گوگل پیش از فدرال‌رزرو سهام‌های پریشان را افزایش می‌دهد

[ad_1] معاملات آتی نزدک 100 1.4 درصد افزایش یافت و معاملات آتی S&P 500 در آسیا 0.8 درصد رشد کرد، پس از اینکه مایکروسافت رشد درآمد شدیدی را پیش‌بینی کرد و آلفابت مادر گوگل فروش تبلیغاتی قوی را در موتور جستجو منتشر کرد. سهام آلفابت پس از ساعت‌ها 5 درصد افزایش یافت و سهام مایکروسافت

کد خبر : 234162
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
گوگل پیش از فدرال‌رزرو سهام‌های پریشان را افزایش می‌دهد

[ad_1]

معاملات آتی نزدک 100 1.4 درصد افزایش یافت و معاملات آتی S&P 500 در آسیا 0.8 درصد رشد کرد، پس از اینکه مایکروسافت رشد درآمد شدیدی را پیش‌بینی کرد و آلفابت مادر گوگل فروش تبلیغاتی قوی را در موتور جستجو منتشر کرد.

سهام آلفابت پس از ساعت‌ها 5 درصد افزایش یافت و سهام مایکروسافت 4 درصد افزایش یافت تا با هشدار سود در خرده‌فروشی والمارت و برخی داده‌های اقتصادی ضعیف ایالات متحده، برخی از غم‌انگیزهای روز سه‌شنبه را کاهش دهد.

گسترده ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن 0.6 درصد و نیکی ژاپن 0.3 درصد سقوط کرد.

انتظار می رود که فدرال رزرو در ساعت 18:00 GMT افزایش 75 واحدی را اعلام کند، اما سرمایه گذاران نسبت به غافلگیری در هر دو جهت محتاط هستند و دارایی های امن مانند دلار را ترجیح می دهند.

راب کارنل، اقتصاددان ING گفت: «بازار تلاش می‌کند خود را متقاعد کند که اوج تورم اتفاق افتاده است»، که مبنایی برای شفافیت و اطمینان بیشتر در مورد نرخ‌ها و رشد آینده خواهد بود، اما این به معنای فدرال رزرو است که مسیر خود را ادامه می‌دهد.

او گفت: «(فدرال رزرو) باید این حس را بدهد که مبارزه با تورم اولویت شماره یک آنهاست، در غیر این صورت حس این است که تورم برای مدت طولانی تری بالاتر خواهد ماند.

داده های استرالیا در روز چهارشنبه چیزی شبیه به هشدار را به صدا درآورد و قیمت های مصرف کننده سرفصل ها با سریع ترین سرعت خود در دو دهه اخیر افزایش یافت.

در ایالات متحده یک افزایش 75 بشکه در روز به طور کامل در روز چهارشنبه قیمت گذاری شده است، اما معاملات آتی حاکی از احتمال 15٪ افزایش 100 بشکه در روز است. بازار خزانه داری در حال حاضر پیش بینی می کند که افزایش های کوتاه مدت به رشد بلندمدت لطمه خواهد زد.

بازدهی شاخص 10 ساله خزانه داری در روز چهارشنبه در 2.8068 درصد ثابت بود، پایین تر از بازده دو ساله در 3.0528 درصد. [US/]

اروپا، چین متزلزل

علاوه بر نگرانی‌ها در مورد نرخ‌های بهره که به اقتصادها آسیب می‌زند، اروپا با بحران انرژی مواجه است و چین درگیر سیاست‌های محدودکننده COVID-19 و ترس تازه از سقوط بازار املاک است.

یورو در روز سه شنبه بدترین جلسه خود را در یک دو هفته اخیر تجربه کرد، زیرا گازپروم روسیه اعلام کرد که جریان گاز به سمت غرب را بیشتر کاهش خواهد داد و قیمت انرژی افزایش یافت.

در آسیا در 1.0145 دلار ثابت ماند. دلار استرالیا با اندکی کاهش به 0.6923 دلار رسید. ین ژاپن در 136.96 در هر دلار ثابت ماند.

یوان چین تحت فشار بود و سهام دارایی سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران نگران شده اند که تحریم گسترده بازپرداخت وام مسکن در آپارتمان های ناتمام می تواند در صنایع توسعه و بانکداری کمانه کند.

شاخص املاک و مستغلات CSI خشکی 2% و شاخص توسعه دهندگان سرزمین اصلی هنگ کنگ بیش از 5% سقوط کرد که توسط توسعه دهنده بزرگ Country Garden که فروش سهام با تخفیف را اعلام کرد پایین آمد.

تحلیلگران Societe Generale می‌گویند: «بخش مسکن چین در بحبوحه رکود است و تحریم‌های اخیر وام مسکن نشانه‌ای از شدت رکود است.

گستردگی این تحریم، همانطور که اکنون است، غیرقابل کنترل نیست، اما خطر تشدید آن وجود دارد.»

افزایش قیمت گاز اروپا باعث شد نفت ثابت بماند. قیمت هر بشکه نفت خام برنت در 104 دلار و 30 سنت ثابت بود. قیمت نفت خام آمریکا با 0.1 درصد افزایش به 95.14 دلار در هر بشکه رسید.

طلا در 1717 دلار در هر اونس ثابت بود.

(گزارش توسط تام وستبروک؛ ویرایش توسط کریستوفر کوشینگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.