یادداشت های سخنرانی برای محترم شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی: اعلام برنامه دائمی مهاجرت اقیانوس اطلس

[ad_1] سخن، گفتار شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، برنامه دائمی مهاجرت اقیانوس اطلس را برای جذب کارگران و افزایش رشد اقتصادی اعلام کرد. شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، برنامه دائمی مهاجرت اقیانوس اطلس را برای جذب کارگران و افزایش رشد اقتصادی اعلام کرد. اتاوا، انتاریو 17 دسامبر 2021 همانطور که تحویل

کد خبر : 149439
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
یادداشت های سخنرانی برای محترم شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی: اعلام برنامه دائمی مهاجرت اقیانوس اطلس

[ad_1]

سخن، گفتار

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، برنامه دائمی مهاجرت اقیانوس اطلس را برای جذب کارگران و افزایش رشد اقتصادی اعلام کرد.

اتاوا، انتاریو

17 دسامبر 2021

همانطور که تحویل داده شد

صبح همگی بخیر. من خوشحالم که امروز اینجا با شما هستم تا یک اعلامیه عالی ارائه دهیم.

(زبان بومی)

قبل از شروع، می‌خواهم اذعان کنم که در اینجا تقریباً از سرزمین اجدادی و واگذار نشده مردم میکماق به شما می‌پیوندم. نگاه کنید مردم، من ترجیح می‌دهم امروز شخصاً در کنار شما باشم، اما اگر یک سال و نیم گذشته چیزی به ما یاد داده است، باید با تهدید COVID-19 به طور جدی برخورد کنیم تا از جوامع خود در برابر شیوع محافظت کنیم. از این بیماری جدی بنابراین، امروز، من را از زیرزمین من در نیو گلاسکو، نوا اسکوشیا، در مقابل اسکله 21، جایی که امیدوار بودیم این رویداد را برگزار کنیم، زنده می‌گیرید.

قبل از اینکه به ادامه مطلب بروم، مایلم به تعدادی از همکاران و همتایان استانی خود خوشامد بگویم. از استان زادگاه من نوا اسکوشیا، تیم هیوستون. تیم، ببین، خیلی خوشحالم که امروز تو را اینجا می بینم. من می دانم که اطلاعیه امروز چیزی است که شما از آن حمایت می کنید. از نیوفاندلند و لابرادور، پریمیر فیوری، اولین رویداد رسمی ما با هم. و من به افرادی که در ارتباط هستند می‌دانم که حدود 30 دقیقه پس از قرار ملاقات من طول کشید تا او شروع به اذیت کردن من کرد تا افراد بیشتری به نیوفاندلند بیایند.

از PEI، وزیر مک کی، و از نیوبرانزویک، وزیر دان. حضور شما در اینجا واقعاً این واقعیت را به من نشان می دهد که شما به اهمیت مهاجرت به عنوان یک استراتژی رشد برای آتلانتیک کانادا توجه کرده اید و نمی توانم به شما بگویم که چقدر از حضور شما در اینجا برای اعلام ما هیجان زده هستم. و البته، آخرین اما نه کم اهمیت ترین، دوست و همکار من، وزیر پتیپاس تیلور، یک قهرمان مطلق برای کل منطقه ما و نه تنها وزیر زبان های رسمی، بلکه وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا، که یک محرک کلیدی است. رشد اقتصادی برای منطقه ای که هر دوی ما بسیار به آن اهمیت می دهیم.

ببینید، ما اینجا هستیم تا در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه من صحبت کنیم: مهاجرت به آتلانتیک کانادا. و باید بگویم که زمان‌بندی رویداد امروز به‌ویژه مناسب است، با توجه به اینکه استان زادگاه من نوا اسکوشیا یک نقطه عطف بسیار مهم را در همین روز پشت سر گذاشت و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر را در این هفته به دست آورد. این چیز کوچکی نیست. این چیزی است که ما مدت زیادی است که به دنبال آن بوده ایم. تیم، می‌دانم که فقط چند ماه از کار گذشته است، اما برای به دست آوردن یک میلیون نفر به این سرعت، نه شاهکار کوچک، نه اصلاً کار کوچکی.

