یادداشت هایی برای مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی: اعلامیه مربوط به ابتکارات جدید برای کمک به کانادا برای کمک به پناهندگان بیشتر

[ad_1] سخن، گفتار یادداشت هایی برای مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی: اعلامیه مربوط به ابتکارات جدید برای کمک به کانادا برای کمک به پناهندگان بیشتر اعلامیه مربوط به ابتکارات جدید برای کمک به کانادا برای کمک بیشتر به پناهندگاناتاوا ، انتاریو18 ژوئن 2021 همانطور که تحویل داده شد عصر بخیر. Bon

کد خبر : 93379
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۶
یادداشت هایی برای مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی: اعلامیه مربوط به ابتکارات جدید برای کمک به کانادا برای کمک به پناهندگان بیشتر

[ad_1]

سخن، گفتار

اعلامیه مربوط به ابتکارات جدید برای کمک به کانادا برای کمک بیشتر به پناهندگان
اتاوا ، انتاریو
18 ژوئن 2021

همانطور که تحویل داده شد

عصر بخیر. Bon après-midiبه کوایی ابتدا می خواهم اذعان کنم که از قلمرو سنتی مردم آلگونکین آننیشناب به شما ملحق می شوم.

از همه شما سپاسگزاریم که پیش از روز جهانی پناهندگان که این یکشنبه خواهد بود به ما ملحق شدید. من همچنین می خواهم لحظه ای به استقبال رما جموس ، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در کانادا که رهبر برجسته جامعه و شریک دولت است ، بپردازم.

من همچنین می خواهم تعدادی از مهمانان برجسته را معرفی کنم که عملاً به ما ملحق می شوند. ما خانم لیزا اسمیت را داریم که در مرکز مراقبت های طولانی مدت گلن هاون در نوا اسکوشیا کار می کند. ما همچنین خود رملاوی را داریم که در آنجا نیز مشغول به کار است و در نهایت ، ما محمد حکمی را داریم که خود پناهنده است و یکی از بهره برداران یکی از برنامه هایی است که امروز قصد دارم به آن بپردازم.

در همین لحظه ، بیش از 80 میلیون نفر در سراسر جهان به دلیل درگیری یا/و آزار و اذیت مجبور به ترک خانه های خود شده اند. از خاورمیانه گرفته تا ونزوئلا تا بنگلادش ، جهان با بحران پناهندگی روبرو است.

با توجه به شرایط کنونی ، نیاز مبرم به کمک به پناهندگان وجود دارد ، اما انجام این امر هرگز اینقدر پیچیده نبوده است. هنگامی که بیماری همه گیر بیش از یک سال پیش در سواحل ما فرود آمد ، مهاجرت جهانی متوقف شد. به دلیل محدودیت های سفر و پروتکل های بهداشتی که در مدیریت همه گیری موثر بوده اند ، کل سیستم اسکان مجدد مجبور به کار با ظرفیت کاهش یافته است.

همانطور که کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و دوست خوبم ، فیلیپو گراندی ، اوایل امروز گفتند ، “COVID-19 خیلی متوقف شد ، اما جنگ را متوقف نکرد. تبعیض را متوقف نکرد و خشونت ادامه یافت.”

با وجود چالش های متعدد ناشی از همه گیری ، کانادا هرگز درهای خود را نبسته است. ما همچنان از پناهندگان به کشور خود استقبال می کنیم ، از جمله بسیاری از آنها که با شرایط شدید روبرو شده اند یا جانشان در خطر بوده است.

در سال 2020 ، ما از تقریبا نیمی از پناهندگان اسکان یافته در جهان استقبال کردیم. و همانطور که کمیسر عالی پناهندگان اخیراً کانادا نامیده است ، “چراغی روشن در سال وحشتناک برای اسکان مجدد پناهندگان”. این چراغ به لطف سخاوتمندی کانادایی ها ، که نقش مهمی در استقبال پناهندگان از جوامع خود داشتند ، می درخشد.

این نشان می دهد که ما به عنوان کانادایی هستیم ، که باز ، دلسوز و سخاوتمند است. مردم از گوشه و کنار جهان به کانادا پناه آورده اند ، از لهستانی ها و اوکراینی ها در 19ث قرن ، به مخالفان شیلی در دهه 1970 ، به بیش از 73000 پناهنده سوری که فصل بعدی زندگی خود را در کانادا آغاز کرده اند.

همه اینها فقط به این دلیل امکان پذیر است که کانادایی ها از خود به هر طریق ممکن تصور می کنند. من به افرادی مانند جیم استل دو گولف (آوایی) در انتاریو فکر می کنم ، که هر سال شخصاً بیش از [unintelligible] خانواده ها ، از جمله بسیاری که هنوز برای تجارت او کار می کنند.

