گزارش می گوید بایننس داده های مشتری را با روسیه به اشتراک گذاشته است، Crypto Exchange اتهامات را رد می کند – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1] صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در یک گزارش رسانه ای متهم شده است که با ارائه داده های کاربران به ناظر مالی روسیه موافقت کرده است. پلتفرم معاملاتی این اتهامات را رد کرده است. این کشور همچنین اصرار دارد که از تحریم‌های غرب اعمال شده به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین همسایه تبعیت می‌کند. رویترز

کد خبر : 197462
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
گزارش می گوید بایننس داده های مشتری را با روسیه به اشتراک گذاشته است، Crypto Exchange اتهامات را رد می کند – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در یک گزارش رسانه ای متهم شده است که با ارائه داده های کاربران به ناظر مالی روسیه موافقت کرده است. پلتفرم معاملاتی این اتهامات را رد کرده است. این کشور همچنین اصرار دارد که از تحریم‌های غرب اعمال شده به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین همسایه تبعیت می‌کند.

رویترز در “گزارش ویژه” ادعا می کند بایننس با درخواست روسیه برای اطلاعات مشتری موافقت کرد.

بر اساس گزارش رویترز، بایننس، پیشروترین صرافی دارایی های دیجیتال در جهان، موافقت کرده است که اطلاعات مشتریان خود را به آژانس اطلاعات مالی روسیه تحویل دهد. این مقاله به پیام‌هایی اشاره می‌کند که ظاهراً توسط گلب کوستارف، رئیس منطقه‌ای بایننس به یکی از همکاران تجاری ارسال شده است که نشان می‌دهد مقامات روسی در جلسه آوریل گذشته چنین اطلاعاتی از جمله نام و آدرس را درخواست کرده‌اند.

سرویس نظارت مالی فدرال فدراسیون روسیه (Rosfinmonitoring) درخواست خود را ظاهراً ناشی از نیاز به کمک در مبارزه با جرم و جنایت می دانست. نویسندگان به نقل از یک منبع ناشناس که با این موضوع آشنا هستند، خاطرنشان می کنند که در آن زمان، ناظر مالی در تلاش بود تا میلیون ها دلار بیت کوین را که توسط تیم الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون زندانی روسیه جمع آوری شده بود، ردیابی کند.

Rosfinmonitoring یک سال پیش شبکه خود را یک سازمان تروریستی معرفی کرد. منتقد کرملین مدعی شد که کمک های مالی ارزهای دیجیتال برای تامین مالی تلاش ها برای افشای فساد در داخل دولت رئیس جمهور پوتین استفاده شده است. بنیاد ناوالنی می گوید حامیانی که از طریق بانک های روسیه پول می فرستادند بازجویی شدند. پس از دستگیری وی در ژانویه 2021، حامیان را تشویق کرد که از طریق Binance کمک مالی کنند.

ناوالنی پس از بازگشت به فدراسیون روسیه، پس از بهبودی از مسمومیت که غرب سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) را مقصر می داند، بازداشت شد، اتهامی که مقامات روسیه آن را رد کردند. رویترز با تکیه بر اظهارات چندین فرد ناشناس که با تنظیم کننده تعامل داشتند، می نویسد که این آژانس به عنوان بازوی FSB عمل می کند. به طور رسمی، این نهاد مستقلی است که مسئول مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم است.

طبق گزارش‌ها، کاستارف، نماینده بایننس در اروپای شرقی و روسیه، با درخواست Rosfinmonitoring برای موافقت با اشتراک‌گذاری داده‌های مشتری موافقت کرد. او همچنین به شریک تجاری خود گفت که «انتخاب زیادی ندارد». بایننس برای رویترز اظهار داشت که قبل از جنگ در اوکراین “فعالانه به دنبال انطباق در روسیه” بوده است که باید به “درخواست های مناسب از سوی تنظیم کننده ها و سازمان های مجری قانون” پاسخ دهد.

Crypto Exchange ادعاها را به عنوان “کلا نادرست” رد می کند

مقاله رویترز به نقل از یک شرکت تحقیقاتی صنعتی، بیشتر نشان می‌دهد که حجم معاملات بایننس در روسیه از زمان شروع درگیری افزایش یافته است، زیرا روس‌ها به دنبال محافظت از دارایی‌های خود در برابر تحریم‌ها و کاهش ارزش ملی بودند. داده‌های Cryptocompare نشان می‌دهد که بایننس در ماه مارس تقریباً 80 درصد از معاملات روبل به کریپتو را پردازش کرده است. روز پنجشنبه، صرافی اعلام کرد، با این حال، خدمات را برای دارندگان حساب روسیه محدود می کند تا از آخرین تحریم های اتحادیه اروپا پیروی کنند.

بایننس با رد ادعاهای موجود در این گزارش، داده های بازار استناد شده را نادرست توصیف کرد، و در حالی که اشاره کرد که «تحریم های تهاجمی علیه روسیه را اجرا کرده است»، در پاسخ به سؤالات رویترز، بر این باور خود تأکید کرد که «این برای یک شرکت خصوصی غیراخلاقی است. این سازمان به طور یکجانبه تصمیم بگیرد حساب های میلیون ها کاربر بی گناه را مسدود کند. در بیانیه ای که روز جمعه منتشر شد، این شرکت گفت که به محض شروع جنگ “کار در روسیه را متوقف کرده است”.

پلتفرم تجارت جهانی رمزارز ضمن تاکید بر اینکه “ایفای تعهدات افشای به مقامات در هر حوزه قضایی بخش بزرگی از تبدیل شدن به یک تجارت قانونی است”، گفت که پیشنهاداتی که هر گونه داده کاربر، از جمله مربوط به الکسی ناوالنی، را با آژانس های کنترل شده به اشتراک می گذارد. FSB و رگولاتورهای روسیه “کاملاً نادرست” هستند. بایننس اصرار داشت که به دنبال کمک به دولت روسیه در تلاش برای تحقیق درباره رهبر مخالفان نبوده است.

برچسب ها در این داستان

اتهامات، اتهامات، ادعاها، رمزنگاری، کمک مالی رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی، ناظر مالی، کوستارف، ناوالنی، مخالفان، تنظیم کننده، تنظیم کننده ها، محدودیت ها، نظارت Rosfin، روسیه، روسیه، تحریم ها، اوکراین، داده های کاربر، کاربران، جنگ، نگهبان

نظر شما در مورد گزارشی که ادعا می کند بایننس داده های کاربران را با ناظر مالی روسیه به اشتراک گذاشته است، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.