یلن وزیر خزانه داری هشدار داد که ایالات متحده ممکن است تا اول ژوئن بدهی خود را نکول کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داده است که اگر کنگره قبل از آن زمان سقف بدهی را افزایش ندهد یا تعلیق نکند، خزانه داری نمی تواند تمام بدهی های دولت را از اول ژوئن بپردازد. یلن همچنین هشدار داد که عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود “یک فاجعه اقتصادی و

کد خبر : 353826
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
یلن وزیر خزانه داری هشدار داد که ایالات متحده ممکن است تا اول ژوئن بدهی خود را نکول کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داده است که اگر کنگره قبل از آن زمان سقف بدهی را افزایش ندهد یا تعلیق نکند، خزانه داری نمی تواند تمام بدهی های دولت را از اول ژوئن بپردازد. یلن همچنین هشدار داد که عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود “یک فاجعه اقتصادی و مالی ایجاد می کند.”

یلن می‌گوید نکول بدهی ایالات متحده ممکن است تا اول ژوئن اتفاق بیفتد

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده روز دوشنبه هشدار داد که دولت ایالات متحده ممکن است بدهی خود را تا اول ژوئن که زودتر از آنچه دولت و وال استریت پیش بینی می کردند، نکول کند. یلن در نامه ای به کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشت:

پس از بررسی دریافت‌های مالیاتی اخیر فدرال، بهترین تخمین ما این است که اگر کنگره قبل از آن زمان سقف بدهی را افزایش یا تعلیق نکند، تا اوایل ژوئن، و احتمالاً در اوایل ژوئن، نمی‌توانیم به تمام تعهدات دولت ادامه دهیم. .

وی تصریح کرد که تخمین وزارت خزانه داری در مورد اینکه چه زمانی می تواند تعهدات بدهی دولت را نکول کند «بر اساس داده های موجود در حال حاضر» است، و خاطرنشان کرد که «پیش بینی دقیق تاریخ دقیق زمانی که خزانه داری قادر به پرداخت صورت حساب های دولت نخواهد بود، غیرممکن است. ”

با این حال، او تاکید کرد که بر اساس پیش‌بینی‌های کنونی، «ضروری است که کنگره هر چه سریع‌تر برای افزایش یا تعلیق سقف بدهی به‌گونه‌ای عمل کند که اطمینان بلندمدت‌تری را فراهم کند که دولت به پرداخت‌های خود ادامه می‌دهد».

یلن با تاکید بر اینکه “انتظار تا آخرین لحظه” برای اقدام “می تواند آسیب جدی به اعتماد کسب و کار و مصرف کننده وارد کند، هزینه های استقراض کوتاه مدت را برای مالیات دهندگان افزایش دهد و بر رتبه اعتباری ایالات متحده تاثیر منفی بگذارد.”

اگر کنگره نتواند سقف بدهی را افزایش دهد، خانواده‌های آمریکایی را با مشکلات جدی مواجه می‌کند، به موقعیت رهبری جهانی ما آسیب می‌رساند و سوالاتی را در مورد توانایی ما برای دفاع از منافع امنیت ملی ما ایجاد می‌کند.

دفتر بودجه کنگره به طور مشابه تخمین می زند که نکول بدهی ایالات متحده ممکن است در ماه ژوئن اتفاق بیفتد

دفتر بودجه کنگره (CBO) همچنین برآورد خود را از زمان عدم پرداخت بدهی های دولت ایالات متحده اصلاح کرده است. آژانس فدرال روز دوشنبه اعلام کرد:

از آنجا که دریافت‌های مالیاتی تا ماه آوریل کمتر از پیش‌بینی دفتر بودجه کنگره در ماه فوریه بوده است، اکنون تخمین می‌زنیم که خطر به‌طور قابل‌توجهی وجود دارد که بودجه خزانه‌داری در اوایل ژوئن تمام شود.

روز دوشنبه، رئیس جمهور جو بایدن با مک کارتی و سه رهبر دیگر کنگره – چاک شومر رهبر اکثریت سنا، میچ مک کانل رهبر اقلیت سنا و هکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان تماس گرفت تا آنها را به جلسه ای در 9 می در کاخ سفید دعوت کند تا درباره بدهی بحث کنند. یک مقام کاخ سفید به NBC گفت: محدودیت.

یلن هفته گذشته هشدار داد که عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود “یک فاجعه اقتصادی و مالی ایجاد می کند” و تاکید کرد که “هزینه استقراض را تا ابد افزایش می دهد” و “سرمایه گذاری های آینده به طور قابل توجهی پرهزینه تر می شود.”

نظر شما در مورد هشدار جانت یلن وزیر خزانه داری مبنی بر اینکه دولت ایالات متحده ممکن است از اول ژوئن به تعهدات بدهی خود نپردازد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.