گزارش کوکاکولا نشان می دهد که مصرف کنندگان قیمت های بالاتری را می بلعند

[ad_1] مصرف کنندگان آماده هستند برای محصولات ضروری بیشتر بپردازند امروز، کوکاکولا گزارش سه ماهه سوم خود را منتشر کرد که روند جالبی را نشان می‌دهد – شرکت‌های مصرف‌کننده پیشرو علیرغم نگرانی‌های رکود، قدرت قیمت‌گذاری قوی خود را حفظ می‌کنند. کوکاکولا گزارش داد که درآمد خالص آن با 10 درصد رشد به 11.1 میلیارد دلار

کد خبر : 272234
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۱۳
گزارش کوکاکولا نشان می دهد که مصرف کنندگان قیمت های بالاتری را می بلعند

[ad_1]

مصرف کنندگان آماده هستند برای محصولات ضروری بیشتر بپردازند

امروز، کوکاکولا گزارش سه ماهه سوم خود را منتشر کرد که روند جالبی را نشان می‌دهد – شرکت‌های مصرف‌کننده پیشرو علیرغم نگرانی‌های رکود، قدرت قیمت‌گذاری قوی خود را حفظ می‌کنند.

کوکاکولا گزارش داد که درآمد خالص آن با 10 درصد رشد به 11.1 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که EPS تعدیل شده آن با رشد 7 درصدی به 0.69 دلار رسیده است. این شرکت توانست قیمت محصولات خود را افزایش دهد و تورم هزینه را جبران کند. لازم به ذکر است که کوکاکولا علیرغم باد مخالف قوی ارز به دلیل دلار قوی، توانست برآوردهای تحلیلگران را شکست دهد.

کوکاکولا خاطرنشان کرد که زمانی که درآمدهای سه ماهه چهارم را گزارش می کند، راهنمای کامل سال 2023 را ارائه خواهد کرد. این شرکت خاطرنشان کرد که “توسط حرکت اصلی زیربنای آن تشویق شده است و از قابلیت های خود برای حفظ رشد خط بالا در میان پس زمینه تورمی مداوم استفاده خواهد کرد.”

گزارش کوکاکولا در روزی منتشر شد که معامله گران فرصتی را داشتند تا نگاهی به گزارش اعتماد مصرف کننده CB بیندازند که نشان می داد میزان اطمینان مصرف کننده از 107.8 در سپتامبر به 102.5 در اکتبر کاهش یافته است.

سهام دفاعی مصرف کننده در جلسات معاملات اخیر از حمایت قوی برخوردار شدند

در حالی که گزارش ناامیدکننده اعتماد مصرف‌کننده CB خطرات رکود را برجسته می‌کند، این خطرات برای کوکاکولا محقق نشده است. با قضاوت بر اساس اقدام اخیر بازار، برخی از معامله گران مایلند شرط بندی کنند که اگر بازار دوباره به سمت پایین حرکت کند، سهام دفاعی مصرف کننده به عنوان دارایی امن عمل خواهد کرد.

سهام‌هایی مانند Walmart، PepsiCo، Costco، Dollar General، Hershey، Constellation Brands و نام‌های مشابه در معاملات اخیر از حمایت قوی برخوردار بوده‌اند.

گزارش سه ماهه سوم کوکاکولا نشان می دهد که این حرکت موجه بوده است. شرکت های مصرف کننده پیشرو از قدرت قیمت گذاری کافی برای جبران تورم هزینه برخوردار هستند. در حالی که دلار قوی برای شرکت های چند ملیتی مانند کوکاکولا یا پپسی یک مشکل جدی ایجاد می کند، این مشکل قابل کنترل به نظر می رسد.

سهام دفاعی مصرف‌کننده احتمالاً در این هفته در کانون توجه باقی خواهند ماند زیرا معامله‌گران نگاهی به گزارش‌های درآمد شخصی و هزینه‌های شخصی خواهند انداخت که در روز جمعه منتشر می‌شود.

انتظار می رود درآمد شخصی در ماه سپتامبر 0.3 درصد رشد ماهانه داشته باشد، در حالی که پیش بینی می شود هزینه های شخصی 0.4 درصد افزایش یابد. این گزارش‌ها ممکن است تأثیر مهمی بر پویایی سهام دفاعی مصرف‌کننده داشته باشد.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.