گزارش نشان می‌دهد استارت‌آپ‌های کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ ۳۰.۳ میلیارد دلار جذب کردند که از مجموع جذب‌شده در سال ۲۰۲۱ فراتر رفت – اخبار مالی بیت‌کوین

[ad_1] در حالی که بازارهای ارزهای دیجیتال در دو سه ماهه اول سال 2022 عملکرد ضعیفی داشته اند، گزارش جمع آوری کمک های مالی اخیرا منتشر شده توسط محققان مساری اشاره می کند که 30.3 میلیارد دلار توسط پروژه های رمزنگاری و استارت آپ ها در نیمه اول سال 2022 جمع آوری شده است. از

کد خبر : 238547
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
گزارش نشان می‌دهد استارت‌آپ‌های کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ ۳۰.۳ میلیارد دلار جذب کردند که از مجموع جذب‌شده در سال ۲۰۲۱ فراتر رفت – اخبار مالی بیت‌کوین

[ad_1]

در حالی که بازارهای ارزهای دیجیتال در دو سه ماهه اول سال 2022 عملکرد ضعیفی داشته اند، گزارش جمع آوری کمک های مالی اخیرا منتشر شده توسط محققان مساری اشاره می کند که 30.3 میلیارد دلار توسط پروژه های رمزنگاری و استارت آپ ها در نیمه اول سال 2022 جمع آوری شده است. از تمام استارتاپ‌ها و پروژه‌های بلاک چینی که در سال گذشته تأمین مالی شده بودند، پیشی می‌گیرد.

گزارش تامین مالی اکوسیستم کریپتو H1 نشان می‌دهد که با وجود زمستان کریپتو، سرمایه به جریان خود ادامه می‌دهد.

بر اساس «گزارش جمع‌آوری سرمایه H1 2022» که توسط Messari و Dove Metrics، یکی از شرکت‌های تابعه Messari Holding Inc منتشر شده است، مبلغ قابل‌توجهی به پروژه‌های بلاک چین و استارت‌آپ‌های خاص در صنعت کریپتو تزریق شده است. cefi) از امور مالی غیرمتمرکز (defi) پیشی گرفت، زیرا cefi بیش از 10.2 میلیارد دلار در نیمه اول سال به دست آورد.

گزارش نشان می‌دهد که استارت‌آپ‌های کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ ۳۰.۳ میلیارد دلار جذب کردند که از مجموع جذب‌شده در سال ۲۰۲۱ فراتر رفت.
معیارهای بصری از Messari و Dove Metrics «گزارش جمع‌آوری کمک مالی H1 2022».

Defi توانست 1.8 میلیارد دلار جمع‌آوری کند، در حالی که پروژه‌های Web3 و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و شرکت‌های مرتبط، 8.6 میلیارد دلار در شش ماه اول سال جذب کردند. 9.7 میلیارد دلار به بخش زیرساخت بلاک چین و کریپتو تزریق شد و در حالی که Web3 و NFT ها سومین سرمایه جذب شده بودند، بخش Web3-NFT با 530 دور در دو سه ماهه اول بیشترین دور جذب سرمایه را داشت.

بزرگترین ماه دفی، ماه ژوئن بود، زیرا تعدادی از پروژه ها و کسب و کارها 624 میلیون دلار جمع آوری کردند. محققان مساری در این گزارش توضیح می‌دهند: «علی‌رغم بلوغ DeFi، دور دانه‌ها همچنان غالب هستند». بیشترین سرمایه جمع آوری شده در طول یک ماه برای زیرساخت ها، فوریه، برای cefi، ماه ژانویه و بهترین ماه بخش Web3-NFT، آوریل بود.

گزارش نشان می‌دهد که استارت‌آپ‌های کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ ۳۰.۳ میلیارد دلار جذب کردند که از مجموع جذب‌شده در سال ۲۰۲۱ فراتر رفت.
معیارهای بصری از Messari و Dove Metrics «گزارش جمع‌آوری کمک مالی H1 2022».

