گزارش هیئت مشورتی وزیران به عنوان بخشی از تلاش برای حذف نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک در تیم دفاع منتشر شد.

[ad_1] 25 آوریل 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا هیئت مشاوران وزیر در دسامبر 2020 با دستوری روشن برای جستجوی سیاست‌ها، فرآیندها و شیوه‌هایی که نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک را در وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) امکان‌پذیر می‌سازد، ایجاد شد و توصیه‌هایی در مورد نحوه انجام آنها

کد خبر : 198276
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
گزارش هیئت مشورتی وزیران به عنوان بخشی از تلاش برای حذف نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک در تیم دفاع منتشر شد.

[ad_1]

25 آوریل 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

هیئت مشاوران وزیر در دسامبر 2020 با دستوری روشن برای جستجوی سیاست‌ها، فرآیندها و شیوه‌هایی که نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک را در وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) امکان‌پذیر می‌سازد، ایجاد شد و توصیه‌هایی در مورد نحوه انجام آنها را از موسسه ما حذف کنید. کار آنها بر ضد نژادپرستی بومی و ضد سیاه پوست، تعصب LGBTQ2+، تعصب جنسیتی، برتری سفیدپوستان، یهودی ستیزی، اسلام هراسی، و تبعیض علیه افراد دارای معلولیت متمرکز شده است.

امروز آنیتا آناند وزیر دفاع ملی گزارش نهایی را منتشر کرد و در مورد اقدامات بعدی صحبت کرد. چهار عضو هیئت مشاوره، MGen Ed Fitch، OMM، MSM، CD (بازنشسته) به وزیر ملحق شدند. گروهبان آرونهیا:ننس درک مونتور (بازنشسته)؛ Maj Sandra Perron، CD، HLCol از هنگ هال (بازنشسته)؛ و Capt Door L. Gibson، MMM، CD (بازنشسته)، و همچنین ژنرال Wayne Eyre، رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح کانادا، و Bill Matthews، معاون وزیر وزارت دفاع ملی.

این گزارش توصیه هایی را برای تغییر در سیزده حوزه ای که سازمان را در بر می گیرد ارائه می دهد – از بهبود آموزش و آگاهی از آشتی، ارتقاء تاریخچه پرسنل خدمات سیاه پوست، بهبود تلاش های استخدام در جوامع چندفرهنگی، و استفاده از داده ها برای اندازه گیری پیشرفت.

این هیئت از رهبران تیم دفاع می‌خواهد که این توصیه‌ها را با قاطعیت و فوریت در نظر بگیرند و از آن به عنوان راهنمای کار فعلی و آینده برای حذف نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال استفاده کنند.

به عنوان بخشی از این تلاش، تیم دفاعی یک گروه کاری مقطعی ایجاد خواهد کرد که شامل شاخه‌هایی از سراسر سازمان و گروه‌های مشاوره دفاعی (DAGs) و شبکه‌ها برای رسیدگی به توصیه‌های گزارش، از جمله با توسعه چارچوب اجرایی و اقدام خواهد بود. طرح. این کار با استراتژی گسترده تر تغییر فرهنگ که در حال حاضر توسط رئیس، رفتار حرفه ای و فرهنگ در حال توسعه است، هماهنگ می شود. مقامات DND و CAF در طول به روز رسانی منظم خود به کانادایی ها در مورد اقداماتی که تیم دفاع در مورد تغییر فرهنگ انجام می دهد، پیشرفت را به روز می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.