گلدمن تسلط دلار را موجب افزایش بیشتر پیش رو می بیند توسط بلومبرگ

[ad_1] (بلومبرگ) — دلار به عنوان ارز غالب جهان تاج را در اختیار دارد و رقبای خود تاکنون نتوانسته اند دلار را از بین ببرند – که احتمال افزایش صعودی جدید را به وجود آورده است. این تفکر ایزابلا روزنبرگ، تحلیلگر گلدمن ساکس (NYSE:) است که می‌گوید نشانه‌های رشد جهانی در ماه‌های اخیر دارایی‌های اروپایی

کد خبر : 305442
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۳:۱۶
گلدمن تسلط دلار را موجب افزایش بیشتر پیش رو می بیند توسط بلومبرگ

[ad_1]



(بلومبرگ) — دلار به عنوان ارز غالب جهان تاج را در اختیار دارد و رقبای خود تاکنون نتوانسته اند دلار را از بین ببرند – که احتمال افزایش صعودی جدید را به وجود آورده است.

این تفکر ایزابلا روزنبرگ، تحلیلگر گلدمن ساکس (NYSE:) است که می‌گوید نشانه‌های رشد جهانی در ماه‌های اخیر دارایی‌های اروپایی و چینی را جذاب‌تر کرده است، اما او شواهد کمی می‌بیند که سرمایه‌گذاران خارجی برای حمایت از هر یک از ارزها هجوم آورده‌اند.

روزنبرگ نوشت: «دلار بر اساس پیش‌بینی‌های ما به اوج خود رسیده است، اما به‌نظر می‌رسد کاهش اشتها برای دارایی‌های یورو و یوان تاکنون محدود شده است». فقدان یک “چالشگر” واضح برای تسلط دلار یکی از دلایل اصلی است که ما انتظار داریم مراحل افزایش مجدد دلار در ماه‌های آینده انجام شود.

افزایش شدید نرخ بهره در ایالات متحده و تقاضا برای دارایی های امن باعث افزایش ارزش دلار در سال گذشته شد. شاخصی از قدرت دلار در اواخر سپتامبر به بالاترین حد خود رسید، اما کاهش افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، باد رالی را از بین برد. به گفته روزنبرگ، تحلیلگران این بانک از آن زمان پیش‌بینی‌های خود را برای رشد کوتاه‌مدت دلار کاهش داده‌اند.

شاخص نقطه ای دلار بلومبرگ، که ارز را در برابر سبدی از همتایان اصلی اندازه گیری می کند، بیش از 8 درصد از اوج خود را از دست داده است و در اوایل سال 2023 به کاهش قدرت خود ادامه می دهد در حالی که یورو و رشد کرده اند.

یورو در روز چهارشنبه برای چهارمین روز متوالی صعود کرد در حالی که یوان به بالاترین حد ماه اوت نزدیک شد.

با این حال، جریان ورودی خارجی همچنان پایین است. روزنبرگ گفت که محدودیت های عرضه در اروپا و بازده “نسبتا غیرجذاب” برای درآمد ثابت در چین ممکن است مقصر باشند.

روزنبرگ نوشت: «مگر اینکه پس‌زمینه رشد جهانی از نظر مادی به بهبود بیشتر ادامه ندهد، ما انتظار داریم نزول دلار محدود بماند».

© 2023 بلومبرگ LP

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.