گزارش CPI جولای سرد شدن تورم ایالات متحده را نشان می دهد – منتقدان می گویند “فرمول دولت ایالات متحده افزایش واقعی قیمت ها را کمتر نشان می دهد” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از آنکه گزارش تورم ژوئن گذشته که توسط اداره آمار کار ایالات متحده منتشر شد نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) منعکس کننده افزایش 9.1 درصدی نسبت به سال گذشته است، داده های CPI در ماه جولای با افزایش 8.5 نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. ٪. اقتصاددانانی که توسط

کد خبر : 240000
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
گزارش CPI جولای سرد شدن تورم ایالات متحده را نشان می دهد – منتقدان می گویند “فرمول دولت ایالات متحده افزایش واقعی قیمت ها را کمتر نشان می دهد” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از آنکه گزارش تورم ژوئن گذشته که توسط اداره آمار کار ایالات متحده منتشر شد نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) منعکس کننده افزایش 9.1 درصدی نسبت به سال گذشته است، داده های CPI در ماه جولای با افزایش 8.5 نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. ٪. اقتصاددانانی که توسط نشریات رسانه‌ای نظرسنجی کردند، تخمین زدند که داده‌های CPI ژوئیه 8.7٪ را چاپ می‌کند، با این حال، CPI اصلی جولای، گسترده‌ترین معیار تورم دولت، مانند ژوئن باقی ماند.

گزارش CPI نشان می دهد که تورم در ایالات متحده ممکن است به اوج خود رسیده باشد، سهام، ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها بالاتر رفته است.

پس از انتشار گزارش تورم ماه جولای توسط اداره آمار کار ایالات متحده، شاخص های میانگین صنعتی داوجونز، نزدک، اس اند پی 500 و NYSE همگی به طور قابل توجهی از نظر ارزش جهش کردند. علاوه بر این، فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال نیز در روز چهارشنبه شاهد افزایش بودند، زیرا بیت کوین (BTC) بیش از 4 درصد افزایش یافت، طلا 0.35 درصد افزایش یافت و نقره 1.43 درصد از نظر ارزش در برابر دلار آمریکا جهش کرد.

گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای ژوئیه 2022 می گوید: «شاخص قیمت مصرف کننده برای همه مصرف کنندگان شهری (CPI-U) پس از افزایش 1.3 درصدی در ژوئن، در ماه ژوئیه بر اساس تعدیل فصلی بدون تغییر باقی ماند. طی 12 ماه گذشته، شاخص کل اقلام قبل از تعدیل فصلی 8.5 درصد افزایش یافته است. گزارش تورم می افزاید:

شاخص بنزین در تیرماه 7.7 درصد کاهش یافت و افزایش شاخص غذا و مسکن را جبران کرد و در نتیجه شاخص کل اقلام در طول ماه بدون تغییر ماند.

گرگ مک براید، تحلیلگر مالی ارشد بانکرت، به الکساندرا سمنووا، خبرنگار یاهو فاینانس گفت که کاهش قیمت بنزین برای اقتصاد خوب است، اما فشارهای تورمی را برطرف نمی کند. مک براید گفت: “کاهش قیمت بنزین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، اما این مشکل تورم را حل نمی کند.” «مصرف‌کنندگان در پمپ بنزین استراحت می‌کنند، اما نه در فروشگاه مواد غذایی». علاوه بر این، بسیاری از مردم با نحوه محاسبه CPI توسط اداره آمار کار مشکل دارند.

مدیر عامل Truflation می گوید تورم واقعی امروز در 9.6 درصد است، نویسنده Schiffgold ادعا می کند که فرمول دولتی اعداد واقعی تورم را کمتر اعلام می کند.

داده های نمودارهای تورم جایگزین shadowstats.com نشان می دهد که تورم بسیار بالاتر از اعداد گزارش شده توسط دولت ایالات متحده است. استفان روست، مدیر عامل تروفلاسیون، می گوید که ارقام تورم کشور دقیق نیست و او معتقد است که تورم واقعی امروز 9.6 درصد است.

گزارش CPI ژوئیه سرد شدن تورم ایالات متحده را نشان می دهد - منتقدان می گویند
نمودار تورم جایگزین (CPI) Shadowstats.com در 10 آگوست 2022.

شاخص Truflation این شرکت نشان می دهد که در زمان نگارش این مقاله، این نرخ 9.61 درصد است که هنوز نسبت به 10.5 درصدی که شاخص Truflation در ماه ژوئیه ثبت کرده بود، کاهش دارد. علاوه بر این، این شاخص همچنان نسبت به اوج سالانه 11.4 درصدی که در ماه مارس ثبت شده بود، کاهش یافته است.

