ین داده های تورم را بهبود می بخشد اما خطرات افزایش می یابد

[ad_1] اخبار و تحلیل USD/JPY ین ژاپن پس از نشان دادن علائم مثبت تورم (PPI پایین تر) ین ژاپن کاهش یافت سطوح USD/JPY قابل مشاهده: قدرت اخیر دلار خرس‌ها را جلوتر از سطح اصلی مقاومت می‌کشد رویدادهای مهم ریسک: سقف بدهی ایالات متحده، بانک های منطقه ای، تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ژاپن و

کد خبر : 359175
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
ین داده های تورم را بهبود می بخشد اما خطرات افزایش می یابد

[ad_1]

اخبار و تحلیل USD/JPY

  • ین ژاپن پس از نشان دادن علائم مثبت تورم (PPI پایین تر) ین ژاپن کاهش یافت
  • سطوح USD/JPY قابل مشاهده: قدرت اخیر دلار خرس‌ها را جلوتر از سطح اصلی مقاومت می‌کشد
  • رویدادهای مهم ریسک: سقف بدهی ایالات متحده، بانک های منطقه ای، تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ژاپن و CPI و سخنرانان فدرال رزرو
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ببینید تحلیلگران درباره ین در سه ماهه دوم چه فکر می کنند

ین ژاپن پس از نشان دادن علائم مثبت تورم، کاهش یافت

شاخص PPI ژاپن در ماه آوریل در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته کاهش یافت و همچنان کاهش قیمت دارد. علاوه بر این، شاخص CPI ژاپن و ارقام اصلی CPI پس از رسیدن به بالاترین میزان در ژانویه، شاهد کاهش پی در پی بوده است. کاهش تورم فشار بر آقای کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن (BoJ) را کاهش می دهد تا سیاست پولی فوق العاده را تغییر دهد.

سطوح USD/JPY برای تماشا

USD/JPY پس از یافتن حمایت در انتهای پایین منطقه در 134.00، همچنان به سود هفته گذشته می افزاید. با این حال، پتانسیل صعودی به شدت در 138.20 محدود شده است – سطحی که پیش از این دو بار از روند صعودی USD/JPY دور بوده است. در واقع، هر دو تلاش نتوانستند به سطح برسند و مقداری به پایین تر رفتند.

تاریخچه کوتاهی از مشکلات بانکی در سال 2023 نشان می دهد که ویژگی های پناهگاه امن ین همچنان قوی است. در ماه مارس، زمانی که حماسه SVB آشکار شد، USD/JPY به شدت سقوط کرد و دوباره، اوایل این ماه، موج نگرانی دیگری به وجود آمد زیرا JP Morgan بانک First Republic را با PacWest و Western Alliance جذب کرد وام دهندگان مضطرب بعدی در بلوک قطعی که ظاهر می شد. با توجه به اینکه بخش بانکداری منطقه ای ایالات متحده کاهش اعتماد خود را تجربه می کند، همراه با مهلت قریب الوقوع سقف بدهی، ریسک گریزی می تواند طی سه هفته آینده به بازی بازگردد. در آن رویداد، سطوح نزولی شامل 134 و 131.35 می شود.

نمودار روزانه USD/JPY

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک برنامه ریزی شده در این هفته

احتمالاً بن بست فعلی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها بر سر سقف بدهی ایالات متحده، بر رویدادهای ریسک غالب این هفته است. 1 ژوئن به عنوان روزی شناخته شده است که دولت ایالات متحده باید هزینه های خود را برای جلوگیری از نکول اولویت بندی کند. پیش از این، همکاری ها طی دو هفته قبل از ضرب الاجل افزایش یافته بود و بنابراین بازارها مشتاقانه منتظر بحث های فردا خواهند بود.

جدا از آن ژاپنی تولید ناخالص ملی برای سه ماهه اول در روز چهارشنبه قرار است و داده های تورم در روز جمعه دنبال می شود – همان روزی که جروم پاول قرار است در یک رویداد به میزبانی فدرال رزرو با عنوان “چشم انداز سیاست پولی” سخنرانی کند.

image2.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

نکات احساسات مشتری IG در ادامه حرکت صعودی

image3.png

USD/JPY:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 38.69 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.58 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 4.59 درصد و نسبت به هفته گذشته 21.63 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 10.31 درصد و نسبت به هفته گذشته 17.82 درصد افزایش داشته است.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما قدرت بیشتری می دهد. سوگیری معاملاتی بر خلاف USD/JPY- صعودی.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.