گلدمن ساکس سرویس داده را راه اندازی می کند تا به سرمایه گذاران در تجزیه و تحلیل بازارهای رمزنگاری کمک کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس یک سرویس داده جدید را با همکاری MSCI و Coin Metrics راه اندازی کرده است تا به سرمایه گذاران در تجزیه و تحلیل بازارهای رمزنگاری کمک کند. گلدمن توضیح داد: سیستم جدید “برای ارائه یک روش ثابت و استاندارد برای کمک به فعالان بازار برای مشاهده و تجزیه

کد خبر : 276965
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
گلدمن ساکس سرویس داده را راه اندازی می کند تا به سرمایه گذاران در تجزیه و تحلیل بازارهای رمزنگاری کمک کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس یک سرویس داده جدید را با همکاری MSCI و Coin Metrics راه اندازی کرده است تا به سرمایه گذاران در تجزیه و تحلیل بازارهای رمزنگاری کمک کند. گلدمن توضیح داد: سیستم جدید “برای ارائه یک روش ثابت و استاندارد برای کمک به فعالان بازار برای مشاهده و تجزیه و تحلیل اکوسیستم دارایی های دیجیتال طراحی شده است.”

سیستم جدید طبقه‌بندی رمزنگاری گلدمن ساکس

بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس روز جمعه از راه اندازی Datonomy، یک سیستم طبقه بندی جدید برای بازار دارایی های دیجیتال، با همکاری ارائه دهنده شاخص جهانی MSCI و شرکت داده های رمزنگاری Coin Metrics خبر داد. جزئیات اطلاعیه:

چارچوب جدید طبقه‌بندی دارایی‌های دیجیتال به منظور ارائه راهی برای سرمایه‌گذاران، ارائه‌دهندگان خدمات، توسعه‌دهندگان و محققان برای کمک به نظارت بر روندهای بازار، تجزیه و تحلیل ریسک و بازده پورتفولیو و کمک به ساخت محصولات جدید طراحی شده است.

بانک سرمایه گذاری توضیح داد: «به عنوان یک سرویس داده جدید ارائه می شود، Datonomy سکه ها و توکن ها را بر اساس نحوه استفاده از آنها طبقه بندی می کند.

به عنوان مثال، Datonomy ارزهای دیجیتال را به سکه های انتقال ارزش و سکه های تخصصی تقسیم می کند. دومی بیشتر به سکه های میم، سکه های حریم خصوصی و سکه های حواله تقسیم می شود.

مالی غیرمتمرکز (defi) و Metaverse از جمله برنامه‌های دارایی دیجیتال هستند که در Datonomy فهرست شده‌اند. برنامه های Defi به مبادلات غیرمتمرکز، تجارت مشتقات، وام غیرمتمرکز، صادرکنندگان استیبل کوین، بازارهای پیش بینی، مدیریت دارایی، تامین مالی جمعی و بیمه تقسیم می شوند. برنامه های کاربردی Metaverse به دنیای مجازی، بازی و اکوسیستم غیرقابل تعویض (NFT) تقسیم می شوند.

گلدمن ساکس افزود:

هدف این سیستم طبقه‌بندی جدید برای دارایی‌های دیجیتال، ارائه دیدگاهی ثابت از بازار به مشارکت‌کنندگان بازار است که به آنها امکان می‌دهد روندها را در صنایع مختلف، مانند پلت‌فرم‌های قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز، ردیابی دارایی‌ها با طیف وسیعی از فیلترهای مختلف بر اساس اهدافشان دنبال کنند. و ویژگی های انبوه این دارایی ها را در سطح پورتفولیو درک کنید.

استفان ماتاتیا، رئیس جهانی صدور مجوز مشتقات و شاخص‌های موضوعی در MSCI، اظهار داشت: «ما قویاً معتقدیم که یک چارچوب سازگار و استاندارد برای طبقه‌بندی دارایی‌های دیجیتال برای حمایت از توانایی سرمایه‌گذاران برای ارزیابی بازار ضروری است.»

آن ماری دارلینگ، رئیس استراتژی و توزیع مشتری مارکی در گلدمن ساکس، به CNBC گفت:

اکوسیستم دارایی دیجیتال در چند سال گذشته واقعاً گسترش یافته است… ما در تلاش هستیم چارچوبی برای اکوسیستم دارایی دیجیتال ایجاد کنیم که مشتریان ما بتوانند آن را درک کنند، زیرا آنها به طور فزاینده ای نیاز دارند به ردیابی عملکرد و مدیریت ریسک در دارایی های دیجیتال فکر کنند.

گلدمن ساکس در ماه می سال گذشته یک تیم معاملاتی کریپتو تشکیل داد. این شرکت اولین تراکنش رمزنگاری OTC خود را در قالب یک گزینه غیر قابل تحویل بیت کوین (NDO) در ماه مارس سال جاری انجام داد. در ماه آوریل، این بانک اولین وام خود را با پشتوانه بیت کوین ارائه کرد.

نظر شما در مورد راه اندازی سرویس داده توسط گلدمن ساکس برای کمک به سرمایه گذاران در تجزیه و تحلیل بازارهای رمزنگاری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.