گلدمن ساکس ارزهای دیجیتال، متاورس، دیجیتالی شدن را در صفحه اصلی خود ارائه می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس صفحه اصلی خود را به ویژگی های ارزهای دیجیتال، متاورس و دیجیتالی شدن تغییر داده است. اکنون صفحه فرود گلدمن ساکس می‌گوید: «از ارزهای رمزپایه گرفته تا متاورس، روندهای بزرگی را که در حال تغییر دادن اقتصاد هستند، کشف کنید. صفحه اصلی گلدمن ساکس اکنون دارای Crypto و

کد خبر : 183177
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
گلدمن ساکس ارزهای دیجیتال، متاورس، دیجیتالی شدن را در صفحه اصلی خود ارائه می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس صفحه اصلی خود را به ویژگی های ارزهای دیجیتال، متاورس و دیجیتالی شدن تغییر داده است. اکنون صفحه فرود گلدمن ساکس می‌گوید: «از ارزهای رمزپایه گرفته تا متاورس، روندهای بزرگی را که در حال تغییر دادن اقتصاد هستند، کشف کنید.

صفحه اصلی گلدمن ساکس اکنون دارای Crypto و Metaverse است

گلدمن ساکس صفحه اصلی خود را به روز رسانی کرده است تا ویژگی دیجیتالی شدن، از جمله ارزهای دیجیتال و متاورس را داشته باشد. صفحه فرود این بانک اکنون به شرح زیر است:

از ارزهای رمزپایه گرفته تا متاورس، ابرروندهایی را که در حال تغییر دادن اقتصاد هستند، کشف کنید.

در زیر پیام بالا دکمه «کاوش موضوع» وجود دارد که به مجموعه‌ای از منابع منتهی می‌شود که گلدمن در مورد متاورس، وب 3.0، ارز دیجیتال، وب غیرمتمرکز، بلاک چین و سایر موضوعات مرتبط با اقتصاد دیجیتال منتشر کرده است.

گلدمن ساکس ارزهای دیجیتال، متاورس، دیجیتالی شدن را در صفحه اصلی خود دارد
صفحه اصلی گلدمن ساکس منبع: گلدمن ساکس

بسیاری از مردم در رسانه‌های اجتماعی ناباوری خود را نسبت به اقدام گلدمن ساکس برای ارائه رمزارز و متاورس بالاتر از سایر موضوعات در صفحه اصلی خود ابراز کردند.

چندین نفر اشاره کردند که بانک سرمایه گذاری جهانی فاصله زیادی با ارزیابی اولیه خود از بیت کوین و ارز دیجیتال داشته است. در می 2020، گلدمن ساکس گفت که بیت کوین یک طبقه دارایی نیست.

این بانک در مارس سال گذشته میز معاملات بیت کوین خود را بازگرداند و شاهد تقاضای سازمانی عظیمی برای BTC بود. در ماه مه، به طور رسمی یک تیم معاملاتی ارزهای دیجیتال ایجاد کرد و یک میز معاملات مشتقات برای بیت کوین راه اندازی کرد. تحلیلگران گلدمن ساکس در آن زمان گفتند که بیت کوین اکنون یک دارایی قابل سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود. در ژوئن سال گذشته، این بانک میز معاملات ارزهای دیجیتال خود را گسترش داد و شامل معاملات آتی اتر و گزینه‌ها شد.

در اوایل این هفته، گلدمن ساکس اولین تراکنش رمزنگاری خارج از بورس (OTC) خود را با گلکسی دیجیتال انجام داد. در ماه ژانویه، تحلیلگران این بانک پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند به 100000 دلار برسد، زیرا این ارز دیجیتال همچنان سهم بازار طلا را به خود اختصاص می دهد.

در مورد متاورس، گلدمن ساکس در ژانویه گفت که متاورس را یک فرصت 8 تریلیون دلاری می بیند.

نظر شما در مورد گلدمن ساکس که دارای رمزنگاری و متاورس در صفحه اصلی خود است چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.