گزارش ها نشان می دهد USDT در ونزوئلا برای تسهیل تسویه حساب ها و جلوگیری از تحریم ها استفاده می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] برخی از شرکت ها در ونزوئلا از تتر استیبل کوین به عنوان راهی برای دور زدن تحریم ها و تسویه پرداخت ها با مشتریان و ارائه دهندگان خارجی استفاده می کنند. گزارش‌های محلی نشان می‌دهند که، در حالی که محبوب‌ترین مورد استفاده برای استیبل کوین، خرید آن برای اهداف محافظت از کاهش ارزش است،

کد خبر : 326111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
گزارش ها نشان می دهد USDT در ونزوئلا برای تسهیل تسویه حساب ها و جلوگیری از تحریم ها استفاده می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

برخی از شرکت ها در ونزوئلا از تتر استیبل کوین به عنوان راهی برای دور زدن تحریم ها و تسویه پرداخت ها با مشتریان و ارائه دهندگان خارجی استفاده می کنند. گزارش‌های محلی نشان می‌دهند که، در حالی که محبوب‌ترین مورد استفاده برای استیبل کوین، خرید آن برای اهداف محافظت از کاهش ارزش است، تعداد انگشت شماری از شرکت‌ها نیز از این طریق از آن استفاده می‌کنند.

طبق گزارش ها، شرکت ها از USDT برای جلوگیری از آسیب دیدن تحریم ها در ونزوئلا استفاده می کنند

در حالی که طبق Chainalysis استفاده از استیبل کوین‌های وابسته به دلار، مانند USDT تتر، در کشورهایی مانند ونزوئلا عمدتاً با تورم و کاهش ارزش مرتبط است، دومین مورد استفاده نیز اخیراً کشف شده است. گزارش‌های تحلیل‌گران داخلی حاکی از آن است که تعداد انگشت شماری از شرکت‌ها از USDT به عنوان روش پرداخت برای مشتریان و ارائه‌دهندگان خارجی استفاده می‌کنند که به دلیل خطر تحریم‌ها از استفاده از روش‌های سنتی پرداخت هراس دارند.

به گفته خوان بلانکو، مدیر مشاوران شرکت مشاوره محلی Bitdata، بسیاری از شرکت‌های ناشناس در حال تسویه مبادلات تجاری با استفاده از USDT هستند که بخشی از این جریان نقدی از شرکت‌های مستقر در آسیا و روسیه است. بلانکو عنوان کرد:

چیزهایی هستند که در ونزوئلا با ارزش زیادی تولید می شوند که با USDT معامله می شوند. مقدار کمی که صادر می شود، به دلیل موضوع محاصره، از طریق مکانیسم آزاد و مستقلی که بلاک چین ارائه می کند، برای پرداخت کالاها و خدمات از کشور خارج می شود.

لوئیس گونزالس، مدیر Cashea، یک مرکز تامین مالی محلی، اظهار داشت که تحریم‌ها بر شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ونزوئلا تأثیر می‌گذارند، حتی زمانی که اینها در محدوده خود در نظر گرفته نشده باشند. گونزالس توضیح داد:

با تحریم ها ما را که کاری به مسائل سیاسی نداریم محدود می کنند. دسترسی به نقل و انتقالات بین المللی، ارز، وسایل پرداخت و تامین کنندگان محدود است. بدیهی است که بیشتر پرداخت ها در خارج از کشور و به صورت ارزی انجام می شود. تنها جایگزینی که ما داشته ایم استفاده از USDT است.

کریپتو برای نفت

به گزارش بلومبرگ، گزارش‌های مربوط به اجرای احتمالی ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌ها در ونزوئلا مربوط به سال ۲۰۱۹ است، زمانی که بانک مرکزی این کشور در حال مطالعه برای استفاده از اتر و بیت‌کوین برای پرداخت به ارائه‌دهندگان PDVSA، شرکت نفت دولتی بود.

اخیراً، در ماه اکتبر، وزارت دادگستری پنج شهروند روس و دو دلال نفت را متهم کرد که از USDT به عنوان بخشی از طرحی برای خرید تجهیزات برای ارتش روسیه و فروش نفت ونزوئلا استفاده می کردند. در کیفرخواست ادعا شده است که حداقل یک فروش 500000 میلیون بشکه ای نفت خام ممکن است با استفاده از USDT تسویه شده باشد.

برچسب ها در این داستان

bitdata، Blockade، cashea، بانک مرکزی ونزوئلا، ارز دیجیتال، وزارت دادگستری، Juan Blanco، luis gonzales، Payments، pdvsa، Sanctions، Tether، USDT، ونزوئلا

نظر شما در مورد استفاده ای که شرکت های ونزوئلا برای USDT پیدا کرده اند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.