یلن با چاپ اولین اسکناس با امضای دو زن، از پیشگامان همکار خود تقدیر می کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، پس از مصاحبه با رویترز در دهلی نو، هند، 11 نوامبر 2022، نگاه می کند. رویترز/الطاف حسین/عکس فایل نوشته آندره آ شلال فورت ورث، تگزاس (رویترز) – جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، در مراسم رونمایی از اولین اسکناس آمریکایی چاپ شده

کد خبر : 291251
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
یلن با چاپ اولین اسکناس با امضای دو زن، از پیشگامان همکار خود تقدیر می کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، پس از مصاحبه با رویترز در دهلی نو، هند، 11 نوامبر 2022، نگاه می کند. رویترز/الطاف حسین/عکس فایل

نوشته آندره آ شلال

فورت ورث، تگزاس (رویترز) – جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، در مراسم رونمایی از اولین اسکناس آمریکایی چاپ شده با امضای دو زن در روز پنجشنبه، از پیشگامان همکار خود قدردانی خواهد کرد و در عین حال خواستار کار “بسیار بیشتر” برای پیشبرد عدالت برای زنان و اقلیت ها شد.

یلن، اولین زنی که ریاست خزانه داری و ریاست فدرال رزرو ایالات متحده را بر عهده گرفت، گفت: اسکناس های جدیدی که در سایت حکاکی و چاپ وزارت خزانه داری در فورت ورث، تگزاس تولید می شود، یادآور مشارکت زنانی است که در خزانه داری کار کرده اند. و در حرفه اقتصاد.

لین مالربا، رئیس خزانه داری ایالات متحده، اولین بومی آمریکایی که در این سمت خدمت می کند، در سایت به او ملحق می شود تا اسکناس های 1 و 5 دلاری را با امضای آنها چاپ کند.

اسکناس‌هایی که قرار است در ماه جاری به فدرال رزرو تحویل داده شوند تا سال آینده وارد گردش شوند، اولین اسکناس‌هایی هستند که امضای یک زن رئیس خزانه‌داری و یک زن بومی را دارند.

تاسیسات فورت ورث – یکی از دو مرکز در ایالات متحده – هر سال بیش از 50٪ ارز کاغذی ایالات متحده را چاپ می کند. دیگری، در واشنگتن، چاپ اسکناس های جدید را در تاریخ دیرهنگام آغاز خواهد کرد.

یلن در اظهاراتی که برای این رویداد آماده شده بود گفت: “ما در ارائه فرصت های اقتصادی بیشتر برای زنان در وزارت خزانه داری و در حرفه اقتصاد پیشرفت کرده ایم. اما می دانیم که کارهای بیشتری باید انجام شود.” “امیدوارم که امروز یادآور جاده ای باشد که ما در زمینه عدالت و فراگیری طی کرده ایم. و امیدوارم به ما انگیزه دهد که به حرکت رو به جلو ادامه دهیم.”

یلن گفت که وزارت خزانه داری اولین تلاش بزرگ برای استخدام زنان در دولت فدرال را در طول جنگ داخلی رهبری کرد و از جنی داگلاس به عنوان اولین زنی که در آن گروه استخدام شد و سوفیا هلمز، اولین زن سیاه پوست را متمایز کرد.

او گفت که تا دهه 1930 طول کشید تا ژوزفین روشه به عنوان اولین زن دستیار وزیر خزانه داری نامزد شود، اما اکنون زنان 62 درصد از نیروی کار خزانه داری را تشکیل می دهند.

یلن گفت که او تنها زنی بود که در اوایل دهه 1970 در دوره دکترای خود در دانشگاه ییل مشغول به کار بود و داده های آکادمیک نشان می دهد که زنان هنوز تنها 34 درصد از دکترای اقتصاد و 30 درصد از اساتید این رشته را تشکیل می دهند.

سیسیلیا روس، که اولین زن سیاه پوستی است که ریاست شورای مشاوران اقتصادی را بر عهده گرفت، به رویترز گفت که اسکناس های جدید نقطه عطف مهمی را رقم زدند.

او گفت: “این نشان می دهد که ما در نهایت از بخش های مهم اقتصاد و جامعه خود بینش دریافت می کنیم.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.