گوگل موتور گره بلاک چین را راه اندازی می کند و می گوید اتریوم اولین بلاک چین پشتیبانی خواهد شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از افشای مشارکت آلفابت در Google Cloud با کوین‌بیس، این شرکت هلدینگ چندملیتی فن‌آوری، «موتور گره بلاک چین Google Cloud» این شرکت را معرفی کرد. در حالی که بلاک چین های بیشتری پشتیبانی خواهند شد، گوگل اعلام کرد که “اتریوم اولین بلاک چین خواهد بود که توسط Blockchain Node Engine پشتیبانی می شود.”

کد خبر : 273094
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
گوگل موتور گره بلاک چین را راه اندازی می کند و می گوید اتریوم اولین بلاک چین پشتیبانی خواهد شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از افشای مشارکت آلفابت در Google Cloud با کوین‌بیس، این شرکت هلدینگ چندملیتی فن‌آوری، «موتور گره بلاک چین Google Cloud» این شرکت را معرفی کرد. در حالی که بلاک چین های بیشتری پشتیبانی خواهند شد، گوگل اعلام کرد که “اتریوم اولین بلاک چین خواهد بود که توسط Blockchain Node Engine پشتیبانی می شود.”

گوگل موتور گره بلاک چین مبتنی بر ابر را راه اندازی کرد

شرکت آلفابت که با نام دیگر گوگل (نزدک: GOOGL) شناخته می‌شود، موتور نود بلاک چین گوگل را که به تازگی راه‌اندازی شده است، روز پنجشنبه معرفی کرد. دلیل اینکه گوگل تصمیم به انتشار موتور گرفت این است که معتقد است “گره های خود مدیریت اغلب به سختی قابل استقرار هستند و نیاز به مدیریت مداوم دارند.”

محصول Blockchain Node Engine یک «سرویس میزبانی گره کاملاً مدیریت شده» است که می تواند توسط شرکت های رمزنگاری و ارائه دهندگان خدمات Web3 مورد استفاده قرار گیرد. این شرکت در روز پنجشنبه بیشتر توضیح داد که سرویس موتور گره جدید از دومین شبکه دارایی ارز دیجیتال پیشرو توسط بازار، اتریوم پشتیبانی می کند.

این شرکت فناوری در پست وبلاگ اخیراً منتشر شده گفت: «اتریوم اولین بلاک چین خواهد بود که توسط Blockchain Node Engine پشتیبانی می‌شود و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا گره‌های اتریوم کاملاً مدیریت شده را با دسترسی امن به بلاک چین ارائه کنند».

این خبر به دنبال همکاری اخیر گوگل با Coinbase به منظور هدایت نوآوری Web3 است. با جدیدترین محصول موتور بلاک چین، «شرکت‌های وب 3 که به گره‌های اختصاصی نیاز دارند، می‌توانند تراکنش‌ها را انتقال دهند، قراردادهای هوشمند را مستقر کنند، و داده‌های بلاک چین را با قابلیت اطمینان، عملکرد و امنیت مورد انتظارشان از زیرساخت‌های شبکه و محاسبات Google Cloud بخوانند یا بنویسند».

علاوه بر این، یک مطالعه Blockdata نشان می دهد که گوگل یکی از سرمایه گذاران برتر در فناوری بلاک چین است زیرا در شرکت هایی مانند Fireblocks، Digital Currency Group (DCG)، Dapper Labs و Vultage سرمایه گذاری کرده است. ورود غول فناوری به دنیای مالی غیرمتمرکز (defi) و Web3 در ماه می گذشته، زمانی که تیم Web3 را در واحد ابری خود تشکیل داد، فاش شد.

سخنگوی گوگل در آن زمان گفت: «ما فناوری‌هایی را برای شرکت‌ها ارائه می‌کنیم تا از ماهیت توزیع‌شده Web3 در کسب‌وکارها و شرکت‌های فعلی‌شان استفاده کنند و از آن بهره ببرند». آخرین اعلامیه ارائه موتور گره می گوید که هدف این سرویس ارائه «تامین ساده»، «توسعه ایمن» و «عملیات کاملاً مدیریت شده» است.

در پایان پست وبلاگ گوگل آمده است: «با کاهش نیاز به یک تیم اختصاصی Devops و با ارائه توافقنامه سطح خدمات Google Cloud (SLA)، Blockchain Node Engine می تواند به تیم شما اجازه دهد به جای زیرساخت شما، روی کاربران شما تمرکز کند. ما مشتاقانه منتظر حمایت از سازمان‌ها با یک سرویس میزبانی گره بلاک چین با قابلیت اطمینان و استفاده آسان هستیم تا بتوانند وقت خود را بر نوآوری و مقیاس‌بندی برنامه‌های Web3 خود متمرکز کنند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، کوین بیس، coinbase web3، Crypto، Cryptocurrency، Dapper Labs، گروه ارز دیجیتال (DCG)، Fireblocks، Google، google crypto، google blockchian، Google Cloud، Google Cloud Coinbase، Google Cloud Coinbase شریک، Google Cloud crypto، Google Cloud ارز رمزنگاری شده، Google Cloud web3، google cryptocurrency، Google web3، Node، سرویس نود، Vultage، Web3

نظر شما در مورد محصول Blockchain Node Engine گوگل چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.