گزینه های جدید سوخت گیری برای رانندگان در امتداد بزرگراه ترانس کانادا

[ad_1] 6 آوریل 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا از نیوفاندلند و لابرادور با گزینه‌های بیشتری برای پاک‌تر کردن حمایت می‌کند و به کانادایی‌ها و

کد خبر : 189218
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۲۹
گزینه های جدید سوخت گیری برای رانندگان در امتداد بزرگراه ترانس کانادا

[ad_1]

6 آوریل 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا

کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا از نیوفاندلند و لابرادور با گزینه‌های بیشتری برای پاک‌تر کردن حمایت می‌کند و به کانادایی‌ها و صنعت کمک می‌کند تا به آینده‌ای صفر خالص تبدیل شوند.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، از سرمایه گذاری بیش از 1 میلیون دلاری در Newfoundland Power Inc. برای شبکه takeCHARGE برای نصب 38 شارژر وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در نیوفاندلند و لابرادور خبر داد.

بودجه فدرال است ارائه شده از طریق منابع طبیعی کانادا استقرار زیرساخت خودروهای الکتریکی و سوخت جایگزین (EVAFIDI) و برنامه زیرساخت وسایل نقلیه با انتشار صفر (ZEVIP). تمام شارژرها تا نوامبر 2022 در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. Newfoundland Power Inc نیز بیش از 1.9 میلیون دلار کمک کرده است که هزینه کل پروژه را به بیش از 3 میلیون دلار می رساند.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای الکتریکی را مقرون به صرفه تر و شارژرها را برای کانادایی ها در دسترس تر کند. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحل به ساحل از شارژرها در امتداد سیستم‌های بزرگراهی کانادا، و همچنین شارژرها در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، حمایت می‌کند. تخفیفات فدرال تا سقف 5000 دلار به کانادایی‌های بیشتری کمک می‌کند تا به خودروهای برقی روی بیاورند. برنامه کاهش انتشار اخیراً اعلام شده، سرمایه گذاری تاریخی بیش از 3 میلیارد دلار را در بودجه اضافی مرتبط با وسایل نقلیه آلایندگی صفر (ZEV) برای کمک به کانادا برای دستیابی به اهداف فروش بلندپروازانه و کاهش بیشتر انتشار گازهای گلخانه ای از این بخش فراهم می کند. این سرمایه گذاری شامل 400 میلیون دلار بودجه اضافی برای ایستگاه های شارژ ZEV در حمایت از هدف دولت برای افزودن 50000 شارژر ZEV به شبکه کانادا است. بانک زیرساخت کانادا نیز 500 میلیون دلار در زیرساخت های شارژ و سوخت گیری ZEV در مقیاس بزرگ سرمایه گذاری خواهد کرد که درآمدزا و به نفع عموم است.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری برای رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از عدم انتشار آلاینده‌های تمام وسایل نقلیه مسافربری جدید در کانادا تا سال 2035 است. هدف ساختن آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.