باید بگویم که این یک زمان فوق العاده چالش برانگیز برای مهاجرت در سراسر کانادا بوده است. در طول این بیماری همه گیر، ما تلاش هایی را برای پذیرایی از دائمی ترین ساکنان در هر سال معین در تاریخ کانادا آغاز کرده ایم، در زمانی که مرزهای ما به روی مسافران بسته بود. می‌توانید تصور کنید که ما در تلاش برای خلاقیت برای یافتن راه‌هایی برای اطمینان از ادامه رشد جمعیت خود به گونه‌ای که از جوامع و اقتصاد ما حمایت می‌کند، دچار معمایی می‌شویم. زمانی که ما در انتقال افراد به کانادا برای محافظت از سلامت و رفاه عمومی با مشکل مواجه بودیم. اما من خوشحالم که به اشتراک بگذارم که در ماه گذشته، کانادا از بیش از 47000 مقیم دائم جدید استقبال کرده است، که یک رکورد بی سابقه برای یک ماه است، و ما اکنون در مسیر رسیدن به هدف خود برای رسیدن به 401،000 مقیم دائم جدید هستیم. پایان امسال که بیشترین تازه وارد در یک سال در تاریخ کانادا خواهد بود.

اکنون، می‌خواهم به موضوع اعلامیه امروز بروم: برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس. می دانید، زمانی که من برای اولین بار به عنوان نامزد در سال 2015 درها را زدم، آشکار بود که جوامع سراسر آتلانتیک کانادا با چالش جمعیتی خارق العاده ای روبرو هستند. ما با نیروی کار سالخورده، رشد محدود در جوامع خود، کمبود نیروی کار مواجه بودیم، و در حفظ صراحتاً تازه واردان، به ویژه در جوامع روستایی کوچکتر، با مشکل مواجه بودیم. در چند سال اول به عنوان نماینده مجلس، در واقع، در هفته های اول به عنوان نماینده، من و همکارانم بحث های زیادی در مورد لزوم اتخاذ رویکردی جدید برای حل برخی از این مشکلات دیرینه ای که منطقه ما با آن مواجه بود داشتیم.

پس از چند بحث اولیه، دوست و همکار من، آلینا لاکهارت، عضو سابق پارلمان فاندی رویال، از لایحه عضو خصوصی خود برای ارائه طرح 39 استفاده کرد که از کمیته مهاجرت پارلمان می خواهد تا مطالعه ای را در مورد چگونگی افزایش مهاجرت به اقیانوس اطلس آغاز کند. کانادا برخی از این مسائل جمعیتی را حل کند. و آلینا، اگر امروز در حال تنظیم هستید، می‌خواهم از شما تشکر کنم. من فرصت شرکت در مناظره را به خاطر می آورم، مطالعه کمیته ای که انجام شد زیرا آن حرکت زمینه را برای پایلوت مهاجرت اقیانوس اطلس، که سال بعد راه اندازی شد، فراهم کرد.

جذب افراد تازه وارد و کمک به آنها برای یافتن شغل، استقرار و ادغام موفقیت آمیز در جوامع مورد نیاز، همکاری بسیاری از شرکا: به همین دلیل است که همراه با استان ها، مناطق، شهرداری ها و کارفرمایان، برای توسعه برنامه هایی برای گسترش تأثیر مهاجرت کار کرده ایم. به بخش های بیشتری از کانادا

همه آمدند سر میز. ادارات مختلف فدرال، شرکای استانی و کارفرمایان در منطقه نیز. ما تصمیم گرفتیم یک مدل جدید را آزمایش کنیم، یک مدل کارفرما محور که افراد تازه وارد را قبل از رسیدن به اینجا با مشاغل مطابقت می دهد. ما برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های منطقه‌مان را در بخش‌های مهمی مانند مراقبت‌های بهداشتی، مسکن، خدمات غذایی و تولید وارد کردیم و خیلی زود، کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز از فرصت شرکت در آن استفاده کردند. در نهایت، ما یک خدمات سکونتگاهی پیشرفته ایجاد کردیم تا تازه واردان بتوانند زمانی که به اینجا می‌رسند، ریشه‌ها را رها کرده و برای موفقیت در درازمدت تلاش کنند.