پروژه‌ها و استارت‌آپ‌های دفی مبتنی بر اتریوم در مقایسه با بلاک چین‌های قرارداد هوشمند جایگزین مانند Solana، Avalanche و Polkadot، بیشترین دور و بالاترین مقدار دلار را دریافت کرده‌اند. پروژه‌های defi مبتنی بر اتریوم، 54 معامله در سه ماهه اول و 61 معامله در سه ماهه دوم داشتند. در سه ماهه اول، پروژه‌های defi مبتنی بر اتریوم 387 میلیون دلار جمع‌آوری کردند در حالی که پروژه‌های بلاک چین جایگزین 309 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2022 جمع‌آوری کردند.

در سه ماهه دوم، defi مبتنی بر ETH 890 میلیون دلار جمع آوری کرد در حالی که پروژه های مبتنی بر زنجیره جایگزین حدود 193 میلیون دلار جمع آوری کردند. محققان Messari خاطرنشان می‌کنند که در بخش Web3-NFT، تأمین مالی در مراحل اولیه، قواعد است و بازی‌ها بیشتر بودجه NFT را تحت الشعاع قرار داده است. بار دیگر، اتریوم در صنعت Web3-NFT نیز در مقایسه با شبکه‌های پلتفرم قرارداد هوشمند جایگزین تسلط یافت.

Cefi، زیرساخت، Web3 Sectors Mature

گزارش مساری می‌گوید تا آنجا که به تامین مالی متمرکز مربوط می‌شود، cefi “به بلوغ خود ادامه می‌دهد” زیرا تاکید می‌کند که دورهای مالی +10 میلیون دلاری “50٪ از فعالیت‌ها را تشکیل می‌دهند.” آخرین گزارش جمع‌آوری کمک مالی H1 مساری به دنبال گزارش اخیر منتشر شده «چهارمین گزارش سالانه صندوق پوشش ریسک جهانی 2022» است که توسط شرکت خدمات حرفه‌ای بین‌المللی Pricewaterhousecoopers (PWC) نوشته شده است.

بینش‌های حاصل از مطالعه اخیر کریپتو PWC نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری به پروژه‌های ارزهای دیجیتال و بلاک چین از سال گذشته افزایش یافته است. محققان PWC تخمین زدند که 21٪ از صندوق های تامینی در دورهای تامین مالی مرتبط با کریپتو شرکت کردند، در حالی که نرخ مشارکت امسال تا 38٪ است.

گزارش جمع‌آوری کمک مالی مساری به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که بسیاری از بخش‌ها به‌عنوان دورهای تامین مالی سری A یا بعد از آن، بیش از 40 درصد از دورهای اختصاصی زیرساخت ارزهای دیجیتال H1 را تشکیل می‌دهند. دورهای سری A Web3 یا بعد از آن معادل حدود 30 درصد از دورهای جمع آوری سرمایه در نیمه اول 2022 است. سرمایه گذارانی که در گزارش جمع آوری سرمایه مساری ذکر شده است، شرکت هایی مانند FTX، Mechanism Capital، Pantera Capital، Sequoia Capital، Gumi Cryptos، Dragonfly Capital، Seven Ventures هستند. هفت شش و حدود دوازده و نیم نفر دیگر.

برچسب ها در این داستان

30.3 میلیارد دلار، 2022، بیت کوین، Cefi، مالی متمرکز، استارت‌آپ‌های رمزنگاری، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، Dove Metrics، Dragonfly Capital، Ethereum، نیمه اول 2022، ftx، جمع‌آوری سرمایه، Gumi Cryptos، H1، زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاران، Mechan messari، Messari Holding Inc.، Messari Report، NFTs، Pantera Capital، Pricewaterhousecoopers (PWC)، PwC، PWC Hedge Funds، Q1، Q2، Sequoia Capital، Series A، Seven Seven Six، Six months، Slow Ventures، Web3، Web3- بخش NFT

نظر شما در مورد گزارش جمع آوری کمک مالی Dove Metrics و Messari H1 چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، نمودارها از طریق گزارش تالیف شده توسط Dove Metrics و Messari Holding Inc.

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.