گلکسی M۵۵ سامسونگ با قیمت عجیب معرفی شد

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از گجت نیوز، سامسونگ بالاخره از گوشی گلکسی M۵۵ در برزیل رونمایی کرد و حالا با مشخصات جالب این گوشی همراه هستیم. به طور کلی گوشی های سری M سامسونگ ویژگی‌های فنی مشابهی نسبت به سری A دارند اما سامسونگ برای M۵۵ مشخصات دیگری را در نظر گرفته

کد خبر : 479437
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
گلکسی M۵۵ سامسونگ با قیمت عجیب معرفی شد

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از گجت نیوز، سامسونگ بالاخره از گوشی گلکسی M۵۵ در برزیل رونمایی کرد و حالا با مشخصات جالب این گوشی همراه هستیم. به طور کلی گوشی های سری M سامسونگ ویژگی‌های فنی مشابهی نسبت به سری A دارند اما سامسونگ برای M۵۵ مشخصات دیگری را در نظر گرفته است. در گلکسی M۵۵ تغییرات قابل توجهی در بخش نمایشگر، پردازنده و همچنین سرعت شارژ باتری دیده می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی M۵۵

سامسونگ برای گلکسی M۵۵ یک نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر آمولد پلاس با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را در نظر گرفته که می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی خود را افزایش دهد. همچنین اسکنر اثر انگشت اپتیکال نیز در زیر نمایشگر قرار دارد.

گلکسی M۵۵ سامسونگ با قیمت عجیب معرفی شد

مشخصات دوربین

در بخش دوربین گلکسی M۵۵ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS در کنار یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.همچنین برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دروبین ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گلکسی M۵۵ سامسونگ با قیمت عجیب معرفی شد

مشخصات پردازشی

برای بخش پردازشی این گوشی پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده که می‌تواند تا حد معمولی نیازهای یک کاربر عادی را رفع کند.گلکسی ام ۵۵ با رابط کاربری One UI ۶.۱ مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شده که طبق وعده‌ها ۴ سال آپدیت نرم‌افزاری و ۵ سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد.

گلکسی M۵۵ سامسونگ با قیمت عجیب معرفی شد

مشخصات باتری و قیمت

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی ام ۵۵ از شارژ ۴۵ واتی Super Fast Charging ۲.۰ سامسونگ پشتیبانی می‌کند که طبق ادعا سامسونگ، این گوشی می‌تواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ شود.همچنین گلکسی ام ۵۵ با رنگ‌های آبی تیره و سبز روشن عرضه شده و حدود ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. گلکسی ام ۵۵ فعلا در برزیل عرضه شده اما انتظار می‌رود به‌زودی در سایر مناطق جهان نیز در دسترس باشد. با توجه به مشخصات فنی گلکسی ام ۵۵ می‌تواند در آینده به رقابت با بهترین گوشی های میان رده بپردازد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.