گزارش وزارت خزانه داری ایالات متحده در مورد تهدید Defi برای امنیت ملی هشدار می دهد، نویسندگان نتیجه می گیرند که فیات در امور مالی غیرقانونی بیش از رمزنگاری استفاده می شود – Defi Bitcoin News

[ad_1] وزارت خزانه داری ایالات متحده گزارشی 42 صفحه ای را منتشر کرده است که خطرات مالی غیرمتمرکز (defi) را ارزیابی می کند. این گزارش بیان می‌کند که دشمنان خاص دولت‌های ملت، مجرمان سایبری، مهاجمان باج‌افزار، سارقان و کلاهبرداران از defi برای «انتقال و شستشوی درآمدهای غیرقانونی خود» استفاده می‌کنند. گزارش وزارت خزانه‌داری هشدار می‌دهد

کد خبر : 343818
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
گزارش وزارت خزانه داری ایالات متحده در مورد تهدید Defi برای امنیت ملی هشدار می دهد، نویسندگان نتیجه می گیرند که فیات در امور مالی غیرقانونی بیش از رمزنگاری استفاده می شود – Defi Bitcoin News

[ad_1]

وزارت خزانه داری ایالات متحده گزارشی 42 صفحه ای را منتشر کرده است که خطرات مالی غیرمتمرکز (defi) را ارزیابی می کند. این گزارش بیان می‌کند که دشمنان خاص دولت‌های ملت، مجرمان سایبری، مهاجمان باج‌افزار، سارقان و کلاهبرداران از defi برای «انتقال و شستشوی درآمدهای غیرقانونی خود» استفاده می‌کنند. گزارش وزارت خزانه‌داری هشدار می‌دهد که بی‌ثباتی می‌تواند امنیت ملی را تهدید کند و از سیاست‌گذاران می‌خواهد که نظارت را افزایش دهند.

گزارش خزانه داری ایالات متحده ریسک های مرتبط با امور مالی غیرمتمرکز را ارزیابی می کند

وزارت خزانه داری ایالات متحده گزارشی را در 6 آوریل 2023 منتشر کرد که خطرات احتمالی نارضایتی را ارزیابی می کند. وزارت خزانه داری و دارایی ملی گفت: «ارزیابی ریسک به بررسی نحوه سوء استفاده بازیگران غیرقانونی از خدمات و آسیب پذیری های منحصر به فرد خدمات ردیابی می پردازد تا از تلاش ها برای شناسایی و رفع شکاف های بالقوه در رژیم های نظارتی، نظارتی و اجرایی AML/CFT ایالات متحده استفاده کنند. . این گزارش توسط مقامات وزارت خزانه داری از جمله برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری در امور تروریسم و ​​اطلاعات مالی نوشته شده است.

این گزارش می‌افزاید: «سرویس‌های Defi در حال حاضر اغلب کنترل‌های AML/CFT یا فرآیندهای دیگر را برای شناسایی مشتریان پیاده‌سازی نمی‌کنند، و اجازه می‌دهند که درآمدها به صورت آنی و به‌صورت مستعار، با استفاده از رشته‌های طولانی از نویسه‌های الفبایی عددی به جای نام‌ها یا سایر اطلاعات شناسایی شخصی صورت گیرد.» . همچنین تصدیق می‌کند که برخی از شرکت‌ها کنترل‌های AML/CFT را ارائه می‌کنند و شرکت‌های نظارت زنجیره‌ای وجود دارند. با این حال، نلسون و نویسندگان گزارش معتقدند که این کنترل‌ها و شیوه‌های نظارتی «به تنهایی آسیب‌پذیری‌های شناسایی‌شده را برطرف نمی‌کنند».

گزارش Defi همچنین در مورد اینکه چگونه خزانه داری قصد دارد سیاست های نظارتی و نظارتی فدرال را تقویت کند، بحث می کند. نویسندگان تأکید می‌کنند که «ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی متمرکز (VASP) و راه‌حل‌های صنعتی می‌توانند تا حدی برخی از این آسیب‌پذیری‌ها را کاهش دهند.» وزارت خزانه داری اعلام کرد که مقرراتی که امور مالی سنتی را پوشش می دهد باید در امور مالی غیرمتمرکز نیز اعمال شود و تنظیم کننده ها باید شکاف های خاصی را که مجرمان سایبری، پولشویی و کلاهبرداران در حال حاضر از آنها سوء استفاده می کنند، ببندند. جالب توجه است که علیرغم طول 42 صفحه گزارش، نویسندگان گزارش خزانه داری با بیان این که تامین مالی غیرقانونی “بخش کوچکی از اکوسیستم کلی دارایی مجازی باقی می ماند” نتیجه گیری می کنند.

در صفحه 36 گزارش، که نتیجه‌گیری، اقدامات توصیه‌شده و سؤالات مطرح شده را پوشش می‌دهد، محققان تأکید می‌کنند که اکثر دشمنان دولت‌های ملت و مجرمان سایبری معمولاً از دارایی‌های رمزنگاری یا ردی برای تأمین مالی غیرقانونی استفاده نمی‌کنند. نویسندگان گزارش نتیجه می‌گیرند: «به‌علاوه، پولشویی، تأمین مالی اشاعه و تأمین مالی تروریسم معمولاً با استفاده از ارزهای فیات یا سایر دارایی‌های سنتی به جای دارایی‌های مجازی رخ می‌دهد».

برچسب ها در این داستان

کاراکترهای الفبای عددی، AML/CFT، نتیجه‌گیری، ارزهای دیجیتال، مجرمان سایبری، امور مالی غیرمتمرکز، دی‌فای، نظارت فدرال، ارز فیات، اطلاعات مالی، شکاف‌ها، تامین مالی غیرقانونی، درآمدهای غیرقانونی، راه‌حل‌های صنعتی، لایه‌بندی، پولشویی، دشمنان دولت-ملت، امنیت ملی ، نظارت زنجیره ای، نظارت، شناسایی شخصی اطلاعات، سیاست گذاران، تامین مالی اشاعه، مهاجمان باج افزار، اقدامات توصیه شده، مقررات، گزارش، خطرات، کلاهبرداران، تامین مالی تروریسم، سارقان، امور مالی سنتی، خزانه داری ایالات متحده، VASP ها، دارایی های مجازی، آسیب پذیری ها

نظر شما در مورد گزارش خزانه داری ایالات متحده که خطرات احتمالی مرتبط با دفی را ارزیابی می کند چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.