گل گدوت به فیلم سینمایی سفید برفی محصول جدید دیزنی پیوست

[ad_1] وب سایت Deadline در جدیدترین گزارش اختصاصی خود بازیگر نقش ملکه بدجنس در فیلم Snow White را معرفی کرده است. والت دیزنی طی یک دهه گذشته تمرکز ویژه‌ای روی ساخت نسخه لایو اکشن انیمیشن‌های قدیمی خود قرار داده است. در صورتی که تعداد انگشت شماری از فیلم‌ها مانند Alice Through the Looking Glass را

کد خبر : 125310
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۲۹
گل گدوت به فیلم سینمایی سفید برفی محصول جدید دیزنی پیوست

[ad_1]

وب سایت Deadline در جدیدترین گزارش اختصاصی خود بازیگر نقش ملکه بدجنس در فیلم Snow White را معرفی کرده است.

والت دیزنی طی یک دهه گذشته تمرکز ویژه‌ای روی ساخت نسخه لایو اکشن انیمیشن‌های قدیمی خود قرار داده است. در صورتی که تعداد انگشت شماری از فیلم‌ها مانند Alice Through the Looking Glass را نادیده بگیریم، استودیو آمریکایی به واسطه این سیاست خود توانسته به موفقیت‌های مالی قابل‌توجهی دست یابد؛ موفقیت‌هایی که باعث شده‌اند دیزنی بدون کوچکترین تردیدی به ساخت نسخه‌های بازسازی ادامه دهد. جدیدترین محصول استودیو که یک بازسازی به شمار می‌رود، Cruella نام دارد. این اثر حین همه‌گیری ویروس کرونا به سالن‌های نمایش و سرویس استریم دیزنی پلاس آمد و مطابق انتظارات ظاهر شد. در نتیجه، قسمت دومش ساخته می‌شود.

والت دیزنی در سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت رسمی اعلام کرد نسخه لایو اکشن Snow White and the Seven Dwarfs را می‌سازد. ارین کرسیدا ویلسون (Erin Cressida Wilson) وظیفه نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشته و مارک وب (Marc Webb) هم به عنوان کارگردان در تیم حضور دارد. در صورتی که نامش برایتان آشنا نیست، باید بگوییم در پرونده هنری‌اش نام آثار شاخصی از جمله Five Hundred Days of Summer و The Amazing Spider-Man 2 دیده می‌شود. در ضمن، محصول جدید دیزنی قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی جلوی دوربین برود اما فیلم‌برداری‌اش به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

وب سایت Deadline در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود بازیگر نقش ملکه بدجنس در فیلم Snow White را معرفی کرده است. طبق آنچه در متن آمده، گل گدوت (Gal Gadot) هم اکنون با والت دیزنی مشغول مذاکره بوده و از آنجایی که گفتگو فازهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، باید نقش‌آفرینی او را قطعی دانست. به خصوص اینکه صحبت‌ها با تهیه‌کنندگان انجام شده و حتی زمان شروع فیلمبرداری انتخاب شده است. نویسنده در ادامه مطلب خود تاکید دارد دست‌‍اندرکاران پروژه از همان ابتدا گدوت را برای نقش منفی در نظر داشته‌اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.