یلن وزیر خزانه داری می گوید دولت ایالات متحده “هر اقدام لازم” را برای حفظ سلطه مالی خود برمی دارد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] به گفته جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، دولت ایالات متحده آماده است تا اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که سیستم مالی خود قوی ترین و امن ترین سیستم در جهان باقی می ماند. یلن گفت که دولت آمریکا در مجازات شرکت‌های چینی که سیاست تحریم‌های روسیه را نقض

کد خبر : 349418
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
یلن وزیر خزانه داری می گوید دولت ایالات متحده “هر اقدام لازم” را برای حفظ سلطه مالی خود برمی دارد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

به گفته جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، دولت ایالات متحده آماده است تا اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که سیستم مالی خود قوی ترین و امن ترین سیستم در جهان باقی می ماند. یلن گفت که دولت آمریکا در مجازات شرکت‌های چینی که سیاست تحریم‌های روسیه را نقض می‌کنند دریغ نخواهد کرد.

ایالات متحده آماده است تا سیستم مالی خود را تقویت کند

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت، در حالی که سیستم مالی کشورش هنوز در وضعیت خوبی قرار دارد، دولت ایالات متحده همچنان آماده است تا “هر اقدام لازم” را انجام دهد تا مطمئن شود که این سیستم غالب باقی می ماند.

یلن در سخنرانی خود در دانشکده مطالعات بین المللی پیشرفته دانشگاه جانز هاپکینز همچنین از اقدامات اخیر مقامات ایالات متحده برای تقویت سیستم مالی پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء استفاده کرد. نظرات یلن در بحبوحه استقبال فزاینده برای پذیرش یک ارز ذخیره جایگزین بیان می شود.

همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، چندین کشور به رهبری روسیه و چین روش های تسویه مرزی را دنبال می کنند که دلار آمریکا را حذف می کند. این کشورها دولت ایالات متحده را متهم می‌کنند که دلار آمریکا را تسلیح می‌کند و از نفوذ شدید خود بر سیستم مالی جهانی برای مجازات دشمنان خود استفاده می‌کند.

این اتهامات و همچنین تلاش‌های مداوم برای دلارزدایی، اقتصاددانان را بر آن داشته تا هشدار دهند که دلار آمریکا ممکن است در نهایت موقعیت خود را به عنوان غالب‌ترین ارز در جهان از دست بدهد. از دست دادن این موقعیت، توانایی ایالات متحده برای نشان دادن قدرت مالی خود در سطح جهانی است.

با این حال، یلن قول داد که دولت ایالات متحده اقداماتی را انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که سیستم مالی آن قوی ترین و امن ترین در جهان خواهد بود.

یلن گفت: «سیستم بانکی ایالات متحده همچنان سالم است و ما هر اقدام لازم را برای اطمینان از اینکه ایالات متحده همچنان قوی‌ترین و امن‌ترین سیستم مالی در جهان است، انجام خواهیم داد.»

اگرچه او اخیراً پذیرفت که تسلیحات دلار آمریکا به طور بالقوه می‌تواند مشکلاتی را برای کشورش ایجاد کند، اما در سخنرانی خود هشدار داد که دولت ایالات متحده در مجازات شرکت‌های چینی که تحریم‌های این کشور علیه روسیه را نقض می‌کنند دریغ نخواهد کرد. وی افزود که دولت او همچنین تحریم هایی را علیه ناقضان حقوق بشر اعمال خواهد کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.