گزارش نهایی هیئت مشورتی وزیر در مورد نژادپرستی و تبعیض سیستمیک

[ad_1] 25 آوریل 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا هیئت مشاوران وزیر در دسامبر 2020 با یک مأموریت روشن برای جستجوی سیاست‌ها، فرآیندها و شیوه‌هایی که نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک را در وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) امکان‌پذیر می‌سازد و برای ارائه مشاوره در مورد چگونگی ایجاد

کد خبر : 198320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
گزارش نهایی هیئت مشورتی وزیر در مورد نژادپرستی و تبعیض سیستمیک

[ad_1]

25 آوریل 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

هیئت مشاوران وزیر در دسامبر 2020 با یک مأموریت روشن برای جستجوی سیاست‌ها، فرآیندها و شیوه‌هایی که نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک را در وزارت دفاع ملی (DND) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) امکان‌پذیر می‌سازد و برای ارائه مشاوره در مورد چگونگی ایجاد شد. آنها را از موسسه ما حذف کنیم.

کار آن بر ضد نژادپرستی بومی و ضد سیاه پوست، تعصب LGBTQ2+، تعصب جنسیتی، برتری سفیدپوستان، یهودی ستیزی، اسلام هراسی و تبعیض نسبت به افراد دارای معلولیت متمرکز شده است. علاوه بر این، یک دبیرخانه ضد نژادپرستی برای حمایت از کار هیئت مشاوران وزیر ایجاد شد.

درباره پنل

وزیر دفاع ملی چهار عضو را منصوب کرد که دارای پیشینه‌ها و زمینه‌های تخصصی و دیدگاه‌های مختلف مربوط به ضد نژادپرستی، برابری، تنوع و شمول هستند. اعضای پانل، اعضای سابق بازنشسته CAF هستند. آنها هر کدام لنز هویت خود را برای اطلاع از کار و تحلیل خود آورده اند. آنها فعالانه به عنوان سازندگان جامعه درگیر در هیئت های داوطلبانه، اعضای سازمان های غیرانتفاعی، کمیته های مشاوره ملی و منطقه ای و کمک به افراد نیازمند مشارکت دارند. آنها پرشور هستند و تمایل زیادی برای پیشبرد این تلاش ها دارند.

این پنل از موارد زیر تشکیل شده است:

  • سرلشکر ES (ویرایش) Fitch، OMM، MSM، CD (Ret’d)
  • گروهبان آرونهیا: ننس درک مونتور (بازنشسته)
  • سرگرد ساندرا پرون، CD (Ret’d)، HLCol از هنگ هال
  • کاپیتان DL (در) گیبسون، MMM، سی دی (تجدید)

بیوگرافی اعضای پانل مشاوره

بررسی پنل مشاوره

از ژانویه 2021، پانل مشاوره نزدیک به 50 جلسه تعامل با سازمان های خارجی و ذینفعان داخلی دفاعی برگزار کرده است. در طول فرآیند بررسی خود، پانل مشاوره ده‌ها مورد ارسالی ناخواسته دریافت کرد و در گفتگوهای بعدی شرکت کرد، جایی که تجربیات زنده به تجزیه و تحلیل این هیئت از نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک برای اطلاع‌رسانی این گزارش کمک کرد.

این گزارش به سه بخش تقسیم شده است.

ابتدا، این گزارش تاریخچه ای را که منجر به وضعیت فعلی نژادپرستی و تبعیض در تیم دفاعی شد، خلاصه می کند و اذعان می کند که “بهبود آینده اغلب مستلزم درک گذشته است.”

دوم، این گزارش مجموعه ای از اصول چشم انداز را برای وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا بیان می کند. این اصول توصیف می کنند که یک تیم دفاعی واقعاً متنوع و عادلانه باید چگونه باشد. یک اصل اصلی، نهادی است که از نظر فرهنگ، جنسیت و قومیت شبیه کانادا است. سایر اصول عبارتند از مکان های امن برای مادران شیرده، مکان های مقدس برای افراد با هر ادیان و احترام متقابل در همه زمان ها.

سوم، این گزارش توصیه هایی را برای تغییر در سراسر سازمان ارائه می دهد – از بهبود آموزش و آگاهی از حقیقت و آشتی، به ترویج تاریخ پرسنل خدمات سیاه پوست، انتخاب کشیشان که نشان دهنده تنوع بیشتری از ادیان هستند، تا ایجاد تلاش های بهتر برای استخدام در جوامع چندفرهنگی. ، استفاده از داده ها برای اندازه گیری پیشرفت ما و موارد دیگر.

این گزارش به طور خاص 13 حوزه فرصت را شناسایی کرده است که در آنها 43 توصیه پیشنهاد شده است. 13 حوزه فرصت عبارتند از:

  1. یک فرآیند برای بررسی توصیه ها ایجاد کنید
  2. ارتقاء گروه های مشاوره دفاعی (DAG) و شبکه(ها)
  3. رابطه بین تیم دفاعی و مردم بومی را دوباره تعریف کنید
  4. به تجارب سیاه پوستان بپردازید – “تاب آوری” و “استقامت” در غیاب پیشرفت
  5. مبارزه با برتری سفیدپوستان و سایر اشکال افراط گرایی خشونت آمیز با انگیزه ایدئولوژیک (IMVE)
  6. روحانیت را دوباره تعریف کنید
  7. اطمینان از دسترسی برای افراد دارای معلولیت
  8. طراحی مجدد پلیس نظامی
  9. اعضای تراجنسیتی تیم دفاع را در آغوش بگیرید
  10. از تنوع در تیم دفاعی استفاده کنید
  11. استفاده از کمک هزینه والدین (PATA) در CAF
  12. اندازه گیری ابتکارات و پیشرفت – کارت امتیاز
  13. چارچوب کلی سلامت و تندرستی را بهبود بخشید

این توصیه‌ها بر اساس گزارش‌های خارجی و داخلی قبلی و توصیه‌هایی با تمرکز بر نژادپرستی و تبعیض است. این گزارش نیاز به اندازه گیری و نظارت منظم بر اجرای توصیه های قبلی را با هدف ارائه شواهدی مبنی بر اینکه فرهنگ در واقع در حال تغییر است، برجسته می کند.