و باید به شما بگویم که کار کرد. آزمایشی مهاجرت آتلانتیک اکنون بیش از 10000 تازه وارد را به آتلانتیک کانادا آورده است و تاکنون 9800 پیشنهاد شغلی را از طریق این برنامه مشاهده کرده ایم. این به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کرده است تا استعدادهای مورد نیاز خود را برای موفقیت و رشد به دست آورند. و Saint-Quentin، New Brunswick، Groupe Savoie، که در حیاط خلوت تیم و من در پیکتو کانتی نیز حضور دارند، انتظار داشتند در دهه آینده یک سوم کارکنان خود را تا بازنشستگی از دست بدهند. به لطف خلبان مهاجرت آتلانتیک، آنها توانسته اند تعدادی از کارگران مورد نیاز خود را برای راه اندازی کارخانه و کارخانه چوب بری خود جذب کنند.

در PEI، ویسپروود ویلا هرگز نمی‌توانست تعداد کافی کارگران پشتیبانی شخصی را به صورت محلی استخدام کند و استخدام کارگران خارجی موقت را یک فرآیند دشوار می‌دانست. از طریق خلبان مهاجرت آتلانتیک، آنها توانسته اند افرادی را که برای کمک به مراقبت از سالمندان در شارلوت تاون نیاز دارند، جذب کنند. در کینگز پوینت، نیوفاندلند، Green Bay Fiber Products قایق های کلاس جهانی تولید می کند و از طریق خلبان مهاجرت آتلانتیک، آنها توانسته اند تاجران ماهری را استخدام کنند تا به ساخت آنها کمک کنند که از برزیل و فیلیپین و فراتر از آن آمده اند تا در موفقیت بخش سنتی

در استان زادگاه من، نوا اسکوشیا، علاوه بر نمونه ای از گروه ساووی که ذکر کردم، مرکز رشد کودکان دارتموث نیز در خطر بسته شدن بود، زیرا نتوانست کارکنان کافی را پیدا کند. و به لطف خلبان، آنها توانسته اند به استخدام چهار مربی دوران کودکی کمک کنند و این مرکز می تواند برای سال های آینده از جوانان جامعه مراقبت کند. و من آقای شانون را می بینم که امروز به این تماس ملحق شده است. اهمیت مهاجرت به کارکنان مراقبت در کسب و کار او، که امیدوارم امروز بیشتر در مورد آن بشنوید، موضوعی است که اخیراً فرصتی داشتیم درباره آن صحبت کنیم و می دانم که به آنها کمک می کند تا در درازمدت موفق شوند. منطقه

حالا ببینید، این یک چیز است که افراد را به اینجا بکشانید، یک چیز دیگر نگه داشتن آنها و من واقعاً خوشحالم که به اشتراک بگذارم که خلبان مهاجرت اقیانوس اطلس یک مدل موفق برای حفظ تازه واردان به محض ورود آنها نشان داده است. پس از یک سال، بیش از 90٪ از تازه واردان تحت برنامه خلبان مهاجرت آتلانتیک هنوز در آتلانتیک کانادا زندگی می کردند. و این نرخ بسیار بالاتری نسبت به سایر برنامه های مهاجرتی است که ما در هر استان آتلانتیک ارائه می دهیم.

پس این برای منطقه ما چه معنایی دارد؟ در یک کلام رشد. در شهرها و جوامع روستایی در سراسر آتلانتیک کانادا، نیروی کار به طور قابل توجهی در چند سال گذشته افزایش یافته است. اگر به مونکتون، به عنوان مثال، وزیر پتیپاس تیلور نگاه کنم، خوشحال خواهید شد که شاهد افزایش خیره کننده 18 درصدی آن خواهید بود. به طور گسترده تر، در طول چند سال گذشته، جمعیت آتلانتیک کانادا با سریع ترین کلیپ از دهه 1970 یا شاید کمی زودتر رشد کرده است، و خلبان مهاجرت آتلانتیک بخشی از دلیل آن است. همانطور که همین هفته اشاره کردم، جمعیت نوا اسکوشیا از یک میلیون نفر گذشت، اولین استان اقیانوس اطلس که به این نقطه عطف مهم رسید.

