یانگوم با ژستی صمیمی در کنار ستاره زیبای سینمای چین

[ad_1] حدود یک هفته قبل در دهم مارس مراسم جوایز فیلم آسیایی در هنگ کنگ برگزار شد. در حاشیه این مراسم لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم در کنار فن بینگ‌بینگ ستاره معروف سینمای چین عکسی به یادگار گرفتند که به پربیننده ترین عکس در فضای مجازی تبدیل شد. در این مراسم یونگ آئه موفق

کد خبر : 479149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
یانگوم با ژستی صمیمی در کنار ستاره زیبای سینمای چین

[ad_1]

ژست صمیمی یانگوم و بازیگر معروف چینی

حدود یک هفته قبل در دهم مارس مراسم جوایز فیلم آسیایی در هنگ کنگ برگزار شد. در حاشیه این مراسم لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم در کنار فن بینگ‌بینگ ستاره معروف سینمای چین عکسی به یادگار گرفتند که به پربیننده ترین عکس در فضای مجازی تبدیل شد.

یانگوم و بازیگر معروف چینی

ژست صمیمی دو بازیگر یانگوم و بازیگر چینی معروف

در این مراسم یونگ آئه موفق به دریافت جایزۀ ویژۀ «مزیت و شایستگی در سینمای آسیا» نیز شد.

یونگ آئه موفق به دریافت جایزۀ ویژۀ «مزیت و شایستگی در سینمای آسیا

بیوگرافی لی یونگ آئه

لی یونگ آئه در 31 ژانویه 1971 در کره جنوبی به دنیا آمده است. او مدرک لیسانسش را از رشته زبان آلمان از دانشگاه هانیانگ و فوق لیسانس و دکترای بازیگری را از دانشگاه چونگ آنگ دریافت کرده است. این بازیگر 165 سانتیمتر قد و 50 کیلوگرم وزن دارد که با بازی در سریال جواهری در قصر در نقش یانگوم و بعد از آن با مجموعه تلویزیونی سایمدانگ به اوج شهرت دست یافت.

خانواده یانگوم یا همان لی یونگ آئه

لی یونگ آئه (Lee Young-ae) به تاریخ هجری شمسی در 11 بهمن 1349 در شهر سئول کره جنوبی به دنیا آمد. او دو برادر بزرگتر از خودش نیز دارد که با هم در یک خانواده کاملا فرهنگی بزرگ شده اند.

آغاز فعالیت مدلینگ

آغاز فعالیت مدلینگ لی یونگ آئه

در سال 1991 لی یونگ آئه 20 ساله و دانشجو بود که به عنوان مدل کارش را با تبلیغات تلویزیونی شروع کرد و بعد در سال 1992 در چند فیلم بازی در نقش های کوتاهی را بر عهده داشت.

شروع حرفه ای بازیگری

در سال 1993 لی یونگ آئه 23 سال داشت که با سریال همسر تو چطور (How’s Your Husband) پا به دنیای بازیگری حرفه ای گذاشت و در سال 1996 با فیلم Insyalla روی پرده سینما حاضر شد. سپس او در سال 2001 با حضور در فیلم یک روز خوب بهار توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشن منتقدان سینمای بوسان از آن خود کند.

شهرت با یانگوم

شهرت با یانگوم

لی یونگ آئه بعد از سال ها تجربه بازیگری در نهایت در سال 2003 و در سن 32 سالی در سریال جواهر در قصر با نقش یانگوم توانست به شهرت جهانی دست پیدا کند. این سریال که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده بود توانست با فروش به 91 کشور درآمدی حدود 103/4 میلیون دلار به سازندگانش به ارمغان بیاورد. همچنین بازیگران این سریال نیز به شهرت فوق العاده ای دست یافتند.

یادگیری آشپزی برای سریال جواهری در قصر

یانگوم قبل از شروع فیلمبرداری سریال 15 روز به آموزش و یادگیری آشپزی قصر پرداخت و در این مدت به آشپزی غذاهای کره ای نیز علاقمند شد. او در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: “وقتی که تمرین آشپزی می کردم بارها با چاقو انگشتم را بردیم ولی می ارزید.”

ازدواج و همسر لی یونگ آئه

ازدواج و همسر لی یونگ آئه

لی یونگ آئه (یانگوم) در سال 2009 وقتی 38 ساله بود با تاجری کره ای آمریکایی به نام Jeong Ho-young که 55 سال داشت با 17 سال اختلاف سنی ازدواج کرد. در حال حاضر این زوج صاحب دو فرزند دوقلو (یک پسر و یک دختر) هستند. دوقلوهای آن ها در 20 فوریه سال 2011 به دنیا آمد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.