«گمرگ» مقصر حذف تیراندازان در تفنگ بادی ١٠ متر شد

[ad_1]  الهام هاشمی در مورد عملکرد نجمه خدمتی و مهیار صداقت در مسابقات میکس تفنگ بادی ١٠ متر که با حذف آنها همراه بود، گفت: سطح رقابت در رشته تفنگ بالا است. اگر با المپیک دوره قبل مقایسه کنید نفرات با امتیازهای پایین تر فینالیست می شدند. وی ادامه داد: در المپیک توکیو سطح رکوردها

کد خبر : 82427
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
«گمرگ» مقصر حذف تیراندازان در تفنگ بادی ١٠ متر شد

[ad_1]

 الهام هاشمی در مورد عملکرد نجمه خدمتی و مهیار صداقت در مسابقات میکس تفنگ بادی ١٠ متر که با حذف آنها همراه بود، گفت: سطح رقابت در رشته تفنگ بالا است. اگر با المپیک دوره قبل مقایسه کنید نفرات با امتیازهای پایین تر فینالیست می شدند.

وی ادامه داد: در المپیک توکیو سطح رکوردها واقعا بالا است. در تفنگ میکس ۲۹ تیم که تیم های قدری هستند، حضور داشتند. البته بچه ها نیمه جدول بودند و تیم های قدر را پشت سر گذاشتند.

این مربی تصریح کرد: بچه ها بد کار نکردند اما متاسفانه کافی نبود. مهیار صبح گردنش گرفته بود و صبح اول وقت فیزیوتراپی شد. از طرفی در تیراندازی امکانات حرف اول را می زند. تفنگ، جنس لباس، سختی لباس، قطعات مختلف سلاح و ساچمه ای که استفاده می کنند، خیلی مهم هستند. این همه هزینه کردیم لوله سلاح سفارش داده بودند و در کروواسی لوله را دادند تا در تهران تست کنیم و بهترین انتخاب شود اما تا روزی که به المپیک آمدیم، در گمرک بود.

هاشمی تاکید کرد: لوله سلاح بادی دیگر چه چیزی است که باید گمرک بماند؟ تا روزی که ما می اومدیم خبری از ترخیص لوله ها نبود. این همه زحمت و هزینه از دست رفت. ما نه تنها تحریم خارجی، بلکه تحریم داخلی نیز هستیم‌.

سرمربی تیم ملی تیراندازی در مورد انتظار خود از عملکرد دو نماینده ایران گفت: من انتظار داشتم نیمه نهایی را برویم. البته کسی تیراندازی را باور ندارد و امیدوارم با طلای فروغی بیشتر مورد توجه باشد. در حال حاضر آنطور که باید و شاید بچه های ما حمایت نمی شوند.

هاشمی در مورد پیش بینی خود از عملکرد ملی پوشان در تفنگ سه وضعیت تاکید کرد: تجهیزات در سه وضعیت حرف اول می زند و امیدوارم آنجا به نتیجه ای که می خواهیم برسیم چون تمرین خوبی داشته ایم.

256 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.