و همه اینها از برنامه‌ای بود که البته یک برنامه آزمایشی بود. خلبانان طبق تعریف خود موقتی هستند. آنها یک آزمایش آزمایشی هستند تا ببینند آیا چیزی باید ادامه یابد یا خیر. و من بسیار خوشحالم که به اشتراک بگذارم – و این دقیقاً دلیلی است که امروز اینجا هستیم – که بر اساس موفقیت خلبان مهاجرت اقیانوس اطلس، خوشحالم اعلام کنم که آن را به یک ویژگی دائمی تبدیل خواهیم کرد. سیستم مهاجرتی کانادا از اول ژانویه سال آینده، برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک به برنامه مهاجرت آتلانتیک تبدیل خواهد شد.

با تشکر از موفقیت برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس و پاسخ بی شماری که دریافت کرده است، با خوشحالی گزارش می دهم که در حال تبدیل شدن به یک برنامه دائمی است. از 1 ژانویه 2022، این برنامه به برنامه مهاجرت آتلانتیک کانادا تبدیل می شود.

برنامه جدید با حداقل 6000 مکان اختصاصی در سال آینده آغاز خواهد شد. این طرح‌های موجود مانند برنامه‌های نامزدهای استانی را تکمیل و تقویت می‌کند، و با توجه به کمبود نیروی کار که در تلاش برای خروج از این رکود همه‌گیر هستیم، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تازه واردان ماهر مورد نیاز خود را جذب کنند. می دانید، ما 106 درصد از مشاغلی را که در طول همه گیری از دست داده بودند، در سراسر کانادا بازیابی کرده ایم، اما وقتی با کارفرمایان محلی صحبت کردم، و وقتی به داده ها در سراسر کانادا نگاه می کنم، آنها همچنان به دنبال استخدام افراد بیشتری هستند.

این تغییر به ما کمک می کند تا برای موفقیت آماده شویم تا بتوانیم سریعتر از سایر اقتصادهای توسعه یافته در سراسر جهان از این رکود همه گیر خارج شویم. و من باید بگویم به عنوان یک عضو پارلمان، به عنوان یک کانادایی مغرور اقیانوس اطلس، دیدن تفاوتی که برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک و اکنون ایجاد کرده است، مایه دلگرمی است. و فقط در پنج سال گذشته، بین این برنامه، بین تلاش ما برای استقبال از پناهندگان سوری و پذیرش مهاجرت توسط مردم در سراسر طیف سیاسی از استان های مختلف، از احزاب مختلف، من شاهد تغییر جدی در نگرش نسبت به تازه واردان بودم.

می‌دانید، ما در آتلانتیک کانادا بسیار دوستانه هستیم، اما نمی‌دانم که همیشه آنقدر که می‌توانستیم خوش‌آمد بوده‌ایم. و وقتی به برخی از نگرش‌هایی فکر می‌کنم که در دوران کودکی من کمی رایج‌تر بودند، و آن‌قدرها نمی‌شنوم، در مورد نگرش‌هایی که مردم معتقدند تازه‌واردان تلاش می‌کنند شغل خود را بگیرند، چیزی نمی‌شنوم. من در مورد نگرش نیاز به تازه واردان برای حفظ شغل برای کانادایی ها می شنوم. این یک تغییر فوق‌العاده مثبت است و دیدن این نگرش استقبال‌کننده از مناطق روستایی آتلانتیک کانادا، چیزی است که باعث می‌شود من به‌شدت به اینکه از اینجا هستم افتخار کنم.

ببینید، باید بگویم دوستان، خوشحالم که امروز با شما به اشتراک می گذارم این برنامه دائمی می شود. من نمی توانم صبر کنم تا فصل بعدی مهاجرت به آتلانتیک کانادا را بنویسم و ​​بسیار هیجان زده هستم که همتایان استانی خود را امروز اینجا دارم تا بتوانیم با هم در نوشتن آن کمک کنیم.

متشکرم. Merci tout le monde. خوشحالم که اینجا با شما هستم و مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات برخی از همتایانم هستم. و با این کار، من بسیار خوشحالم که میکروفون را به دوست و همسایه‌ام، پریمیر هیوستون از شهرستان پیکتو، نوا اسکوشیا، می‌دهم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.