اما من در مورد افراد و گروه های بی شماری که از پناهندگان سراسر کشور استقبال می کنند فکر می کنم. از جوامع ایمانی ، که خانواده ها را حمایت می کنند ، تا همسایه هایی که به آنها کمک می کنند و در سفر ادغام از آنها حمایت می کنند. اما دلیل دیگری وجود دارد که چراغ کانادا به خوبی می درخشد و آن کمک های خود پناهندگان است. از بسیاری جهات ، ما شاهد پناهندگی به جوامع جدید خود و کشورهای خود حتی در دوران همه گیری هستیم.

ما در مورد آنچه کانادا به پناهندگان ارائه می دهد صحبت می کنیم ، اما به رسمیت شناختن آنچه پناهندگان در کانادا کمک می کنند نیز اهمیت دارد. کمکهای اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی پناهندگان بسیار زیاد است. بسیاری از پناهجویان کارهای خارق العاده ای را برای کانادا انجام داده اند ، از ورزشکارانی مانند آلفونزو دیویس ، که در حال حاضر در حال رقابت است ، تا حقوقدانانی مانند دادگستری روزالی آبلا ، تا هنرمندانی مانند اینان.

اما ما شاهد مشارکت و ایثار پناهندگان در جوامع خود در سراسر کانادا هستیم. کریستین بسلیس ، پناهنده 26 ساله سوری را که چند سال پیش به نیو مارکت ، انتاریو آمده بود ، در نظر بگیرید. هنگامی که COVID-19 ضربه زد ، عرضه تجهیزات حفاظتی شخصی ما بسیار محدود بود و به نظر می رسید که کل جهان در تلاش است [unintelligible]به کریستین گفت که از شنیدن اینکه کارگران (نامفهوم) به دلیل کمبود تجهیزات حفاظتی در معرض خطر هستند متأسف است و او این ابتکار را آغاز کرد.

کریستین از کارفرمای خود پرسید که آیا می تواند از چاپگرهای سه بعدی آنها استفاده کند و او این کار را برای محافظ صورت برای کارگران خط مقدم انجام داد. و این به ایجاد ائتلاف تجهیزات حفاظت شخصی انتاریو کمک کرد ، گروهی از مردم که به طور واقعی 24 ساعت شبانه روز برای تولید PPE برای کارگران خط مقدم ما کار می کردند.

او گفت: “در کانادا اصطلاح پناهنده هرگز مرا از انجام هیچ کاری باز نداشت.” آنچه در داستان کریستین بسیار باورنکردنی است نحوه شنیدن آن در سراسر کشور طی یک سال و نیم گذشته است. پناهندگان از مراقبت از سالمندان ما گرفته تا قرار دادن غذا روی میزهای ما کمک های باورنکردنی ای در مبارزه کانادا با COVID-19 کرده اند.

به دلیل این مثالها ، آنچه پناهندگان باید پس دهند یا ارائه دهند ، است که همه ما باید برای انجام کارهای بیشتر انگیزه داشته باشیم. بنابراین ، امروز ، خوشحالم که توانستم چندین اقدام مهم را که دولت کانادا برای تقویت حمایت و ادغام پناهندگان انجام می دهد ، برجسته کنم.

ابتکارات و پیشرفت هایی که من قصد دارم به آنها اشاره کنم به کانادا کمک می کند تا به افرادی که به آن نیاز دارند پناهندگی دهد ، از طریق کانال های جدید از پناهندگان بیشتری استقبال کند و از کسانی که از طریق حمایت جامعه استقبال می کنند حمایت کند. در ابتدا می خواهم نحوه موفقیت خود در خلبان مسیرهای تحرک اقتصادی را با شما به اشتراک بگذارم.

EMPP که در سال 2018 راه اندازی شد ، استعدادها و مهارت ها و تجربه پناهندگان را با استقبال از طریق مهاجرت های اقتصادی به رسمیت می شناسد. EMPP نه تنها امکان اسکان بیشتر پناهندگان در کانادا را فراهم می کند ، بلکه مستلزم آن است [unintelligible] آنها به کشور ما کمک می کنند. من می خواهم از شرکای کانادایی خود ، Refugee Point و Talent Beyond Boundaries برای کار عالی و کمک آنها در انجام این پروژه تشکر کنم.

فاز اول EMPP موفقیت آمیز بوده است ، و اکنون ما با اقدامات جدید برای ساده سازی و گسترش آن به فاز دوم ، بر روی آن کار می کنیم.

امروز ، به عنوان بخشی از فاز 2 EMPP ، خوشحالم که اقدامات جدیدی را برای از بین بردن موانع پناهجویان در مسیر خود و هم سطح سازی زمین بازی اعلام می کنم. ما قصد داریم روند برنامه های کاربردی EMPP را از طریق برنامه نامزدی استانی ، خلبان مهاجرت آتلانتیک و خلبان مهاجرت روستایی و شمالی تسریع کنیم.