گزارش CPI ژوئیه سرد شدن تورم ایالات متحده را نشان می دهد - منتقدان می گویند
شاخص ترافلاسیون در 10 آگوست 2022.

«اول، گذرا بود. بعد، قابل مدیریت بود. در حال حاضر، این مشکلی است که ایالات متحده در تلاش است تا با یک قانون کاملاً جدید مقابله کند، زیرا تورم همچنان به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته ادامه می دهد. «آخرین داده‌های منتشر شده امروز، با کاهش رشد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) به 8.5 درصد در سال منتهی به جولای، تا حد زیادی به دلیل کاهش قیمت سوخت، تسکین می‌دهد. با این حال، قابل‌توجه است که قیمت‌های ماه به ماه ثابت باقی ماندند، زیرا افزایش هزینه‌های اجاره و غذا – که بیشترین تأثیر را بر شهروندان فقیرتر دارد – کاهش قیمت‌ها را در پمپ جبران کرد. رست ادامه داد:

این به این معنی است که آمریکایی‌ها همچنان در تلاش هستند تا بتوانند هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند، زیرا ارزش پول‌هایشان را بیش از 8 درصد در سال کاهش می‌دهند. با این حال، هر چقدر هم که همه اینها بد به نظر می رسد، تصویر واقعی تورم با آنچه در بالا ذکر شد متفاوت است. امروز، شاخص تروفلیشن نشان می دهد که تورم ایالات متحده روی 9.6 درصد است. این نسبت از 10.5 درصد در ژوئیه و اوج سالانه 11.4 درصد در ماه مارس کاهش یافته است که نشان دهنده همان روند نزولی است که ارقام اداره آمار کار (BLS) نشان می دهد. با این حال، بیش از 100 واحد پایه بالاتر از این ارقام رسمی باقی مانده است.

مایکل ماهاری، از Schiffgold.com، روز چهارشنبه گفت که آخرین داده‌های CPI بهترین نبوده و فرمول دولتی که برای محاسبه اعداد استفاده می‌شود، کمتر گفته شده است. ماهاری و اقتصاددانان وبلاگ پیتر شیف معتقدند که CPI بسیار بالاتر است. ماهاری تاکید کرد: «این همه خبر خوبی نبود. «قیمت مواد غذایی به افزایش سرسام آور ادامه داد و نسبت به ژوئن 1.1 درصد افزایش یافت. اجاره ها نیز افزایش یافت.»

و همانطور که هر بار که در مورد CPI صحبت می کنم اشاره می کنم، حتی بدتر از آن چیزی است که این اعداد نشان می دهند. این CPI از یک فرمول دولتی استفاده می‌کند که افزایش واقعی قیمت‌ها را کمتر نشان می‌دهد.» بر اساس فرمول CPI استفاده شده در دهه 1970، CPI در محدوده 17٪ باقی می ماند – یک عدد از نظر تاریخی بالا.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، داده های CPI را نیز مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد که قوانین جدید و تولید نیمه هادی های مستقر در آمریکا، فعالیت اقتصادی این کشور را تقویت می کند. بایدن: «سال گذشته، یک سوم تورم اصلی به دلیل قیمت بالای خودروها به دلیل کمبود نیمه هادی ها بود. گفت در روز چهارشنبه «با تراشه‌ها و قانون علم که تلاش‌های ما را برای ساختن نیمه‌رساناها در خانه افزایش می‌دهد، آمریکا دوباره پیشتاز است.»

برچسب ها در این داستان

تحلیلگر، Bankrate، بیت کوین (BTC)، اداره آمار کار، تورم اصلی، CPI، گزارش CPI، قیمت های رمزنگاری، داده ها، DOW، اقتصاد، Economist، سهام، CPI جعلی، داده های جعلی، قیمت طلا، گرگ مک براید، تورم، تورم رد هات، جو بایدن، بیانیه جو بایدن، مایکل ماهاری، پیتر شیف، schiffgold.com، استفان راست، شاخص های سهام، سهام، فدرال رزرو، تروفلاسیون، شاخص تروفلاسیون، تورم ایالات متحده، افزایش تورم ایالات متحده

نظر شما در مورد داده های CPI در ماه جولای چیست؟ نظر شما در مورد منتقدان و آمارهایی که می گویند تورم واقعی در ایالات متحده بسیار بالاتر از آنچه گزارش می شود چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.