گزارش Dappradar نشان می‌دهد که بازی‌های بلاک چین در میان فروپاشی FTX پیشرفت کرده است، بخش ۴۶ درصد از کل فعالیت‌های شبکه را تشکیل می‌دهد – بیت‌کوین نیوز

بر اساس گزارشی که توسط پلتفرم فروشگاه جهانی dapp، Dappradar منتشر شده است، بازی های بلاک چین به سختی تأثیر سقوط FTX اخیر و کشتار بازار ارزهای دیجیتال را احساس کرد. گزارش بازی‌های Blockchain Dappradar نشان می‌دهد که تعداد کیف‌پول‌های فعال منحصربه‌فرد روزانه (dUAW) که در بازی‌های بلاک چین شرکت می‌کنند، اندکی کاهش یافته و

کد خبر : 288353
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
گزارش Dappradar نشان می‌دهد که بازی‌های بلاک چین در میان فروپاشی FTX پیشرفت کرده است، بخش ۴۶ درصد از کل فعالیت‌های شبکه را تشکیل می‌دهد – بیت‌کوین نیوز


بر اساس گزارشی که توسط پلتفرم فروشگاه جهانی dapp، Dappradar منتشر شده است، بازی های بلاک چین به سختی تأثیر سقوط FTX اخیر و کشتار بازار ارزهای دیجیتال را احساس کرد. گزارش بازی‌های Blockchain Dappradar نشان می‌دهد که تعداد کیف‌پول‌های فعال منحصربه‌فرد روزانه (dUAW) که در بازی‌های بلاک چین شرکت می‌کنند، اندکی کاهش یافته و به 800875 UAW در ماه نوامبر رسیده است که از 900000 UAW ثبت شده در دو ماه گذشته کمتر است. علاوه بر این، داپردار می‌گوید که بازی‌های بلاک چین «۴۶ درصد سالم از کل فعالیت بلاک چین» را تشکیل می‌دهند.

گزارش: بازی های بلاک چین با بیش از 800000 کیف پول فعال منحصر به فرد روزانه از سقوط FTX شانه خالی می کند

مطالعه ای که توسط Dappradar منتشر شده و با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که علیرغم پیامدهای اخیر FTX، بازی های بلاک چین ثابت مانده است. در حال حاضر، تعداد قابل توجهی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dapp) از فهرست برتر dappradar.com، بازی‌های بلاکچینی مانند Alien Worlds، Splinterlands، Farmers World، Benji Bananas و Planet IX هستند.

گزارش Dappradar نشان می‌دهد که بازی‌های بلاک چین در میان فروپاشی FTX پیشرفت کرده است، بخش 46 درصد از کل فعالیت‌های شبکه را به خود اختصاص داده است.

گزارش Dappradar می گوید محبوب ترین بلاک چین از نظر بازی های بلاک چین Wax و زنجیره BNB دومین بلاک چین محبوب بود. Wax به طور متوسط ​​روزانه 344284 UAW داشت، در حالی که بلاک چین BNB به طور میانگین 171269 dUAW را مشاهده کرد.

گزارش Dappradar نشان می‌دهد که بازی‌های بلاک چین در میان فروپاشی FTX پیشرفت کرده است، بخش 46 درصد از کل فعالیت‌های شبکه را به خود اختصاص داده است.

بلاک چین BNB پس از فروپاشی FTX ضربه خورد، زیرا تعداد متوسط ​​dUAW ها در ماه نوامبر 35 درصد کاهش یافت. مطالعه Dappradar نشان می‌دهد که سولانا ضربه بسیار بزرگ‌تری خورد زیرا فعالیت بازی‌های نوامبر از طریق Solana 89.42 درصد کاهش یافت.

گزارش Dappradar نشان می‌دهد که بازی‌های بلاک چین در میان فروپاشی FTX پیشرفت کرده است، بخش 46 درصد از کل فعالیت‌های شبکه را به خود اختصاص داده است.

محقق Dappradar خاطرنشان کرد که آمار dUAW سولانا نشان می دهد که به «2326 UAW روزانه» کاهش یافته است که کمترین تعداد ثبت شده تاکنون است. در جزئیات این گزارش آمده است: «دنیای بیگانه مبتنی بر موم توانست تعداد کاربران خود را تا ۲۵ درصد افزایش دهد و با ۲۱۲۰۰۰ dUAW به عنوان پربازیگرترین بازی در بین همه ظاهر شود.

Dappradar توضیح می دهد که Splinterlands دومین بازی بلاک چین با 169000 dUAW بود. در گزارش پنج‌شنبه آمده است: «Upland، بازی موبایل AR، همچنان در روند نزولی فعالیت خود ادامه می‌دهد و در ماه اکتبر به ۳۱۵۹۵ dUAW رسید.

«بازی موبایل Trickshot Blitz نسبت به ماه نسبت به ماه افزایش خیره کننده 70 درصدی در فعالیت داشت. بازی معمولی در بلاک چین Flow به 23086 dUAW رسید. این گزارش همچنین نشان می دهد که علاقه به Axie Infinity همچنان در حال کاهش است. در این گزارش آمده است:

Axie Infinity به روند نزولی خود ادامه می دهد: اکتبر امسال آنها به طور متوسط ​​19434 dUAW داشتند که 21 درصد کاهش نسبت به سپتامبر نشان می دهد. با این وجود، آنها انتشار Axie Infinity: Raylights را اعلام کردند، اولین محصول شخص ثالث آنها که از NFT های موجود Axie به روشی جدید استفاده می کند.

آیا می خواهید گزارش بازی های بلاک چین Dappradar را به طور کامل بخوانید؟ می توانید آن را بررسی کنید اینجا.

برچسب ها در این داستان

Activity، Alien Worlds، axie infinity، Blockchain، بازی های بلاک چین، ناشران بازی های بلاک چین، استفاده از بلاک چین، بلاک چین ها، dappradar، dappradar.com، dApps، dUAW، dUAWs، بلاک چین جریان، بازی ها و بلاک چین، بازی، بازی های پربازدید، بلاک چین , Solana, Splinterlands, Trickshot Blitz, Upland, WAX

نظر شما در مورد مطالعه بازی های بلاک چین Dappradar چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Dappradar.com،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.