این گزارش از کل تیم دفاع می خواهد که وارد عمل شوند. هیئت مشورتی بیان می کند که «رهبران در تیم دفاعی تخصص و دانش لازم را برای مشاوره در مورد تغییراتی که باید رخ دهد، دارند. هیئت مشورتی “از این رهبران می خواهد که به گروه ها و شبکه(های) مشاور دفاعی خود و اعضای به حاشیه رانده شده گوش دهند” و “پیشنهادات آنها را برای ساختن آینده ای بهتر با هم” بررسی کنند.

توصیه‌ها به دنبال بالا بردن صدای کسانی است که دارای تجربیات زنده هستند، مانند اعضای گروه‌ها و شبکه‌های مشاوره دفاعی، برای کمک به شناسایی موانع و راه‌حل‌ها، و توسعه اندازه‌گیری‌های مرتبط با ابتکارات برابری، تنوع و شمول. آنها به DND/CAF دستور می دهند تا اطمینان حاصل کنند که رهبران با اندازه گیری های عملکرد موثرتر پاسخگو هستند.

اقدامات موجود و مراحل بعدی

تیم دفاع اذعان می‌کند که سابقه نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک منجر به آسیب بسیاری از اعضای آن، هم برای CAF و هم برای پرسنل غیرنظامی شده است، و از مشاهدات و توصیه‌های ارائه‌شده در این گزارش به‌عنوان راهنمایی برای مسیرهای اقدام مستقیم برای تبدیل شدن به یک سازمان استقبال می‌کند. سازمانی متنوع تر، عادلانه تر و فراگیرتر.

از زمان دریافت گزارش، تیم دفاعی برای شناسایی فرصت‌های اقدام کار می‌کند، زیرا به کار خود بر روی تعدادی ابتکار عمل ادامه می‌دهد که با مشاهدات انجام شده توسط هیئت مشورتی همسو هستند.

ابتکارات موجود عبارتند از:

  • ایجاد دبیرخانه ای برای حمایت از گروه های مشاوره دفاعی با منابع دائمی برای بالا بردن صدای اعضای تیم دفاعی با تجربیات زنده.
  • تدوین برنامه درسی یادگیری بومی؛
  • راه اندازی استراتژی کل سلامت و تندرستی با سرمایه گذاری بیش از 950 میلیون دلار در برنامه های جدید و موجود سلامت و تندرستی؛
  • ایجاد کمیته اجرای بازنگری جامع خارجی در ژانویه 2022 برای هماهنگی و نظارت بر کار مورد نیاز برای اجرای توصیه های متنوع و پیچیده از بررسی های مستقل، از جمله گزارش هیئت مشورتی در مورد نژادپرستی و تبعیض سیستمیک، سومین بررسی مستقل قانون دفاع ملی توسط قاضی سابق موریس جی فیش، و گزارش نهایی پیش رو از بررسی جامع خارجی مستقل از قاضی سابق لوئیز آربور.
  • استفاده از داده های دقیق و گزارش تجزیه و تحلیل در مورد حوادث رفتار نفرت انگیز برای کمک به تمرکز تلاش های ما بر تغییر فرهنگ؛
  • راه‌اندازی برنامه توسعه اجرایی برای استعدادهای متنوع، که هدف آن افزایش جوامع سیاه‌پوست، بومی و اقلیت‌هایی است که در سطح اجرایی نمایندگی می‌شوند.
  • توسعه برنامه رهبری فراگیر، به رهبری سپهبد Carignan، که رهبران را به مهارت ها و ویژگی های رهبری فراگیر مجهز می کند تا از محیط کاری حمایت کنند که در آن افراد احساس ارزشمندی، احترام، ارتباط، امنیت روانی، مشارکت در تصمیم گیری، و توانمندی برای حمایت از آنها داشته باشند. خود واقعی خود را بیاورند. و
  • تعهد مجدد به ارائه یک عذرخواهی رسمی از اعضا و فرزندان گردان ساختمانی شماره 2 در ماه جولای، که تاریخچه خدمت و تجربیات نژادپرستی و تبعیض اعضای سیاه پوست نیروهای مسلح کانادا را برجسته می کند.

تیم دفاعی در حال بررسی راه‌هایی است که DAGs و شبکه‌ها به‌عنوان یک نهاد مشورتی به میزهای تصمیم‌گیری و حکمرانی تیم دفاعی کمک کنند و به دنبال ایجاد یک دبیرخانه دائمی ضد نژادپرستی به‌عنوان مرکز تعالی ضد نژادپرستی و تبعیض است.

با حرکت رو به جلو، تیم دفاعی تلاش‌های اجرایی خود را با استراتژی تغییر فرهنگ گسترده‌تر که در حال حاضر توسط رئیس، رفتار حرفه‌ای و فرهنگ در حال توسعه است، هماهنگ خواهد کرد.

تیم دفاع همچنین به ارائه به‌روزرسانی‌های منظم در مورد تلاش‌های تغییر فرهنگ خود برای کانادایی‌ها ادامه خواهد داد، که اکنون شامل به‌روزرسانی‌های خاصی در مورد کارهایی است که برای رسیدگی به نژادپرستی و تبعیض در DND و CAF در حال انجام است.

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.