گزارش ها می گویند FTX به مشتریان هشدار می دهد که با شبکه آزتک تعامل نکنند، مدیر عامل شرکت Sam Bankman-Fried پاسخ می دهد – حریم خصوصی Bitcoin News

[ad_1] بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، تعدادی از کاربران شکایت کرده‌اند که FTX تراکنشی را که با فناوری حریم خصوصی zkmoney شبکه آزتک مرتبط است، مسدود کرده است. پس از این اتهامات، مدیر عامل FTX، سام بانکمن-فرید، توضیح داد که تراکنش‌ها از نظر انطباق با AML نظارت می‌شوند، اما “به

کد خبر : 244562
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
گزارش ها می گویند FTX به مشتریان هشدار می دهد که با شبکه آزتک تعامل نکنند، مدیر عامل شرکت Sam Bankman-Fried پاسخ می دهد – حریم خصوصی Bitcoin News

[ad_1]

بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، تعدادی از کاربران شکایت کرده‌اند که FTX تراکنشی را که با فناوری حریم خصوصی zkmoney شبکه آزتک مرتبط است، مسدود کرده است. پس از این اتهامات، مدیر عامل FTX، سام بانکمن-فرید، توضیح داد که تراکنش‌ها از نظر انطباق با AML نظارت می‌شوند، اما “به این معنی نیست که هیچ حسابی مسدود شده است.”

روزنامه‌نگار وو بلاک چین می‌گوید حساب کاربری FTX پس از تراکنش کاربر با افزایش حریم خصوصی شبکه آزتک ZK-Rollups مسدود شده است.

در 18 آگوست، روزنامه‌نگار مستقر در چین، کالین وو ‘بلاک چین’، توییتی منتشر کرد که در آن می‌گوید کاربری که با فناوری zkmoney شبکه آزتک تراکنش می‌کرد، حساب کاربری خود را مسدود کرد. شبکه آزتک یک شبکه حریم خصوصی و مقیاس‌پذیر است و مشابه Optimism و Arbitrum از ZK-rollup استفاده می‌کند، اما فناوری zkmoney شبکه آزتک حریم خصوصی را افزایش می‌دهد. فناوری آزتک از یک طرح zk-SNARK به نام “Plonk” استفاده می کند که یک مکانیسم اثبات دانش صفر همه منظوره است.

بنابراین در حالی که میانگین کارمزد شبکه اتریوم 0.0014 اتر یا 2.29 دلار با استفاده از نرخ ارز امروزی ETH است، ارسال اتر از طریق شبکه آزتک تنها 0.40 دلار برای هر انتقال هزینه خواهد داشت. «اخیراً، FTX حساب کاربری را مسدود کرد که به آن سکه می فرستاد [Aztec Network’s] zkmoney، وو بلاک چین توییت کرد پنجشنبه. “طبق FTX، Aztec Connect – Aztec Network / zk money به عنوان یک سرویس اختلاط شناسایی شده است که یک فعالیت پرخطر است که توسط FTX ممنوع شده است.”

روزنامه نگار اضافه:

FTX گفت که ابزارهای نظارت بر تراکنش های شخص ثالث پیشرو در صنعت اطمینان می دهند که کاربران با آدرس های پرخطر ارتباط برقرار نمی کنند، توصیه می شود در آینده از سرویس میکس استفاده نکنید، در غیر این صورت ممکن است حساب FTX را به خطر بیندازد.

پاسخ سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX، شبکه آزتک اصرار دارد که “حریم خصوصی قانونی است”

پس از این توییت، سام بانکمن-فرید، مدیر عامل FTX پاسخ داد به بیانیه وو بلاک چین و توضیح داد که در حالی که FTX تراکنش ها را نظارت می کند، به این معنی نیست که صرافی هیچ حسابی را مسدود کرده است. بنکمن-فرید گفت: «برای روشن شدن، این در حال آشفتگی است. ما دائماً تراکنش‌ها را برای انطباق با AML رصد می‌کنیم و بررسی‌های لازم را روی برخی تراکنش‌ها انجام می‌دهیم، اما این بدان معنا نیست که هیچ حسابی مسدود شده است.» علاوه بر این، صفحه رسمی شبکه آزتک در توییتر توییت کرد در مورد موضوع

این تیم گفت: “ما از گزارش هایی آگاه هستیم که FTX به کاربران هشدار می دهد که با آزتک تعامل نکنند.” گفت. در نتیجه، ما می‌خواهیم بر چارچوب کاهش ریسک فعلی و جاری خود تأکید کنیم: 1) عوامل بازدارنده عملی را اجرا کنیم 2) اثربخشی آنها را اندازه‌گیری کنیم – حریم خصوصی مشروع است. شبکه آزتک ادامه داد:

ما می خواهیم با تکرار ماموریت خود شروع کنیم – توانمندسازی افراد با حفظ حریم خصوصی در زنجیره. اعتقاد ما این است که حریم خصوصی پیشروی اساسی برای – اختیار، امنیت، [and] خلاقیت – به عبارت دیگر، عادی بودن. در نتیجه، رویکرد ما همیشه یک بازدارندگی عملی بوده است: حصول اطمینان از دسترسی کاربران به حریم خصوصی زنجیره‌ای و در عین حال جلوگیری از پولشویی و فعالیت‌های غیرقانونی.

اخبار شبکه آزتک در پی شکایات مداوم در مورد ممنوعیت تورنادو کش توسط دولت ایالات متحده است. علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهند که پلتفرم صرافی غیرمتمرکز (dex) Uniswap با استفاده از فناوری TRM Labs، 253 آدرس مبتنی بر اتریوم را از قسمت جلویی مسدود کرده است. علاوه بر این، 12 روز پیش، توسعه دهنده نرم افزار Banteg گزارش شده است کنسرسیوم مرکز 75000 USDC مرتبط با استخر نقد Tornado را در لیست سیاه قرار داد.

برچسب ها در این داستان

AML، Aztec Privacy، Aztec Scaling، aztec.network، Colin ‘Wu’ Blockchain، Compliance، Crypto-privacy، یخ زده، ftx، حساب FTX، مدیر عامل FTX، تبادل FTX، فعالیت غیرقانونی، Plonk، حریم خصوصی، رمزارز حریم خصوصی، Sam Bankman- تراکنش فرید، شخص ثالث، بلاک چین وو، جمع آوری ZK، فناوری zkmoney

نظر شما در مورد گزارش‌هایی که ادعا می‌کنند FTX حساب شخصی را که از شبکه آزتک استفاده می‌کرده مسدود کرده است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.