یادآوری: گروه ویژه اقدام مالی را رد کنید

[ad_1] در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1111 خم مارتی است: “یادآوری: گروه ویژه اقدام مالی را رد کنید.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید. به این تصویر استوک نگاه کنید که مادر لعنتی به نظر می رسد و سپس خود را در آینه نگاه کنید و سعی کنید خود را متقاعد کنید که

کد خبر : 161780
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
یادآوری: گروه ویژه اقدام مالی را رد کنید

[ad_1]

در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1111 خم مارتی است: “یادآوری: گروه ویژه اقدام مالی را رد کنید.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.

به این تصویر استوک نگاه کنید که مادر لعنتی به نظر می رسد و سپس خود را در آینه نگاه کنید و سعی کنید خود را متقاعد کنید که صادقانه معتقدید که او بزرگترین مانع جرایم مالی است. ارباب و ناجی کسانی که در معرض بیماری های پولشویی قرار گرفتند.

خنده تموم شد؟

این مارکوس پلیر، رئیس گروه ویژه اقدام مالی است – یک نهاد بوروکراتیک غیر منتخب که در سال 1989 ایجاد شد و وظیفه مهار جرایم مالی برای کشورهایی که ادعا می کنند در گروه G7 هستند، است. او همان مردی است که قصد دارد از آسیب رساندن مجرمان مالی به شما جلوگیری کند. حداقل، این همان چیزی است که FATF ادعا می کند هدف آنها و دلیل وجودی این است که دوست کچل ما مارکوس شغل دارد.

در واقع، FATF هدف بسیار شوم تری را دنبال می کند. آنها پیش‌بینی می‌کنند که «دستورالعمل‌هایی» را به دولت‌های G7 مطابق با آنچه که به نظر آنها ضروری‌ترین گام‌هایی است که کشورها می‌توانند برای کاهش شانس شهروندان خود در معرض جرایم مالی بردارند، توصیه کنند. با این حال، در عمل، آنها وجود دارند تا زندگی را برای هر سازمانی که مایل به ارائه خدمات مالی یا خدمات به افرادی که در کشورهای G7 و دولت‌های فاسد مرتبط با آن زندگی می‌کنند، سخت کنند. وظیفه آنها این است که اطمینان حاصل کنند که بازیگران قدرت فعلی با هیچ رقابت جدی روبرو نخواهند شد و در عین حال زندگی را برای یک فرد سخت تر و سخت تر و سخت تر می کنند تا در اقتصاد عمل کند و در عین حال حریم خصوصی و حیثیت خود را حفظ کند. آن‌ها همان‌طور که امروز می‌شناسیم، چشم سائورون در دنیای واقعی هستند.

امروز صبح توسط یک روزنامه نگار از من خواسته شد که یک نظر سریع در مورد “تلاش های صنعت کریپتو برای پیروی از قانون سفر FATF” ارائه کنم. قانونی که مؤسسات مالی را ملزم می‌کند تا اطلاعات هویتی شخصی صمیمی را در مورد هر طرفی که در هر طرف معامله درگیر است، جمع‌آوری کرده و به اشتراک بگذارند که توسط یک مؤسسه مالی قابل اعتماد تسهیل می‌شود، که ارائه‌دهندگان «کریپتو» شروع به گنجاندن در آن می‌کنند.

برای راگ امروز، فکر کردم که پاسخم را به اشتراک بگذارم:

“FATF یک نهاد نظارتی بروکراتیک فراملی است که هیچ کس به آن رای نداده و هیچ کس درخواستی برای آن نداده است، اما به دلایلی آن ها تأثیر زیادی بر مقررات مالی در سراسر جهان دارند. از لحاظ تاریخی، دولت ها دستورالعمل های نظارتی اورولین FATF را اتخاذ کرده و آنها را اجرا کرده اند. با کمی عقب نشینی. به آرامی اما مطمئناً حریم خصوصی رای دهندگان خود را با مقررات سختگیرانه تر و سختگیرانه تر KYC/AML که ثابت شده است در برابر جلوگیری از جرایم مالی کاملاً ناکارآمد است، کاهش می دهد. هزاران دلار پس از آزادی از زندان به دلیل آزار جنسی کودکان زیر سن قانونی.

مجرمان با انگیزه همیشه به دنبال راه هایی برای ارتکاب جرم خود هستند. الزامات سنگین جمع‌آوری داده‌ها که FATF در سطح جهانی بر موسسات مالی تحمیل می‌کند، چیزی جز قرار دادن افراد بی‌گناه و مطیع قانون در معرض خطر سرقت هویت و آسیب فیزیکی نیست، زیرا نهادهای بیشتری مجبور به جمع‌آوری و ذخیره (معمولاً ناامن) اطلاعات هویتی شخصی خود می‌شوند. صدها میلیون نفر در معرض این خطر غیرضروری قرار گرفته اند.

از آنجایی که آشکارا آشکار است که این دستورالعمل ها در پیشگیری از جرم ناکارآمد هستند و از زمان شروع قانون رازداری بانکی، که باعث این نوع تجاوز گسترده به آزادی های مدنی شد، وجود داشته است، باید به این نتیجه رسید که دستورالعمل های نظارتی اینگونه نیست. واقعاً به هدف اعلام شده خود عمل می کنند، اما به عنوان وسیله ای برای به دست آوردن کنترل بیشتر بر افراد و محدود کردن آزادی ها در عصر دیجیتال استفاده می شوند.

هرکسی در صنعت «کریپتو» که مشتاقانه تلاش می‌کند از دستورالعمل‌های FATF پیروی کند، باید کمی از درون‌نگری استفاده کند و بپرسد که چرا در وهله اول اینجا هستند. بیت کوین برای از بین بردن کامل این نوع کنترل شیطانی ایجاد شد. کسانی که به خود می گویند با ماموریت بیت کوین همسو هستند، باید دستورالعمل های FATF را رد کنند و در نافرمانی مدنی و شرکتی شرکت کنند.

بس است. دیگر زانوی استبداد خم نمی شود.»

آیا حاضرید از این ظالمان ناکارآمد و فریبنده سرپیچی کنید؟ عمو مارتی شما حتما همینطوره

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.