یادداشت کارمند: به روز رسانی برنامه های استخدام | توسط Coinbase | مه، 2022

توسط امیلی چوی، رئیس و مدیر ارشد عملیات من امروز یک به روز رسانی را با کارمندان خود به اشتراک گذاشتم که می خواهم آن را نیز به صورت عمومی به اشتراک بگذارم. لطفاً توجه داشته باشید که انتظار نمی‌رود این تغییرات تأثیر مهمی بر چشم‌انداز هزینه‌ای که قبلاً برای سه ماهه دوم یا سال

کد خبر : 208002
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
یادداشت کارمند: به روز رسانی برنامه های استخدام |  توسط Coinbase |  مه، 2022


توسط امیلی چوی، رئیس و مدیر ارشد عملیات

من امروز یک به روز رسانی را با کارمندان خود به اشتراک گذاشتم که می خواهم آن را نیز به صورت عمومی به اشتراک بگذارم. لطفاً توجه داشته باشید که انتظار نمی‌رود این تغییرات تأثیر مهمی بر چشم‌انداز هزینه‌ای که قبلاً برای سه ماهه دوم یا سال 2022 اعلام شده بود، داشته باشد، همانطور که در نامه سهامداران سه ماهه اول ما افشا شد.

Tl;dr: برای اطمینان از اینکه در زمان و پس از رکود فعلی بازار بهترین موقعیت را برای موفقیت داریم، اعلام می‌کنیم که سرعت استخدام را کاهش می‌دهیم تا بتوانیم نیازهای استخدامی خود را در برابر اهداف تجاری با بالاترین اولویت خود اولویت‌بندی کنیم.

سلام به همه:

ما تصمیم مهمی گرفته‌ایم تا مطمئن شویم در اولویت‌بندی منابع خود سختگیر هستیم تا بتوانیم از این چرخه نزولی حتی قوی‌تر از امروز بیرون بیاییم.

در سال جاری، ما برنامه ریزی کردیم که اندازه شرکت را سه برابر کنیم. با توجه به شرایط فعلی بازار، ما فکر می کنیم عاقلانه است که استخدام را کند کنیم و نیازهای تعداد کارمان را در برابر اهداف تجاری با بالاترین اولویت خود ارزیابی کنیم. رشد تعداد کارکنان یک ورودی کلیدی برای مدل مالی ما است، و این اقدام مهمی برای اطمینان از مدیریت کسب‌وکارمان مطابق با سناریوهایی است که برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم، به‌ویژه EBITDA بالقوه تعدیل‌شده‌ای که قصد مدیریت آن را داریم.

مهمتر از همه، اکنون زمان آن است که اطمینان حاصل کنیم که تمام استخدام های اخیر را به طور کامل یکپارچه کرده ایم – بنابراین می توانیم اطمینان حاصل کنیم که آنها در Coinbase موفق هستند. این کاهش سرعت نیز ما را مجبور خواهد کرد که در اولویت بندی دقیق تر باشیم.

تصویر بزرگ: ما می دانیم که این زمان گیج کننده ای است و رکود بازار می تواند ترسناک باشد. اما همانطور که در تاون هال هفته گذشته گفتیم، ما برای تمام سناریوهای بازار برنامه ریزی می کنیم و اکنون شروع به اجرای برخی از این برنامه ها کرده ایم.

ما در یک موقعیت قوی هستیم – ترازنامه محکمی داریم و قبلاً چندین رکود بازار را پشت سر گذاشته‌ایم و هر بار قوی‌تر ظاهر شده‌ایم.

همانطور که در ایمیل اصلی خود در روز جمعه به مناسبت 10 سالگی کوین بیس گفتم، بهترین ها هنوز برای ما در راه است.

بهترین،
امیلی



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.