ین جهش، دلار پیش از آمار تورم ایالات متحده توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یک اسکناس صد دلاری آمریکا و اسکناس های 10000 ینی ژاپنی در این تصویر در توکیو، 28 فوریه 2013 دیده می شود. رویترز/ شوهی میانو توسط Rae Wee و Samuel Indyk لندن (رویترز) – ین روز پنجشنبه به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه بانک ژاپن اثرات جانبی تسهیل پولی خود

کد خبر : 305616
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
ین جهش، دلار پیش از آمار تورم ایالات متحده توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس صد دلاری آمریکا و اسکناس های 10000 ینی ژاپنی در این تصویر در توکیو، 28 فوریه 2013 دیده می شود. رویترز/ شوهی میانو

توسط Rae Wee و Samuel Indyk

لندن (رویترز) – ین روز پنجشنبه به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه بانک ژاپن اثرات جانبی تسهیل پولی خود را بررسی خواهد کرد، افزایش یافت، در حالی که پیش از انتشار آمار تورم ایالات متحده در اواخر سال، دلار در برابر یورو نزدیک به پایین ترین سطح هفت ماهه خود باقی ماند. روز

به دنبال گزارش یومیوری مبنی بر اینکه بانک مرکزی آمریکا اثرات جانبی کاهش پولی خود را در جلسه سیاست هفته آینده بررسی خواهد کرد و ممکن است اقدامات بیشتری برای اصلاح انحرافات اتخاذ کند، ین ژاپن تا 0.8 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح 131.36 در هر دلار در تجارت آسیا رسید. در منحنی بازده ین آخرین خرید 131.70 در هر دلار است.

این خبر به دنبال تغییر غیرمنتظره BOJ در ماه دسامبر برای کنترل بازده اوراق قرضه منتشر شد، اگرچه این اقدام نتوانست به اعوجاجات ناشی از خرید گسترده اوراق قرضه بانک مرکزی در بازار اوراق قرضه رسیدگی کند.

کریس ترنر، رئیس بازارهای جهانی در ING در لندن گفت: «گزارش یک شبه تأکید می‌کند که بانک ژاپن در هفته آینده برای تغییر سیاست بالقوه آماده است.

ترنر افزود: “شما می توانید عادی سازی سیاست پولی را مشاهده کنید که گام بزرگی برای ژاپن (و) باد مثبتی برای ین خواهد بود.”

در جاهای دیگر، دلار قبل از داده‌های تورم ایالات متحده که به دقت تحت نظر بود، بالاتر بود، که می‌تواند وضوح بیشتری در مورد سرعت کاهش فشار قیمت‌ها در بزرگترین اقتصاد جهان و تأثیر آن بر مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ارائه دهد.

این شاخص با 0.1 درصد افزایش به 103.25 رسید که فاصله چندانی با پایین ترین سطح هفت ماهه خود یعنی 102.93 که در اوایل هفته به ثبت رسیده بود، نیست.

انتظارات از اینکه فدرال رزرو ممکن است به پایان کمپین سختگیرانه سیاست پولی تهاجمی خود نزدیک شود و ممکن است مجبور نباشد نرخ بهره را به همان اندازه که قبلاً تصور می شد افزایش دهد، باعث شده است که ارزش دلار در سال جاری به پایین ترین حد چند ماهه در برابر همتایان خود سقوط کند.

ترنر از ING گفت: «پیام منسجمی مبنی بر کاهش فشارهای قیمتی در ایالات متحده وجود دارد، بنابراین حتی اگر یک شگفتی مثبت برای CPI دریافت کنید که این روند را کاملاً تضعیف نمی کند.

ترنر افزود: «داده‌های خدمات زیر 50 ISM جمعه گذشته به ترس‌های رکود می‌افزاید و از پس‌زمینه نرم دلار حمایت می‌کند که در آن فدرال رزرو اجازه خواهد داشت سیاست‌های خود را در اواخر سال کاهش دهد. سال قبل از 100 واحد کاهش در نیمه دوم.

استرلینگ با 0.1 درصد کاهش به 1.2140 دلار رسید، در حالی که یورو 0.1 درصد کاهش داشت و به 1.0747 دلار رسید، پس از صعود به اوج هفت ماهه 1.07765 دلار در جلسه قبل.

یورو همچنان از پیام‌های جنگ‌طلب مقامات بانک مرکزی اروپا حمایت می‌کند و چهار نفر خواستار افزایش بیشتر نرخ در روز چهارشنبه شدند.

ترنر از ING گفت: “انتظار ما برای افزایش 125 واحدی دیگر از نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا و باقی ماندن آن تا سال 2024 است.”

دیدگاه اصلی ما برای سیاست فدرال رزرو در مقابل سیاست بانک مرکزی اروپا، تقویت دلار یورو در طول سال است.

قیمت 0.2 درصد کاهش یافت و به 0.6893 دلار رسید، در حالی که 0.3 درصد کاهش یافت و به 0.6344 دلار رسید.

داده های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که مازاد تجاری استرالیا به طور غیرمنتظره ای در ماه نوامبر افزایش یافت و بسیار بالاتر از پیش بینی ها بود.

آخرین قیمت چین پس از رسیدن به بالاترین رقم پنج ماهه 6.7545 در هر دلار در اوایل جلسه، با خوش بینی به اینکه اقتصاد چین در مسیر بهبود است، به 6.7589 در هر دلار رسید.

در همین حال، بیت کوین برای پنجمین روز متوالی بالاتر بود و به بالاترین سطح خود در یک ماه گذشته یعنی 18370 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.