه 128.00 سقوط کرد، در حالی که این جفت در حال حاضر بیش از 1.0٪ کمتر از بالاترین سطح چند دهه هفته گذشته بالای 129.00 است. دلار امن آمریکا نیز در نتیجه جریان‌های مخاطره‌آمیز سود کرد و دومین ارز اصلی G10 بود که بهترین عملکرد را داشت، با شاخص دلار (DXY) که از مارس 2020 به بالاترین سطح خود در 101.00s رسید.

جهش در DXY، که سبدی از جفت ارزهای اصلی دلار است، عمدتاً تابعی از ضعف پوند/دلار آمریکا و یورو/دلار آمریکا در نتیجه ریسک گریزی بود. اولی در یک نقطه برای اولین بار از سپتامبر 2020 به زیر 1.2700 سقوط کرد، اما آخرین بار در 1.2730s 0.7% کاهش یافت، در حالی که EUR/USD با حاشیه مشابه کمی بالای 1.0700 کاهش یافت و همچنین در پایین ترین حد چند ماه اخیر قرار گرفت. هر گونه تخفیف یورو در پی انتخاب مجدد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، دوام نیاورد.

بدترین عملکرد ارزهای اصلی G10، Aussie بود، با AUD/USD آخرین معاملات در منطقه 0.7175 حدود 0.9% کاهش داشت، پس از آن که در اوایل روز به پایین ترین سطح 0.7130s رسید که پایین ترین سطح آن از اواخر فوریه بود. کاهش شدید قیمت‌های انرژی، صنعتی و فلزات گرانبها به‌شدت بر استرالیا وابسته به صادرات کالا تأثیر گذاشت، و نگرانی‌ها در مورد قرنطینه‌های چین، با توجه به وضعیت چین به‌عنوان مهم‌ترین مقصد صادراتی استرالیا، فشار زیادی بر این کشور وارد کرد. NZD و CAD حساس به کالا بهتر ماندند و هر کدام به ترتیب 0.3 و 0.1 درصد در مقابل دلار کاهش یافتند.

ممکن است مجموعه ای از اظهارات تندروانه از سوی تیف مکلم، فرماندار بانک مرکزی بانک مرکزی آمریکا در روز دوشنبه، که بر لزوم افزایش نرخ بهره برای مقابله با تورم تاکید کرد، افزایش 50 واحدی نرخ بهره در نشست بعدی را محتمل دانست و حتی احتمال افزایش نرخ بهره را در جلسه بعدی افزایش داد، کمک کرد. افزایش 75 bps در هر صورت، به نظر می رسد USD/CAD روز را در پایین ترین سطح 1.2700 به پایان برساند، زیرا از 1.2700 بالاتر عقب نشینی کرده و NZD/USD پس از افت کوتاه زیر 0.6600 بهبود یافته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.