ما فرآیندهای خود را ساده می کنیم ، مطمئن می شویم که در مورد شرایط شغلی آنها انعطاف پذیری بیشتری وجود دارد ، از هزینه ها صرف نظر می کنیم ، پوشش پزشکی را برای آنها آسان تر می کنیم و همچنین اطمینان حاصل می کنیم که آنها هنگام رسیدن به موفقیت برای موفقیت آماده شده اند.

از طریق این اقدامات مختلف ، ما قصد داریم حدود 500 پناهنده را از طریق مسیرهای اقتصادی خود طی دو سال آینده پذیرش کنیم. این افراد قادر خواهند بود برای آینده ای امن تر برنامه ریزی کنند.

دوم ، من می خواهم در مورد کاری که ما در مورد افراد محافظت شده در کانادا انجام می دهیم با شما صحبت کنم. با وجود چالش های همه گیر ، در کانادا ما توانسته ایم به هزاران متقاضی پناهندگی پناه ببریم. ما اکنون با افزایش تعداد افراد تحت حمایت که امسال از 23،500 به 45،000 نفر استقبال می کنیم ، بر این موفقیت تأکید می کنیم.

اینها افرادی هستند که در کانادا هستند ، توسط پناهندگان مهاجرت و هیئت دادگاه برای داشتن پناهندگی مورد قضاوت قرار گرفته اند و اکنون به عنوان شخص محافظت شده دریافت می کنند. و همچنین خوشحالم که گزارش می دهم که از آن هدف جدید پیشرفته ، ما قبلاً وضعیت شخص محافظت شده را به 17900 نفر افزایش داده ایم. واقعا پیشرفت خوبیه

ما همچنین پردازش برنامه ها را تسریع می کنیم ، به این معنی که افراد محافظت شده بیشتر می توانند به سرعت ساکن دائمی شده و در جوامع خود ادغام شوند.

و در نهایت ، من می خواهم در مورد حمایت خصوصی از پناهندگانمان صحبت کنم. و در اینجا اجازه دهید فقط یک لحظه وقت بگذارم و قدردانی عمیق خود را از کانادایی ها ، جوامع مذهبی ، جامعه مدنی ، حامیان ما ، همکاران خدمات اسکان ، که همه آنها در استقبال از پناهندگان و کمک به استقرار آنها کار فوق العاده ای انجام می دهند ، ابراز کنم. برای موفقیت

آنچه در پاسخ به بحران پناهندگان هندوچین در دهه 1970 آغاز شد ، به ابتکاری فوق العاده تبدیل شد که به بیش از 350،000 پناهنده کمک کرد تا زندگی جدیدی را در کانادا آغاز کنند. این برنامه اکنون در سراسر جهان از انگلستان تا نیوزلند تا هلند شبیه سازی شده است.

IRCC با آگاهی از موفقیت و اهمیت برنامه ، یک فراخوان ملی برای پیشنهادات در ژانویه سال جاری برای کمک به بخش در توسعه ابزارهایی برای حمایت از حمایت خصوصی صادر کرد. در پی این روند ، خوشحالم که اعلام کنم حداکثر 3 میلیون دلار طی دو سال به 9 سازمان اختصاص می یابد.

و با اعلام ، خوشحال می شوم که برجسته کنم که شرکای ما شامل Citee Collage در اتاوا ، ائتلاف پناهندگان رنگین کمان خواهند بود ، که کارهای بزرگی را برای ما با جامعه LGBTQ 2 و بسیاری دیگر انجام می دهد.

در این روز جهانی پناهندگان ، ما از قدرت و شجاعت افرادی که برای فرار از تهدید علیه آنها یا خانواده هایشان مجبور به ترک کشورهای اصلی خود شده اند تجلیل می کنیم. مایلم تأکید کنم که در دنیایی که مرزها بسته است ، ما باید [unintelligible] و آنچه را که می توانیم برای محافظت بهتر از افرادی که از آسیب پذیرترین افراد جهان هستند انجام دهیم ، در نظر بگیریم.

این کار هرگز کار ساده یا آسانی نبوده و هرگز نیز آسان نبوده است. اما کانادایی ها مسئولیت را می دانند و در آن سهیم هستند و کار را انجام می دهند. در این روز جهانی پناهندگان ، من به شما متعهد می شوم که کانادا به وظیفه خود ادامه خواهد داد. کانادا در اسکان مجدد پناهندگان و حمایت از آسیب پذیرترین افراد جهان یک رهبر جهانی بوده و خواهد بود. و ما این کار را با همکاری بسیاری از شرکا ، از جمله دوست من رما انجام می دهیم.

متشکرم

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.