یادداشت های بیوگرافی – راشل بدلینگتون و کریستوفر کوتر

[ad_1] راشل بدلینگتون (افتخارات مشترک BA [East Asian Studies and Political Science]، دانشگاه مک گیل ، 1990 ، دانشگاه عادی نانجینگ ، 1992) در سال 1992. به امور خارجی و تجارت بین المللی کانادا پیوست. خانم بدلینگتون اخیراً به عنوان وزیر (تجاری) در سفارت در پکن ، چهارمین ماموریت خود با دولت کانادا در چین

کد خبر : 91377
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۱
یادداشت های بیوگرافی – راشل بدلینگتون و کریستوفر کوتر

[ad_1]

راشل بدلینگتون (افتخارات مشترک BA [East Asian Studies and Political Science]، دانشگاه مک گیل ، 1990 ، دانشگاه عادی نانجینگ ، 1992) در سال 1992. به امور خارجی و تجارت بین المللی کانادا پیوست. خانم بدلینگتون اخیراً به عنوان وزیر (تجاری) در سفارت در پکن ، چهارمین ماموریت خود با دولت کانادا در چین بود. از سال 2015 تا 2019 ، وی سرکنسول در گوانگژو بود و مأموریت های قبلی چین در سفارت را از 1995 تا 1998 و 2006 تا 2011 انجام داد. او همچنین به عنوان مشاور سیاسی در کوالالامپور و به عنوان کاردار در کلمبو خدمت کرده است. در دفتر مرکزی ، او بر روی طیف متنوعی از مسائل ، از جمله در بخشهای مذاکره کننده توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی ، برای روابط دوجانبه با هند و آسیای جنوب شرقی و در بخش منابع انسانی ، برای انجام وظایف دیپلماتیک کار کرده است. در سال 2011 ، او رئیس گروه کاری سودان و سودان جنوبی کانادا شد ، نماینده کانادا در کمیسیون پیگیری اجرای توافقنامه صلح دارفور و رئیس گروه تماس بین المللی در سودان و سودان جنوبی بود. از سال 2013 تا 2015 ، او به عنوان مدیر اجرایی سیاست های حقوق بشر و امور بومی خدمت کرد.

کریستوفر کوتر (افتخارات کارشناسی [Political Science]، دانشگاه تورنتو ، 1981 ؛ MA [Political Science]، دانشگاه کلمبیا ، 1982 ؛ BCL ، LLB [Common/Civil Law]، دانشگاه مک گیل ، 1986) در سال 1986 به بار بریتیش کلمبیا فراخوانده شد و قبل از پیوستن به دولت فدرال در 1989 به عنوان سرپرست سرزمین های منطقه بریتیش کلمبیا در بخش امور هند و شمال ، در کمپنی و مورفی وکالت کرد. در سال 1990 ، او به امور خارجی و تجارت بین المللی کانادا پیوست و در اتاوا به عنوان افسر در دفاتر قانونی ، اروپا و برنامه ریزی سیاست و سپس به عنوان مدیر بخش اروپای جنوب شرقی ، مدیر بخش برنامه ریزی سیاست ، مدیرکل مدیریت اجرایی و وظایف و مدیر کل برای ادغام آژانس توسعه بین المللی کانادا با روابط خارجی و تجارت بین المللی کانادا. در دفتر شورای خصوصی ، او در دفتر امور بین دولتی کار می کرد. در دهه 1990 ، او در خارج از کشور به عنوان افسر سیاسی در نمایندگی های کانادا در کنیا و هند ، به عنوان کاردار کار در کامبوج و به عنوان معاون نماینده دائم در ناتو (2006 تا 2010) ، کمیسر عالی در نیجریه و ناظر دائمی در انجمن اقتصادی این کشور خدمت کرد. کشورهای آفریقای غربی (2010 تا 2013) ، سفیر در ترکیه ، گرجستان ، آذربایجان و ترکمنستان (2016 تا 2019) و به عنوان کاردار کار در اتحادیه اروپا (2019 تا 2020). او اخیراً به عنوان کاردار در کمیسیون عالی کانادا در آفریقای جنوبی خدمت کرده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.