گسترش دسترسی پناهندگان به راه حل های کشورهای ثالث: رهبران بین المللی کارگروه جهانی برای تحرک نیروی کار پناهندگان را راه اندازی می کنند.

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا –در سرتاسر جهان، میلیون ها نفر آواره شده اند و به ایمنی و حفاظت نیاز دارند. تنها حدود 1 درصد از پناهندگان هر ساله به اسکان مجدد دسترسی دارند، که باعث می شود میلیون ها نفر در بلاتکلیفی و استعداد قابل توجهی اغلب بی بهره بمانند. مسیرهای تکمیلی نیروی

کد خبر : 189235
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۷
گسترش دسترسی پناهندگان به راه حل های کشورهای ثالث: رهبران بین المللی کارگروه جهانی برای تحرک نیروی کار پناهندگان را راه اندازی می کنند.

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا –در سرتاسر جهان، میلیون ها نفر آواره شده اند و به ایمنی و حفاظت نیاز دارند. تنها حدود 1 درصد از پناهندگان هر ساله به اسکان مجدد دسترسی دارند، که باعث می شود میلیون ها نفر در بلاتکلیفی و استعداد قابل توجهی اغلب بی بهره بمانند. مسیرهای تکمیلی نیروی کار راهی اضافی، فراتر از اسکان مجدد، برای افراد آواره برای یافتن راه حل های پایدار در کشورهای ثالث از طریق برنامه های مهاجرت کاری فراهم می کند. با انجام این کار، آنها مهارت‌ها، تجربه و استعداد پناهندگان را به‌علاوه نیاز آنها به حفاظت می‌شناسند.

برای مشاهده این موفقیت ها در مقیاس بزرگتر، باید راه های مهاجرت نیروی کار را در دسترس پناهندگان قرار دهیم. امروز، کارگروه جهانی برای تحرک نیروی کار پناهندگان راه اندازی شد و کانادا را به عنوان صندلی افتتاحیه خود معرفی کرد. گروه ضربت برای مسیرهای تکمیلی نیروی کار در سراسر جهان شتاب ایجاد خواهد کرد. رهبران کانادا، استرالیا، آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد، سازمان بین المللی مهاجرت، اتاق بازرگانی بین المللی، Fragomen، استعداد فراتر از مرزها، و RefugePoint اولین نشست گروه ویژه را برای بحث در مورد پتانسیل تحول آفرین طرح های تحرک نیروی کار پناهندگان برگزار کردند. .

با همکاری با شرکا و کشورهای همفکر، کانادا همچنان رهبر جهانی در جذب استعدادهای بین المللی برای پر کردن کمبود نیروی کار ماهر و پیشبرد بهبود اقتصادی پس از همه گیری خواهد بود. مسیرهای تکمیلی نیروی کار برای کار در کنار برنامه های اسکان مجدد بشردوستانه موجود، با هدف گسترش تعداد مسیرهای موجود برای پناهندگان ماهر برای مهاجرت به خارج از کشور در نظر گرفته شده است.

این ابتکار بر پایلوت مسیرهای تحرک اقتصادی کانادا (EMPP)، یک برنامه پیشگام است که مهارت ها و توانایی های پناهندگان را با حذف موانع و کمک به آنها و خانواده هایشان برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های اقتصادی موجود، شناسایی می کند.

گروه ویژه با سهامداران جهانی از دولت ها، مشاغل، سازمان های غیردولتی (NGO) و جامعه مدنی تعامل خواهد کرد تا تعداد پناهندگان ماهر مورد استقبال کانادا را افزایش دهد و در عین حال کمبود نیروی کار را در جایی که کانادا بیشتر به آن نیاز دارد کاهش دهد.

گروه ویژه فعالیت هایی را در طول سال سازماندهی خواهد کرد تا فرصت هایی را برای اجرا و افزایش ابتکارات مسیر کار شناسایی کند. علاوه بر این، برای درک بهتر سیاست ها و چالش های عملیاتی مرتبط با اجرای آنها و یافتن راه حل های عملی برای غلبه بر آنها کار خواهد کرد. این شامل همکاری گسترده برای اطمینان از توسعه پروژه های آزمایشی به برنامه های رسمی است. موفقیت این کار به مشارکت بسیاری از ذینفعان متکی خواهد بود که فعالانه از اجرای این مسیرها حمایت می کنند و تجربه و درس های آموخته شده آنها برای اطلاع رسانی بهبود سیاست ها و برنامه ها بسیار مهم است.

کارگروه همچنین گزارش مفصلی را در سال 2024 تهیه خواهد کرد که کار و موفقیت های خود را مستند می کند و ملاحظات خط مشی و عملیاتی را برای مقیاس بندی و نهادینه سازی مسیرهای تکمیلی کار برای پناهندگان در سراسر جهان ترسیم می کند.

از طریق این همکاری جهانی، گروه ویژه بررسی خواهد کرد که چگونه این طرح‌ها می‌توانند از پناهندگان ماهر نیازمند حمایت حمایت کنند، در حالی که فرصت‌هایی را برای آنها فراهم می‌کند تا مشارکت‌های معناداری در جوامع جدید خود داشته باشند.

درک و تسهیل پذیرش پناهندگان ماهر از طریق مسیرهای جایگزین و نوآورانه نه تنها مکمل تعهدات بشردوستانه ما است، بلکه تعهدی به رشد اقتصادی از طریق حمایت از جوامع و صنایع ما در سراسر کشور است که متکی به مهاجرت هستند. مسیرهای تکمیلی نیروی کار، جذب و نگهداری تازه واردان را در مناطقی با چالش های حاد اقتصادی، کارگری و جمعیتی افزایش می دهد. با هم، گروه ویژه جهانی برای تحرک نیروی کار پناهندگان کمک بیشتری خواهد کرد تا مشارکت بی‌اندازه مهاجران را در جوامع ما و همه بخش‌های اقتصاد به ارمغان بیاورد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.