یلن می‌گوید ایالات متحده «مایل نیست به اجرای بانک‌های مسری اجازه دهد»، کاهش تولید نفت اوپک را «غیرسازنده» می‌داند – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] تقریباً 26 روز پیش و در روزهای بعد، ایالات متحده شاهد دو ورشکستگی مهم بانکی بود که بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء سقوط کردند. جانت یلن، وزیر فعلی خزانه داری ایالات متحده پس از سخنرانی در یک رویداد روز دوشنبه در دانشگاه ییل به خبرنگاران گفت که از نزدیک صنعت بانکداری را زیر

کد خبر : 343387
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
یلن می‌گوید ایالات متحده «مایل نیست به اجرای بانک‌های مسری اجازه دهد»، کاهش تولید نفت اوپک را «غیرسازنده» می‌داند – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

تقریباً 26 روز پیش و در روزهای بعد، ایالات متحده شاهد دو ورشکستگی مهم بانکی بود که بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء سقوط کردند. جانت یلن، وزیر فعلی خزانه داری ایالات متحده پس از سخنرانی در یک رویداد روز دوشنبه در دانشگاه ییل به خبرنگاران گفت که از نزدیک صنعت بانکداری را زیر نظر دارد. یلن اصرار داشت که “موضوع در حال تثبیت هستند” و وزارت خزانه داری “مایلی به اجازه مسری بودن ندارد” [bank] توسعه می یابد» در ایالات متحده.

یلن وزیر خزانه داری به ورشکستگی های اخیر بانک ها پرداخت و بر ثبات در سیستم بانکی ایالات متحده تاکید کرد.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا اخیرا در دانشگاه ییل سخنرانی کرد و پس از این مراسم، اظهاراتی را در جمع خبرنگاران بیان کرد. یلن در مورد مسائل اخیر در صنعت بانکداری ایالات متحده گفتگو کرد و بر تصمیم عربستان سعودی و اوپک در آخر هفته برای کاهش تولید نفت اشاره کرد.

خبرنگاران از یلن در مورد تأثیر این تصمیم بر قیمت نفت پرسیدند. یلن گفت: «من فکر می‌کنم که مایه تاسف است که اوپک تصمیم گرفت این اقدام را انجام دهد. من هنوز مطمئن نیستم که تاثیر قیمت چه خواهد بود. من فکر می کنم برای ارزیابی آن باید کمی بیشتر صبر کنیم.»

یلن همچنین در مورد استرس سیستم بانکی ایالات متحده در چند وقت اخیر پس از سقوط چند بانک بزرگ پس از هفته اول مارس صحبت کرد. یلن به خبرنگاران تاکید کرد که وزارت خزانه داری از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارد و دولت ایالات متحده “مایلی به اجازه مسری بودن ندارد. [bank] می رود تا توسعه یابد» در کشور.

یلن اظهار داشت که اقدامات انجام شده توسط فدرال رزرو، خزانه داری، و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) به حل این مسائل کمک کرده است.

یلن گفت: “خوانده من این است که جریان خروجی از بانک های کوچکتر و متوسط ​​در حال کاهش است، و اوضاع در حال تثبیت است، اما این وضعیتی است که ما به دقت دنبال می کنیم.” به نظر می رسد وزیر خزانه داری قصد دارد دولت توجه بیشتری به تغییرات آب و هوایی معطوف کند.

ما به طیف وسیعی از مسائل، از جمله ریسک‌های مالی پرداخته‌ایم، اما تمرکز کافی روی خطرات آب و هوایی نداشته‌ایم. من فکر نمی کنم مشکل اساسی با سیستم بانکی وجود داشته باشد. بر اساس آخرین اظهارات خود، وزیر خزانه داری تلاش ها برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی را در اولویت قرار داده است.

یلن در مورد قانون دولت بایدن گفت: «قانون کاهش تورم، در هسته خود، در مورد تبدیل بحران آب و هوا به یک فرصت اقتصادی است.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی بانک ها، صنعت بانکداری، سیستم بانکی، بحران آب و هوا، ریسک های آب و هوایی، تاثیر اقتصادی، فرصت های اقتصادی، اقتصاد، FDIC، شرکت بیمه سپرده فدرال، فدرال رزرو، ریسک های مالی، ثبات مالی، دولت، مداخله دولت، سیاست های دولت، تورم، جانت یلن، قانون، قیمت نفت، تولید نفت، اوپک، خروج، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، تثبیت، وزیر خزانه داری ایالات متحده، دانشگاه ییل

نظر شما در مورد اظهارات اخیر یلن در مورد تصمیم اوپک برای کاهش نفت، سیستم بانکی ایالات متحده و تغییرات آب و هوایی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.