گزارش ها حاکی از آن است که کارولین الیسون با فدرال رزرو کار می کند و از بنیانگذار FTX Bankman-Fried استفاده می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از دستگیری رئیس سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF)، تماشاگران همچنان به این فکر می کنند که کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ کجاست و آیا او SBF را روشن کرده است یا خیر. چند گزارش حاکی از آن است که الیسون “احتمالاً با فدرال رزرو کار می کند” و احتمالاً دلیلی است

کد خبر : 293923
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
گزارش ها حاکی از آن است که کارولین الیسون با فدرال رزرو کار می کند و از بنیانگذار FTX Bankman-Fried استفاده می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از دستگیری رئیس سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF)، تماشاگران همچنان به این فکر می کنند که کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ کجاست و آیا او SBF را روشن کرده است یا خیر. چند گزارش حاکی از آن است که الیسون “احتمالاً با فدرال رزرو کار می کند” و احتمالاً دلیلی است که الیسون در کافه Ground Support در سوهو دیده شده است.

آیا کارولین رت در SBF بود؟ از زمانی که FTX سقوط کرد، هیچکس صدایی از مدیر مرموز سابق آلامدا نشنیده است.

تعداد زیادی از حامیان کریپتو و رسانه ها متعجب بوده اند که کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research در حال حاضر در کجا قرار دارد. پس از اینکه FTX برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 درخواست داد، سام بنکمن-فرید (SBF) در یک تور رسانه ای با افرادی مانند رویداد Dealbook نیویورک تایمز و حضورش در صبح بخیر آمریکا شرکت کرد. سپس بیش از یک ماه پس از سقوط FTX، SBF در باهاما دستگیر شد و توسط هیئت منصفه فدرال در منهتن متهم به کلاهبرداری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) مورد شکایت قرار گرفت. .

کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ، از زمان سقوط FTX حتی یک کلمه حرف نزده است. بسیاری بر این باورند که الیسون ممکن است از بنیانگذار FTX سام بنکمن-فرید غافل شده باشد. طبق گزارش ها، الیسون و بنکمن-فرید رابطه عاشقانه ای داشتند.

در ضمن، هیچ خبری از الیسون نبود. روز چهارشنبه به مردم اطلاع داده شد که رایان سلامه، مدیرعامل FTX، در 9 نوامبر، دو روز قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، SBF را فعال کرده است. بر اساس گزارش، سلامه به مقامات باهامایی گفت که SBF وجوه مشتریان را به شرکت Alameda Research ارسال کرده است. تنها چیزی که مردم در مورد الیسون می‌دانند این است که ظاهراً او اکنون توسط استفانی آواکیان، رئیس سابق بخش اجرای SEC و تیم حقوقی از Wilmerhale نمایندگی می‌کند. از زمان دستگیری SBF، چند گزارش حاکی از آن است که الیسون SBF را نیز دزدیده است.

به عنوان مثال، بن فویرهرد و بروس گلدینگ، نویسندگان نیویورک پست، مقاله ای را در 14 دسامبر منتشر کردند که می گوید: «کارولین الیسون احتمالاً با فدرال رزرو علیه سام بنکمن-فرید کار می کند». نیویورک پست جزئیات می دهد که کارشناسان می گویند “زندان جهنمی باهاما” ممکن است SBF را وادار کند که مبارزه استرداد خود را کنار بگذارد. این گزارش جزئیات زندانی را که SBF در آن زندگی می‌کند، کثیف و «آلوده از حشره‌کش» است و گفته می‌شود که خانواده SBF سعی کرده‌اند غذاهای گیاهی برای او تهیه کنند. در رابطه با الیسون، پست با هاوارد فیشر، وکیل سابق SEC صحبت کرد که گفت الیسون انگیزه زیادی برای همکاری با مجریان قانون دارد.

فیشر به پست گفت: «او یکی از بزرگترین انگیزه‌ها برای همکاری خواهد بود، زیرا به نظر می‌رسید که در تلاش برای تبرئه خود، بانکمن-فرید سعی کند او را انگشت بگذارد.» فیشر افزود: «سرعت صدور کیفرخواست و گستردگی اتهامات» به این معناست که «فردی نسبتاً ارشد با مقامات فدرال در ازای اغماض برای سوء رفتار احتمالی خود همکاری می‌کند». وکیل سابق SEC ادامه داد:

این امکان وجود دارد که تور تبلیغاتی بانکمن-فرید، که در آن او مکرراً آگاهی یا مسئولیت آن را در مورد سوءاستفاده یا سرقت دارایی های مشتریان رد کرده است، افسران ارشد را به ترس از اینکه او به طور خاص آنها را مقصر بداند، برانگیخت.

دادستان SDNY از مدیران ارشد FTX و Alameda می‌خواهد جلو بیایند – همسایه الیسون کارولین را “از روز شکرگزاری” ندیده است

نیویورک پست تنها نشریه ای نیست که فرض می کند الیسون ممکن است به SBF امتیاز داده باشد. Gawker.com می نویسد که “به طور گسترده اعتقاد بر این است که او با مجریان قانون آمریکایی در پرونده آنها علیه بانکمن-فرید همکاری می کند.” این نشریه دو گزارش در مورد این موضوع منتشر کرد و در پستی به نام “آیا کارولین الیسون اسنیچ کرد؟” نویسنده توضیح می‌دهد که الیسون می‌تواند شخصاً «دختر به دختران» را با مراجعه به ایمیل راهنمایی نشریه، به «گاوکر» ببرد.

علاوه بر این، دامیان ویلیامز، وکیل دفتر دادستانی ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) اشاره کرد که شخصی در اظهارات خود در مطبوعات مطرح شده است. ویلیامز تاکید کرد: “به هر کسی که در عمل اشتباه در FTX یا Alameda Research شرکت کرده است و هنوز ارائه نشده است، من قویاً شما را تشویق می کنم که قبل از آمدن ما به دیدن ما بیایید.” ویلیامز همچنین فاش کرد که تا کنون “آزادی ندارد بگوید چه کسی وارد شده است”.

به اصطلاح الیسون ریاضیدان که مشکلش صفر بود صحبت کردن در مورد “مصرف منظم آمفتامین” او در رسانه های اجتماعی، از آن زمان همچنان سکوت کرده است آخرین توییت های او. خبرنگاران پست همچنین از خانه پدر و مادر الیسون دیدن کردند و آن دو گفتند که آنها برای گفتگو با مطبوعات “بیش از حد مشغول” هستند. سارا فیشر الیسون و همسرش گلن الیسون، هر دو از اقتصاددانان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) هستند. “من ندیده ام [Caroline] یکی از همسایگان خانواده الیسون به نیویورک پست گفت. اگر الیسون با مجریان قانون آمریکایی کار می کند، ممکن است به او اجازه داده شود در طول تعطیلات با والدینش ملاقات کند.

برچسب ها در این داستان

وکیل دامیان ویلیامز، بن فویرهرد، بروس گلدینگ، کارولین الیسون، CFTC، وکیل سابق SEC هوارد فیشر، کلاهبرداری، تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، گری وانگ، گاوکر، گلن الیسون، هاوارد فیشر، نیویورک پست، رایان سلامه، سام بانکمن-فرید، سارا فیشر الیسون، sbf، دفتر دادستانی SDNY، SEC، استفانی آواکیان

نظر شما در مورد گزارش هایی که نشان می دهد کارولین الیسون ممکن است SBF را فعال کرده باشد چیست؟ فکر می کنید چرا مدیر عامل سابق آلامدا همچنان به سکوت خود ادامه داده است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.